Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2015, 11:31:23
Ja oke, maar waarom lukt het Naah wel te voetballen zonder kaarten op te lopen?

Omdat die veel en veel beter kan voetballen!
Kijk maar eens naar de goal die hij maakte tegen VVV(meende ik). Zoveel rust aan de bal.

wiekie1969

#1456
Citaat van: Harry L. op mei 31, 2015, 20:36:52
Alleen Naah en Ligeon komen wat mij betreft in aanmerking. Ben wel benieuwd welke spelers we mogen begroeten de komende weken. Ik had liever Nac en de Eagles er in gehouden, Zowel Roda als Nec zullen een hoger spelersbudget hebben dan wij. Dit kon wel eens ons lastigste seizoen worden na de promotie. Ik houd mijn hart vast

Nou al? Het seizoen is net voorbij man.

Wacht nou eerst maar even af wat erbij komt. Thuis hoeven we in ieder geval voor niemand bang te wezen.

Excelsior, De Graafschap en Heracles houden we gemakkelijk onder ons. Die hebben niet een dubbeltje te besteden. Het gaat om de juiste voetbalvisie, je ziet nu wat er bij Nac gebeurd is. Jarenlang wanbeleid is nu eindelijk eens afgestraft.

wiekie1969

Citaat van: sunderland op mei 31, 2015, 21:44:13
Ben het vaak met poelie eens maar de kamps kun helemaal niks mee. Wat een prutser is dat, degradeert niet voor niks


Kest beter die Faik halen van Roda. Die heeft overzicht.

Treb

Citaat van: wiekie1969 op juni 01, 2015, 12:25:26


Excelsior, De Graafschap en Heracles houden we gemakkelijk boven ons.

Dat hoop ik niet.

wiekie1969


denistel

makkelijk weet ik niet maar je moet wel vast houden aan je spelsysteem en hier en daar
perfectioneren.

nac is voor mij een voorbeeld hoe het niet moet met dat verdedigende spel.wij hebben er
dan 6 pt aan verloren maar voorlopig liggen die lui er wel uit.

moodygrunn

Citaat van: sunderland op mei 31, 2015, 21:44:13
Ben het vaak met poelie eens maar de kamps kun helemaal niks mee. Wat een prutser is dat, degradeert niet voor niks

Inderdaad, en die Tigha-houdini is ook een knoeier, ook al gedegradeerd. Die Ligeon kan dr ook geen zak van. *sarcasme-modus uit*

Het is geen kunst om de toppers uit een goede ploeg te herkennen, de spelers die boven hun kunnen presteren. Juist de spelers die veel beter zouden kunnen spelen dan dat ze tot nu toe hebben gedaan, die zijn voor clubs als Cambuur waardevol. Zoals bv Reijnen, die kon er ook helemaal niets van volgens sommigen. Totdat je hem op een manier laat spelen die beter bij hem past. Ditzelfde zou ook kunnen gelden voor een speler als De Kamps, Marcellis, Overgoor etc.
In Henk en Sandor we trust


el haj

Doe mij nog steeds maar Suk en Marcellis. Marcellis idd als vervanger voor Reijnen (nee ik weet niks) en als bij nood rechtsback.
Suk als type dat we nog compleet missen; power en een beetje een klootzak. Type Yuri Rose.

denistel

wat denk je dat het salaris van Marcellis is??

brambo3004

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 46s46 seconds ago 

Om vijf uur vanmiddag persmoment. Nieuwe speler #Cambuur


AL

Citaat van: denistel op juni 01, 2015, 14:17:53
wat denk je dat het salaris van Marcellis is??

Salaris was echt niet veel.
Hij wilde zich in de kijker spelen......

Maar hebben we Marcellis nodig als Reijnen blijft?
Ik vind Marcellis een echte winnaar, maar we gaan niet met 2 rechtspoten in het centrum spelen lijkt mij.
Als rechtsback moet je hem zeker niet nemen.

zeewolde

Citaat van: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:22:15
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 46s46 seconds ago 

Om vijf uur vanmiddag persmoment. Nieuwe speler #Cambuur
Van NAC of van GAE is dan de vraag :devil

AL

Citaat van: brambo3004 op juni 01, 2015, 14:22:15
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 46s46 seconds ago 

Om vijf uur vanmiddag persmoment. Nieuwe speler #Cambuur

Gaat het niet om Schootstra??

YellowBlue

Citaat van: AL op juni 01, 2015, 14:25:43
Gaat het niet om Schootstra??

Dan zou hij het toch gewoon; spelernieuws noemen zou je je zeggen i.p.v. nieuwe speler