Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Gasgeve op oktober 06, 2015, 10:06:53
Moet een transferbedrag voor betaald worden als hij naar een NL club gaat, onhaalbaar dus.

Hoezo?

Gasgeve

Citaat van: Timmie op oktober 06, 2015, 10:13:25
Hoezo?
Heeft Utrecht afgedwongen bij zijn ontbinding.

Bij de ontbinding van het contract heeft Utrecht de optie bedongen dat, indien Kali naar een andere Nederlandse club vertrekt, er een transfersom betaald dient te worden. De hoogte daarvan is niet bekend. "Gaat Anouar Kali weer in Nederland voetballen, dan wil FC Utrecht een transfersom zien", bevestigt technisch manager van De Graafschap Peter Hofstede in De Gelderlander.

Timmie

Citaat van: Gasgeve op oktober 06, 2015, 10:20:55
Heeft Utrecht afgedwongen bij zijn ontbinding.

Bij de ontbinding van het contract heeft Utrecht de optie bedongen dat, indien Kali naar een andere Nederlandse club vertrekt, er een transfersom betaald dient te worden. De hoogte daarvan is niet bekend. "Gaat Anouar Kali weer in Nederland voetballen, dan wil FC Utrecht een transfersom zien", bevestigt technisch manager van De Graafschap Peter Hofstede in De Gelderlander.

Aaaah, op die manier. Smiegten zijn het! Verder nog binnen een periode of z'n hele voetballoopbaan lang?

El Ma-kri-niii

Als we nog iemand zoeken die de sfeer binnen de kleedkamer komt verzieken, moeten we vooral Kali halen.

rudie

Speler die na een afgedwongen transfer naar Roda en een verloren jaar daar met hangende pootjes terugkomt en vervolgens zijn dank laat blijken door een teamgenoot de kaak kapot te slaan? nee, lijkt me echt dat we daar op zitten te wachten..... Een beetje pit prima, maar hier zit je niet op te wachten

Timmie

Citaat van: rudie op oktober 06, 2015, 11:31:58
Speler die na een afgedwongen transfer naar Roda en een verloren jaar daar met hangende pootjes terugkomt en vervolgens zijn dank laat blijken door een teamgenoot de kaak kapot te slaan? nee, lijkt me echt dat we daar op zitten te wachten..... Een beetje pit prima, maar hier zit je niet op te wachten

Bij elke club zijn er akkefietjes zoals deze. Toevallig stond hier een camera bij. Bij Cambuur heeft iemand ook echt wel eens een medespeler een tik verkocht. Prima speler voor ons, die Kali!

Timmie

Citaat van: El Ma-kri-niii op oktober 06, 2015, 11:00:54
Als we nog iemand zoeken die de sfeer binnen de kleedkamer komt verzieken, moeten we vooral Kali halen.

Vertel, hoezo?

rudie

Citaat van: Timmie op oktober 06, 2015, 13:42:32
Bij elke club zijn er akkefietjes zoals deze. Toevallig stond hier een camera bij. Bij Cambuur heeft iemand ook echt wel eens een medespeler een tik verkocht. Prima speler voor ons, die Kali!
Hmmm... akkefietje? Is maar hoe je het bekijkt, staat camera helemaal los van. Gelukkig heb ik niet zulke collega's als Kali.....

Lore

Citaat van: rudie op oktober 06, 2015, 17:06:15
Hmmm... akkefietje? Is maar hoe je het bekijkt, staat camera helemaal los van. Gelukkig heb ik niet zulke collega's als Kali.....

:0= DAVE ROGERS!!!

Timmie

Citaat van: rudie op oktober 06, 2015, 17:06:15
Hmmm... akkefietje? Is maar hoe je het bekijkt, staat camera helemaal los van. Gelukkig heb ik niet zulke collega's als Kali.....

Heb het over een club he, niet over jouw werk en baas..
Gebeurt zo vaak jongens, echt!

Cor

Citaat van: Timmie op oktober 07, 2015, 10:04:17
Heb het over een club he, niet over jouw werk en baas..
Gebeurt zo vaak jongens, echt!

Daarom houdt hij het ook overal zo goed vol.

dizzhead

En daarom lopen alle eredivisie spelers met een gebroken kaak over het veld. Het gebeurt overal.

Timmie

Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2015, 13:03:30
En daarom lopen alle eredivisie spelers met een gebroken kaak over het veld. Het gebeurt overal.

Een akkefietje kan ook wat anders zijn he..
Weet jij dondersgoed, maar omdat ik het zeg moet je er tegenin gaan.
Als iemand anders het had gezegd was je het er waarschijnlijk mee eens!

dizzhead

Ik zie een verschil tussen een akkefietje en mishandeling. En nee, het is niks persoonlijks. Ik schop wel vaker tegen meningen aan, niet alleen de jouwe. Daarmee maak je jezelf toch iets te veel slachtoffer.

Dokkumer

Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 08:37:56
*belt slachtofferhulp*

Ik ben even een weekje weggeweest en er is nog steeds niets veranderd. Je blijft in die slachtofferrol kruipen en maar wijzen. Wanneer je daar mee ophoudt wordt het hier op het forum ook wat aangenamer toeven, want nu is het echt een Calimero forum aan het worden dankzij dit soort bijdragen van jou.