Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: mugel op augustus 02, 2015, 13:27:15
Daniƫl Breedijk (talentvolle centrale verdediger/rechtsback) misschien als vervanger voor Reijnen? Misschien niet nu, maar alvast voor volgend jaar?

Mocht hij gaan, dan hoop ik eigenlijk op een ervaren rot ipv een talentjes voor die positie. Maar goed, voorlopig is hij nog niet weg!

moodygrunn

#3886
Citaat van: AL op augustus 01, 2015, 21:37:06
Een buitenspeler is een must. Daar is iedereen het wel over eens.
Liefst linksbenig, maar zijn die er?
Opties Nederlanders/Nederlandse competitie (ook rechtsbenigen). Meesten huur.

Cabral
Houtkoop
Sleegers
Bergwijn
Jozefzoon
Gourye
Luis Pedro (Bulgarije voorheen Eagles)
Boerrigther
Wildschut
Colak


Ik ben benieuwd welke aanvaller komt. Zou mij niets verbazen als dit een buitenlandse speler wordt.

Giovanni Korte? Vorig jaar verhuurd door ADO aan FC Dordrecht
Quincy Owusu
Reza?
Oar
In Henk en Sandor we trust

Mand


speculeter

Deze week nog maar mooi een linksbuiten erbij |:)

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Harry L.

Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2015, 09:16:15
Wie dan?

Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik gok er op dat we iemand huren. Ik denk dan aan Sleegers of misschien is Manu ook wel weer een optie. Feyenoord wil er een vleugelspeler bij hebben, daar lopen er zat rond.

zeewolde

Mokhtar ook een optie? Moet weg bij Twente

Harry L.

Citaat van: zeewolde op augustus 03, 2015, 09:37:49
Mokhtar ook een optie? Moet weg bij Twente

Vind ik ook een leuke speler, zal alleen financieel niet haalbaar zijn

SCC

Citaat van: speculeter op augustus 03, 2015, 08:57:07
Deze week nog maar mooi een linksbuiten erbij |:)
Is dit een uitgesproken wens, een aanname of weet jij meer?

Yellow Army

Citaat van: SCC op augustus 03, 2015, 10:04:55
Is dit een uitgesproken wens, een aanname of weet jij meer?

Ik zou zeggen, kijk naar zijn naam en je hebt je antwoord  :devil
Area 58

speculeter

Een wens.....
Zeer benieuwd hoe deze week afloopt.
Mocht Reijnen wel vertrekken dan heeft ts nieuwe naam snel klaar denk ik.
En met extra geld zal die linksbuiten dan ook wel rap komen vermoed ik.

michello

Iemand bekend met Pim Balkenstein? CV van VVV met heel veel ervaring ( heeft ook in Championship gespeeld)

SCC

Ken hem een beetje. In mijn optiek niet een speler welke in ons systeem past.
Meer een type voor de Engelse Lower League. Fysiek sterk, lang en kopsterk. Niet een indribbelende/ inschuivende CV.

KristCambuur

Het blijft inderdaad wel heel erg stil!
Cambuur till I die!

058-4life

Geduld, kan allemaal nog makkelijk.