Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Zeker als vytas en Perreira er een paar weken uitleggen.
Iemand enig idee hoe het met ze is?

Collingwood

Cambuur zal vandaag en morgen toe willen slaan, aangezien er woensdag voor het eerst weer wordt getraind. Dan kunnen de nieuwelingen nog zo goed mogelijk voorbereid worden op zaterdag. Ik ben erg benieuwd. Het gebeurt niet vaak dat het zo duidelijk is dat er gehandeld móet worden door uitgaande transfers en blessures.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Het kan me niet schelen wie er komt zolang we ze maar voor meerdere jaren (zonder clausule) kunnen vastleggen.

Voorkeur nogmaals voor Vriends RCV
Kanon of Wuytens LCV

N'toko hadden we 5 jaar geleden moeten pakken  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

mrkela

Milano Koenders is transfervrij op te pikken, als back-up voor Pereira op de rechterkant en kan eventueel ook voor Mac-Intosh als RCV. Veel ervaring, 29 jaar, 180 wedstrijden in de eredivisie. Zou ik wel een slimme oplossing vinden

sccambuurlwdd

Citaat van: mrkela op augustus 17, 2015, 11:26:15
Milano Koenders is transfervrij op te pikken, als back-up voor Pereira op de rechterkant en kan eventueel ook voor Mac-Intosh als RCV. Veel ervaring, 29 jaar, 180 wedstrijden in de eredivisie. Zou ik wel een slimme oplossing vinden

Hij heeft volgens mij een allergie voor kunstgras, dus geen optie

Sakin

Haal Boulahrouz! Getergd tot het bot...

mrkela

Tja, ik vind ook wel eens iets niet leuk, maar als ik over 13 dagen nog geen nieuwe werkgever had, ging ik er misschien toch anders over denken.

sccambuurlwdd

Citaat van: mrkela op augustus 17, 2015, 11:33:12
Tja, ik vind ook wel eens iets niet leuk, maar als ik over 13 dagen nog geen nieuwe werkgever had, ging ik er misschien toch anders over denken.

Hij is clubloos, dus kan ook op een later moment een contract bij een club tekenen. Daarnaast zou het juist vanuit Cambuur-perspectief dom zijn om een speler te halen van wie je niet weet of hij thuiswedstrijden kan spelen.

Sakin


Lore


speculeter

De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....

DK

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....

Winston Bogarde???  :koffie

mindra


sccambuurlwdd

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....

Mac-Intosch.

HilversumOnTour

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 12:10:58
De dag is nog lang niet voorbij....
Zag net een grote donker jongen het stadion binnenlopen.....