Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 08:33:44
Tamata? Krijg je Ali B. er gratis bij, dus laat maar...

Maar waar blijft die door de kenners beloofde buitenlandse topspits?
Oke, maar noem eens een andere geschikte rechtsback?
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Steenvoorden een optie? Kan verdedigend middenveld, centraal verdediging en rechtsback spelen.

John Hiatt

Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 08:47:30
Oke, maar noem eens een andere geschikte rechtsback?

Mijn prioriteit ligt bij een fatsoenlijke keeper!  :devil

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 10:45:14
Mijn prioriteit ligt bij een fatsoenlijke keeper!  :devil
:_schater Heb je  daar ook namen voor dan? :D
IN HENK WE TRUST!!!

Mand

Citaat van: AL op juni 20, 2015, 09:01:23
Steenvoorden een optie? Kan verdedigend middenveld, centraal verdediging en rechtsback spelen.
ik vind van nie heeft bij dord slecht gepreseteert  :_schater

John Hiatt

Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 10:47:53
:_schater Heb je  daar ook namen voor dan? :D

Alleen Jelle ten Rouwelaar niet. De rest is altijd beter dan onze tuinkabouter.  :devil

Cor


pvanbuijtene

Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 11:17:53
Waar speelt De rest bij?

in de dierentuin bij Ernst en Bobbie

Delamere

Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 10:45:14
Mijn prioriteit ligt bij een fatsoenlijke keeper!  :devil
Die van mij ook maar weet uit betrouwbare bron dat die er jammergenoeg niet komt.

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op juni 20, 2015, 11:09:48
Alleen Jelle ten Rouwelaar niet. De rest is altijd beter dan onze tuinkabouter.  :devil
Ken er nog wel een paar hoor
Jordy Deckers
Dennis Telgenkamp

Gebruik dat brein maar eens en dan zie je dat er echt wel ergere ballenvangers zijn :devil

zeewolde

Lamprou vind ik ook niks en ben benieuwd wat voor vliegenvangers, nec, dtc en roda op doel hebben.
vd hart is ook geen topkeeper.

Grijskijkert

Citaat van: zeewolde op juni 20, 2015, 11:40:32
Lamprou vind ik ook niks en ben benieuwd wat voor vliegenvangers, nec, dtc en roda op doel hebben.
vd hart is ook geen topkeeper.
Excelsior gaat er met Kurto ook niet op voor uit...
IN HENK WE TRUST!!!

Cor

Citaat van: Grijskijkert op juni 20, 2015, 11:53:27
Excelsior gaat er met Kurto ook niet op voor uit...

Ik denk dat Excelsior veel last gaat krijgen van het stoppen van de samenwerking met Feyenoord

AL

Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 12:44:36
Ik denk dat Excelsior veel last gaat krijgen van het stoppen van de samenwerking met Feyenoord

Valt wel mee denk ik.
Ze hadden afgelopen seizoen toch geen spelers van feyenoord?
Excelsior houdt de ploeg bijelkaar(misschien dat Fischer vertrekt) en ook die gaan we niet zo maar even onder ons houden.

Cor

Citaat van: AL op juni 20, 2015, 12:47:34
Valt wel mee denk ik.
Ze hadden afgelopen seizoen toch geen spelers van feyenoord?
Excelsior houdt de ploeg bijelkaar(misschien dat Fischer vertrekt) en ook die gaan we niet zo maar even onder ons houden.

Gaat niet alleen om spelers volgens mij