Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:30:07
Duur? In Engeland lachen ze om die bedragen.. En die minimaal aantal Engelse spelers halen ze gemakkelijk daar hebben ze Roberts niet voor nodig..Hoe weet jij dat het DE reden is, of ben je stiekem hoofdscout bij City?
Wat is er onrealistisch aan om een speler hier te krijgen die vorig jaar wisselspeler was bij Fullham(2e niveau Engeland) en waarom wisselspeler, omdat hij het fysiek nog niet aankon(beetje het zelfde wat Rusnak had)

Hoofdscout bij City, was het maar zo'n feest.
Er zijn een aantal Engelmannen van het eerste team vertrokken, de eigen jeugd heeft nog niet het gewenste niveau, en dit blijkt een enorm talent te zijn die ze wellicht op de bank durven te zetten en daarbij ook nog de Engelse nationaliteit. Daarbij, ik denk niet dat ze 8mln pond neerleggen voor een speler, die vervolgens bij Cambuur gestald wordt. Daar moeten we nog een paar jaartjes op wachten  ;)

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op juli 20, 2015, 15:53:45
Hoofdscout bij City, was het maar zo'n feest.
Er zijn een aantal Engelmannen van het eerste team vertrokken, de eigen jeugd heeft nog niet het gewenste niveau, en dit blijkt een enorm talent te zijn die ze wellicht op de bank durven te zetten en daarbij ook nog de Engelse nationaliteit. Daarbij, ik denk niet dat ze 8mln pond neerleggen voor een speler, die vervolgens bij Cambuur gestald wordt. Daar moeten we nog een paar jaartjes op wachten  ;)
En er zijn ook weer een paar Engelsen aangetrokken... En talent moet voetballen en niet verpieteren op de bank..
Het is geen 8 miljoen maar 2 miljoen wat maximaal kan oplopen tot de vermelde 8 miljoen.. Het is een voor City normale werkwijze om net gekochte speler(s) gelijk te verhuren..
IN HENK WE TRUST!!!

Cambuur058

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 16:05:47
En er zijn ook weer een paar Engelsen aangetrokken... En talent moet voetballen en niet verpieteren op de bank..
Het is geen 8 miljoen maar 2 miljoen wat maximaal kan oplopen tot de vermelde 8 miljoen.. Het is een voor City normale werkwijze om net gekochte speler(s) gelijk te verhuren..
hij zal nooit van zn leven bij cambuur terecht komen, klaar.

richard

Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:06:22
hij zal nooit van zn leven bij cambuur terecht komen, klaar.

Oke dan weten we dat vast even??? wie dan wel?

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:06:22
hij zal nooit van zn leven bij cambuur terecht komen, klaar.
Dat baseer je op je jarenlange ervaring in het betaald voetbal als TD, spelersmakelaar, trainer of een andere wijsneus?
IN HENK WE TRUST!!!

KristCambuur

Laten we ophouden met praten over een speler die toch niet komt.

Nog geruchten bekend over spelers die bij Cambuur in beeld zijn, of is er nog nieuws DIMC?
Cambuur till I die!

Cambuur058

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 16:18:06
Dat baseer je op je jarenlange ervaring in het betaald voetbal als TD, spelersmakelaar, trainer of een andere wijsneus?
nee maar scott sinclair werd toch ook niet aan een eredivisieclubje uitgeleend?? bovendien is deze jongen hetzelfde kaliber talent als ödegaard dus hij zal hier nooit terecht komen

Montana

Dkv-doelman Jan Bekkema maakt mogelijk de overstap naar SC Cambuur, zo weet FeanOnline te melden. De talentvolle keeper hoopt ee contract in de wacht te slepen bij de club uit Leeuwarden.

Bekkema, die het afgelopen seizoen in de A-junioren speelde bij de Friezen, is in beeld als derde keeper van SC Cambuur achter Loenard Nienhuis en Harm Zeinstra. Afgelopen weekend zat hij bij de wedstrijdselectie van SC Cambuur, maar hij kwam uiteindelijk niet in actie.

Bekkema, die ook onder de lat stond tijdens de bekerfinale met Dkv onder 19 tegen de leeftijdsgenoten van AZ (De Friezen wonnen na het nemen van strafschoppen: 6-7),  krijgt tot zaterdag de kans om zich te bewijzen. Dat blijkt uit navraag van trouwe Fean-watcher @BrianWouters.

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op juli 20, 2015, 15:30:07
Duur? In Engeland lachen ze om die bedragen.. En die minimaal aantal Engelse spelers halen ze gemakkelijk daar hebben ze Roberts niet voor nodig..Hoe weet jij dat het DE reden is, of ben je stiekem hoofdscout bij City?
Wat is er onrealistisch aan om een speler hier te krijgen die vorig jaar wisselspeler was bij Fullham(2e niveau Engeland) en waarom wisselspeler, omdat hij het fysiek nog niet aankon(beetje het zelfde wat Rusnak had)

Je geeft zelf aan dat het een wissel speler van Fulham in de championship was. Dan is het bedrag dat ze voor z'n speler betaald hebben relatief veel alleen maar omdat het een homegrown speler is. Die minimaal aantal spelers halen ze niet makelijk, daar zijn ze de hele zomer mee bezig geweest en hebben er nu drie gehaald.

richard

Citaat van: Cambuur058 op juli 20, 2015, 16:33:16
nee maar scott sinclair werd toch ook niet aan een eredivisieclubje uitgeleend?? bovendien is deze jongen hetzelfde kaliber talent als ödegaard dus hij zal hier nooit terecht komen

Ach je weet het nooit stel dat city zegt go to cambuur its a great team to get experience???

Montana

Miss wordt Menig gehuurd van Ajax

Collingwood

Heb hem zelf nog nooit zien spelen, maar schijnt bij Ajax wel als groot talent te worden beschouwd. Heeft het ook goed gedaan in de Juup. Dat dat beide niks zegt hebben we gezien met Meleg, maar volgens mij zit Menig in tegenstelling tot Meleg wel meer op de brommer.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Quincy in gesprek met zwolle

DannySCC

Hoorde dat Menig tegen Wolfsburg aardig potje speelde maar zegt natuurlijk nog niks maar word daar zeker bestempeld als groot talent
AMF

carlo de leeuw

Lijkt mij niet wenselijk, nu Cambuur de selectie al aardig op sterkte heeft, om (nog) meer (huur) talenten binnen te halen.
Byrne, Masek, Berisha en eigenlijk ook v/d Streek zijn al heel wat jonge talenten.
Wat kwalitatieve ervaring, liefst onder contract, er nog bij zou de balans in de ploeg ten goede komen.
Uiteraard binnen de financiële mogelijkheden.