Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 19:22:58
Ik denk ook dat Barto aan zijn laatste jaar bezig is..en is niet het type waar de tegenstanders angstig van worden..
Dan lopen de tegenstanders te slapen. Barto is niet de meest technisch fijnbesnaarde voetballer, maar wel een slimme speler. Hij is juist moeilijk te bespelen voor zijn tegenstanders door zijn loopacties zonder bal. Slinger dan die bal de 16 maar in en hij is in de buurt.

sunderland

Ik vind platje ook een speler voor ons. Typisch een spits die uit het niks kan scoren. Een jongen die alles op gevoel doet, spelers naar mijn hart.Hij is linksbenig en zou ook als valse spits vanaf links of rechts kunnen spelen . Locadia is absoluut niet haalbaar voor ons. Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.
Inderdaad.. Maar Bergkamp is het zelfde type, alleen sterker en completer. Bergkamp zat in de rangorde ook boven Weghorst (daarom wou hij vorig seizoen ook weg bij Emmen)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 21:57:16
Ik vind platje ook een speler voor ons. Typisch een spits die uit het niks kan scoren. Een jongen die alles op gevoel doet, spelers naar mijn hart.Hij is linksbenig en zou ook als valse spits vanaf links of rechts kunnen spelen . Locadia is absoluut niet haalbaar voor ons. Weghorst heb ik zien invallen tegen ons met Emmen en toen wist ik gelijk dat hij hogerop kon met zijn mentaliteit.

Weghorst? Wat een houten klaas is dat zeg. Sorry hoor maar het is geen gezicht en hij krijgt er nog voor betaald ook...
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:11:47
Weghorst? Wat een houten klaas is dat zeg. Sorry hoor maar het is geen gezicht en hij krijgt er nog voor betaald ook...
zo,n speler zie ik niet als eerste spits poelsma .Hemmen en Demouge zijn ook zulke types die gewoon heel lastig te bespelen zijn

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 09, 2015, 22:18:54
zo,n speler zie ik niet als eerste spits poelsma .Hemmen en Demouge zijn ook zulke types die gewoon heel lastig te bespelen zijn
Je vergeet held Mark de Leeuwarder..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:20:38
Je vergeet held Mark de Leeuwarder..

Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
ook niet ruilen tegen nienhuis? :_schater

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
Weghorst heeft Heracles bijna in z'n eentje in de eredivisie gehouden maar dit terzijde... Het ging mij om Bergkamp..
IN HENK WE TRUST!!!

sk13

Na het debacle van meleg. Zouden we zivkovic niet kunnen huren? Een Willem 2 zit daar ook achteraan. Tis misschien eigenwijs jonkje maar denk dat hij hier in lwd snel volwassen wordt. Even back to basic.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 22:25:30
Met die verstande dat Mark ook technisch onderlegd was ondanks zijn lengte. Als Weghorst wil passeren heb je 2 dagen nodig om hem uit de knoop te halen. Ik kan veel hebben maar die kerel doet me pijn aan de ogen. Mijn type spits is het niet.
nee dat is duidelijk :_spank

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 22:40:34
Weghorst heeft Heracles bijna in z'n eentje in de eredivisie gehouden maar dit terzijde... Het ging mij om Bergkamp..

Ben je niet in de war met Linssen?  Wat Bergkamp betreft, die zou dan als stormram moeten fungeren? Dat kan Barto ook toch?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#1827
Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 23:02:57
Ben je niet in de war met Linssen?  Wat Bergkamp betreft, die zou dan als stormram moeten fungeren? Dat kan Barto ook toch?
Nee niet in de war zonder Weghorst(was in alle klassementen de beste Heracles speler)  had Linssen(heeft alleen de laatste wedstrijden goed gespeeld) geen bal geraakt net als Peters bij Emmen, hij heeft aan Bergkamp te danken dat hij zoveel scoorde..
http://www.tubantia.nl/sport/sport-regionaal/ziyech-en-weghorst-grote-winnaars-voetbalgala-tubantia-1.4932352?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 23:02:57
Dat kan Barto ook toch?
Hij kan ook rechtsbuiten,linksbuiten spelen en als Henk tegen hem zegt speel rechtsback dan doet hij het ook of hij goed is op die posities is weer een andere kwestie..
Barto 184 cm en 80kg en 30 jaar.. Bergkamp 196 cm en 86kg en 24 jaar ik weet wel welke speler ik zou kiezen..
IN HENK WE TRUST!!!

dit is mien club

Bij vertrek Bottegin bij Groningen > Reijnen naar Groningen
Er is interesse vanuit het buitenland voor Ogbeche
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it