Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Reijnen is een voetballende verdediger en van der Hoorn is een houten klaas. Niet halen dus.

pvanbuijtene

Wie gaat de voorzetten er allemaal inkoppen dan? onze kabouters?

Gasgeve

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 05, 2015, 10:54:55
Wie gaat de voorzetten er allemaal inkoppen dan? onze kabouters?
Inderdaad. Waarom zo nodig een buiten met diepgang en linkerpoot. Waarom dan nu spelen met Steblecki of Rosheuvel op die kant. Dan moet hij Masek of iemand uit jong met een linkerpoot daar nu ook neerzetten. Aan de rechterkant hebben we al een klassieke rechtsbuiten, dus voor de variatie in ons spel is een Peters een uitstekende speler aan de linker kant.

Collingwood

De nieuwe linksbuiten zal gehuurd worden, er zijn enkele kandidaten. Aldus Henk de Jong tegenover VI.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Bergwijn huren van PSV
Acolatse huren van Ajax
of
Sleegers/Manu huren van Feyenoord


GAS GEVEN  |:) |:)

DLSVC

Mag toch hopen dat die linksbuiten z.s.m. aanwezig zal zijn. Competitie staat op punt van beginnen, dus wenselijk dat ie er gelijk staat!
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

Collingwood

Verwacht nu eigenlijk wel vrij snel nieuws. Bij de meeste clubs zal het nu wel zo ongeveer duidelijk zijn welke spelers buiten de boot vallen. De linksbuiten zou trouwens ook van een buitenlandse club gehuurd kunnen worden, zegt De Jong.
Kalmte alleen kan u redden.

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op augustus 05, 2015, 11:14:27
Verwacht nu eigenlijk wel vrij snel nieuws. Bij de meeste clubs zal het nu wel zo ongeveer duidelijk zijn welke spelers buiten de boot vallen. De linksbuiten zou trouwens ook van een buitenlandse club gehuurd kunnen worden, zegt De Jong.

Jij hebt de VI altijd lekker vroeg he?  :D (ik meestal rond 15:30 pas)

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 05, 2015, 11:15:59
Jij hebt de VI altijd lekker vroeg he?  :D (ik meestal rond 15:30 pas)

Vaak 's morgens al, ja! Zal proberen niet teveel spoilers weg te geven.  :devil
Kalmte alleen kan u redden.

rudie

Cas Peeters is ook (weer) gratis op te halen mocht de club (nog) interesse hebben. Weg uit Portugal

Utekleitrokken

Citaat van: rudie op augustus 05, 2015, 12:14:22
Cas Peeters is ook (weer) gratis op te halen mocht de club (nog) interesse hebben. Weg uit Portugal

De club kon zijn salaris niet (meer) betalen. Ik denk niet dat onze club dat wel kan.

Collingwood

De Graafschap gaat weer proberen Peters te halen. Zou een goede aanwinst voor hen zijn. Wij zoeken een ander type.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Wij zoeken een type dat ws niet te vinden is....
Als de graafschap peters kan halen dan moeten wij dat toch ook kunnen?
Ik zie in hem wel een beetje type Manu.
En in uitwedstrijden kan je hem prima gebruiken in een 442 opstelling.

justremco

Citaat van: speculeter op augustus 05, 2015, 14:21:32
Wij zoeken een type dat ws niet te vinden is....
Als de graafschap peters kan halen dan moeten wij dat toch ook kunnen?
Ik zie in hem wel een beetje type Manu.
En in uitwedstrijden kan je hem prima gebruiken in een 442 opstelling.

Kunnen we misschien ook wel, maar dat WILLEN we niet

justremco

#Cambuur versterkt zich vermoedelijk snel met Xander Houtkoop van #ADODenHaag. Zie VI.nl