Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: zeewolde op juni 30, 2015, 15:49:37
reijnen, Macintosh, heering en persman. Ik tel er toch echt 4.

Peersman en Vytas wil je niet centraal zien!
Reijnen en Heerings kan een prima centrum worden. Bij blessures zal het centrum zwak worden.

hobbes

Citaat van: AL op juni 30, 2015, 16:34:52
Peersman en Vytas wil je niet centraal zien!
Reijnen en Heerings kan een prima centrum worden. Bij blessures zal het centrum zwak worden.

MacIntosh deed het ook niet raar vorig jaar, een goede backup iig.

John Hiatt

Er was weer 1 persoon die zwaar ondermaats presteerde vanmiddag op de training en dat was onze tuinkabouter!

speculeter

Die tuinkabouter is toch naar dkv gegaan?

Gasgeve

Citaat van: John Hiatt op juni 30, 2015, 17:24:27
Er was weer 1 persoon die zwaar ondermaats presteerde vanmiddag op de training en dat was onze tuinkabouter!
Gaat hij wel mee naar Oostenrijk?

Bascambuur

Tamata komt in ieder geval niet, gaat naar Groningen.

Cor

Citaat van: John Hiatt op juni 30, 2015, 17:24:27
Er was weer 1 persoon die zwaar ondermaats presteerde vanmiddag op de training en dat was onze tuinkabouter!

Jij hebt wel volgens de norm gepresteerd vandaag?  :devil

speculeter

Citaat van: Bascambuur op juni 30, 2015, 17:32:08
Tamata komt in ieder geval niet, gaat naar Groningen.
linssen. ..Tamata. ..ook goede versterkingen.

jeff

Update na het aantrekken van Jack Byrne

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Marvin Peersman2016/2017 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Dominik Mašek2016/2017 optie voor nog een jaar 
Jack Byrne2015/2016 huur 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Scc01

Masek kan dus ook op de linksbuiten? Kan het mis hebben maar ik zie weinig speeltijd voor bakker als ik naar dat lijstje kijk.

denistel

denk ik oek niet op een uitzondering na en zien geweldige penalty,s komt ie
oek te kort vind ik.middenveld moet je in handen hebben daar worden wedstrijden
beslist.

AL

Citaat van: Scc01 op juni 30, 2015, 19:03:52
Masek kan dus ook op de linksbuiten? Kan het mis hebben maar ik zie weinig speeltijd voor bakker als ik naar dat lijstje kijk.

Denk ook dat Bakker op de bank belandt. Toch zal hij nog wel speelminuten krijgen.
Voor Steblecki zie ik het somberder in!

Middenveld Overgoor, Vd Streek en Byrne denk ik.

Bernardo

Denk juist wel dat Steblecki genoeg speeltijd krijgt, meer als Bakker!

dizzhead

Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

justremco

Citaat van: dizzhead op juni 30, 2015, 19:20:39
Steblecki kan ook vanaf links uit de voeten. Zeker met ruimte voor zich en n 10 die t snapt.

Kortom, nu al genoeg keus en dan komen er gewoon nog 3 of 4 spelers bij  |:)