Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Stiens

Cambuur maakt haast met komst van twee à drie verdedigers
SC Cambuur hoopt de selectie deze week nog met twee of drie verdedigers te versterken. Na het vertrek van Etiënne Reijnen is de nood hoog, zo weet ook voorzitter Ype Smid.
'We zijn genoodzaakt door te pakken nu', laat hij weten in gesprek met Voetbal International. 'We hadden het elftal nagenoeg compleet, eigenlijk waren we alleen nog op zoek naar een tweede rechtsback. Door het vertrek van Etiënne (Reijnen, FC Groningen red.) en de blessures van Vitas en Pereira zijn we gedwongen door te pakken.' Calvin Mac-Intosch (foto) haalde op zijn beurt met pijn en moeite het laatste fluitsignaal tegen Feyenoord (0-2).

Smid hoopt niet één, maar meerdere verdedigers te binden. 'In het beste geval zijn dat er twee of drie. Het is natuurlijk moeilijk handelen onder druk. De transfer van Etiënne was zo beklonken; hij had een vaste afkoopsom in zijn contract. Wij zullen moeten schakelen. Ons doel is voor dit weekend de zaken op orde te hebben.'

De suggestie dat er wederom een huurling van Manchester City komt, verwerpt Smid. Martijn van der Laan is wel een serieuze optie. Beide partijen openden eind vorige week al de gesprekken over een mogelijke verhuurperiode. De clubs kwamen er vooralsnog niet uit.

richard

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2015, 11:06:01
Zeker als vytas en Perreira er een paar weken uitleggen.
Iemand enig idee hoe het met ze is?

Zaterdag sws niet!!

Collingwood

Lastig parket voor onze TS. Elke club weet dat de nood bij ons hoog is en zal daar een slaatje uit proberen te slaan.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 14:47:48
Lastig parket voor onze TS. Elke club weet dat de nood bij ons hoog is en zal daar een slaatje uit proberen te slaan.

Of die spelers hebben een clausule. Dan heb je als club zoals je weet geen poot om op te staan.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2015, 14:54:06
Of die spelers hebben een clausule. Dan heb je als club zoals je weet geen poot om op te staan.
idd. Dus hij komt eraan   8)

Mitar


Collingwood

En dat is één, welkom terug Martijn!  |:)
Benieuwd of we ook een optie tot koop hebben weten te bedingen.
Kalmte alleen kan u redden.

Collingwood

arjen de boer ‏@arjendeboer12
Geruchten dat Sander Fischer van Excelsior Cambuur komt versterken worden steeds luider.

Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:22:15
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Geruchten dat Sander Fischer van Excelsior Cambuur komt versterken worden steeds luider.
hij mut sien muil houden


Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2015, 15:22:15
arjen de boer ‏@arjendeboer12
Geruchten dat Sander Fischer van Excelsior Cambuur komt versterken worden steeds luider.

Valt me mee dat hij het in het Nederlands zegt..

sunderland


El Ma-kri-niii

Het schijnt dat Jonathan Vosselman en Dennis van der Wal ook terug komen.

Stiens

Van der Laan keert op huurbasis terug bij Cambuur

Martijn van der Laan keert na een jaar terug bij SC Cambuur. De verdediger wordt voor een seizoen gehuurd van FC Groningen, waar hij niet meer in de plannen van trainer Erwin van de Looi voorkwam.
Cambuur was naarstig op zoek naar een defensieve versterking na de verkoop van Etiënne Reijnen en blessures bij Vytautas Andriuskevicius en Marlon Pereira. De club hoopt deze week naast Van der Laan nog één of twee versterkingen te verwelkomen.

De 27-jarige Van der Laan speelde al vier seizoenen in de Friese hoofdstad. Afgelopen seizoen kwam hij in Groningen, mede door een zware liesblessure, maar tot twaalf competitieduels in de hoofdmacht. De verdediger speelde in het verleden ook nog twee seizoenen voor SC Veendam.