Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Citaat van: YellowBlue op juni 01, 2015, 14:28:53
Dan zou hij het toch gewoon; spelernieuws noemen zou je je zeggen i.p.v. nieuwe speler
Dat denk ik ook dan zou er geen persmoment zijn.

Zou een stunt zijn als het toch om Ono gaat.

brambo3004

Citaat van: zeewolde op juni 01, 2015, 14:33:52

Zou een stunt zijn als het toch om Ono gaat.

Die is 35.... :zweep

richard


zeewolde

Citaat van: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:37:36
Die is 35.... :zweep

Volgens mij heb ik die al eens eerder verkeerd geschreven.... Maar Ojo is ook goed

zeewolde


DayDreamer


AL


denistel

kenne we blij met wese goeie teamspeler en echt 1 die zich in ons
spel nog beter kan worden.

denistel


zeewolde

Citaat van: denistel op juni 01, 2015, 15:02:42
kenne we blij met wese goeie teamspeler en echt 1 die zich in ons
spel nog beter kan worden.
Geen ervaren speler dus

sunderland


Gasgeve


denistel

Citaat van: zeewolde op juni 01, 2015, 15:05:21
Geen ervaren speler dus

toch wel hoor maar wij spelen een ander aanvallender spel he dan kom je misschien
beter tot je recht.

DayDreamer

Komt hij uit Nederlandse competitie? Eredivisie?

sunderland