Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Cambuur123 op mei 31, 2015, 17:11:44
Risico nemen om geld neer te leggen voor Tighadouini, koste wat het kost!  :y

Die gaat gewoon naar een subtopper of buitenland. Niet meer te betalen voor ons helaas....

AL

Nou Cambuur sla je slag.
Lopen genoeg goede spelers rond voor ons in Breda.
Eerst City bellen voor Naah!!


AL

Citaat van: michello op mei 31, 2015, 17:24:08
Die gaat gewoon naar een subtopper of buitenland. Niet meer te betalen voor ons helaas....

Adje gaat naar Psv.

Sakin

Cambuur heeft echt wel zijn lijstje klaar en aan wat ik heb gezien dit jaar verwacht ik veel spelers vanuit oost-Europa.

el haj

De weg is vrij voor Marcellis. :P

michello

Omdat je dat denkt of weet? Vd Vegt haalde bij Willem II de meest vage/onbekende spelers binnen dus het zou mij ook niet verbazen..

Galdiano

Citaat van: el haj op mei 31, 2015, 17:51:17
De weg is vrij voor Marcellis. :P

Die ontwikkeling kan nu snel gaan! ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 17:52:24
Die ontwikkeling kan nu snel gaan! ;)

En dan mag Marcellis naast Reijnen staan als rechtsbenige verdediger? Als hij niet te duur is zeker wel een optie maar volgens mij willen ze toch liever een linksbenige speler op links.
Marcellis kan wel op de back spelen overigens maar vind hem qua postuur een echte VC.

SCC

Moeten we echt blij zijn met Marcellis? Ben niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Verdedigend prima, maar kwam vooruit voetballen.....
Als back zag ik Dijkhuizen graag komen, maar dat is nu ook een utopie.

Galdiano

Als je Marcellis kan vastleggen moet je dat altijd doen!
Waar speelde hij altijd bij PSV?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 18:03:34
Als je Marcellis kan vastleggen moet je dat altijd doen!
Waar speelde hij altijd bij PSV?

Volgens mij op de rechtsback positie.

Galdiano

Citaat van: gewoon een fan op mei 31, 2015, 18:04:37
Volgens mij op de rechtsback positie.

En wie vertrekt er bij ons?

Cambuur ziet Marcellis als multifunctioneel.
Rechtsback maar ook centraal.

Heeft zijn beste tijd gehad toen hij rechtsback stond ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL


gewoon een fan

Citaat van: Galdiano op mei 31, 2015, 18:06:13
En wie vertrekt er bij ons?

Cambuur ziet Marcellis als multifunctioneel.
Rechtsback maar ook centraal.

Heeft zijn beste tijd gehad toen hij rechtsback stond ;)

Van mij mag hij heel snel komen ,een stuk ervaring erbij kan nooit kwaad  :thumbsup

Sakin

Ik verwacht dat Grunningen nog komt voor Reijnen. Dus Marcellis....