Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter


michello

Transfervrij ..... Indien haalbaar een uitstekende speler voor op de vleugels met scorend vermogen: http://www.transfermarkt.nl/halil-colak/profil/spieler/67638#ath

dit is mien club

Citaat van: speculeter op juni 09, 2015, 11:52:53
Dus Masek is ook door ons gescout?
En komt dus niet bij vd Vegt weg?

Hij stond al eerder bij Cambuur op het lijstje
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Collingwood

Ook bij PEC Zwolle en SC Cambuur volgen ze Gladon met bovengemiddelde interesse, maar die twee clubs zien de aanvaller op dit moment niet als potentiële eerste spits. De verwachting is dat Gladon volgende week, als hij terugkeert van vakantie, een beslissing neemt over zijn toekomst.

Aldus VI. Volgens hen gaat Gladon waarschijnlijk naar de Eagles. Cambuur is dus wel degelijk met (een) spits(en) bezig.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Citaat van: Collingwood op juni 09, 2015, 17:04:10
Ook bij PEC Zwolle en SC Cambuur volgen ze Gladon met bovengemiddelde interesse, maar die twee clubs zien de aanvaller op dit moment niet als potentiële eerste spits. De verwachting is dat Gladon volgende week, als hij terugkeert van vakantie, een beslissing neemt over zijn toekomst.

Aldus VI. Volgens hen gaat Gladon waarschijnlijk naar de Eagles. Cambuur is dus wel degelijk met (een) spits(en) bezig.

Overigens vrij logisch keuze van Gladon, de kans op speel minuten is voor hem een stuk groter in de jupiler league dan bij Cambuur of Zwolle op dit moment.

Collingwood

(Ook) NAC is geïnteresseerd in Moreno Rutten. Geen idee of wij hem ook nog steeds willen hebben.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Er komt zeker nog een spits bij. Snap alleen de interesse voor Gladon niet. Wil je meerdere systemen kunnen spelen moet je ook een ander type spits hebben dan B en Barto.

Locadia
Tannane
Platje
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 18:23:41
Er komt zeker nog een spits bij. Snap alleen de interesse voor Gladon niet. Wil je meerdere systemen kunnen spelen moet je ook een ander type spits hebben dan B en Barto.

Locadia
Tannane
Platje
Locadia is bijna rond met PEC(PSV strubbelt nog tegen) en is een type Ogbeche..
Tannane gaat verlengen bij Heracles en Platje kan je vergelijken met Barto(die rommelt vaak ook maar wat aan)
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Verwacht dat als er een spits bijkomt, het weleens een onbekende speler kan zijn. De Nederlandse spitsen die echt haalbaar zijn komen tekort en spitsen die je af moet kopen etc zijn gewoonweg te duur.

zeewolde

Platje is ook niet goed genoeg. Heb dan liever talent uit de Jupiter.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 09, 2015, 18:47:01
Locadia is bijna rond met PEC(PSV strubbelt nog tegen) en is een type Ogbeche..
Tannane gaat verlengen bij Heracles en Platje kan je vergelijken met Barto(die rommelt vaak ook maar wat aan)

Die vergelijking Locadia-Ogbeche zie ik niet. Ogbeche is een aanspeelpunt. Locadia kan wel een bal vasthouden maar is op zijn best met zijn neus richting vijandelijk doel en weet de ruimtes achter de defensie prima te benutten. Daarbij is hij twee keer zo snel. Heel ander type dus.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: zeewolde op juni 09, 2015, 18:51:33
Platje is ook niet goed genoeg. Heb dan liever talent uit de Jupiter.
Waarom niet? Kan prima meekomen in de eredivisie en dat hij maar wat aanrommelt zoals Grijskijker schetst klopt natuurlijk van geen kant. Impulsief misschien, maar weet wel wat hij doet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juni 09, 2015, 18:58:15
Die vergelijking Locadia-Ogbeche zie ik niet. Ogbeche is een aanspeelpunt. Locadia kan wel een bal vasthouden maar is op zijn best met zijn neus richting vijandelijk doel en weet de ruimtes achter de defensie prima te benutten. Daarbij is hij twee keer zo snel. Heel ander type dus.
Locadia wordt als hij in de spits speelde ook zo gebruikt(PSV systeem).. ben het niet helemaal met je eens behalve dat hij sneller is..
IN HENK WE TRUST!!!