Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: speculeter op april 18, 2015, 07:46:22
Perreira. ..Reijnen. .mc intosh. ..Vytas.
Dan heb je je achterhoede toch al?

Sorry maar pereira en vytas komen te kort.
Mc intosh links centraal is geen succes!

wiekie1969

Nummer 10 halen graag!!! Creativiteit hebben we nodig!!!

666

Citaat van: AL op april 18, 2015, 08:07:47
Sorry maar pereira en vytas komen te kort.
Mc intosh links centraal is geen succes!

Met ons budget is dit misschien wel het hoogst haalbare.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

justremco

Er zijn genoeg transfervrije spelers, de kunst is om de juiste spelers te halen voor het juiste bedrag. Enige nadeel is dat er behoorlijk veel clubs achter dezelfde spelers aan zullen gaan.

Er moet voor komend seizoen echt meer creativiteit bij op het middenveld en wat spelers met een over m'n lijk mentaliteit zou ook niet verkeerd zijn...

Nightmarelwd

Prioriteit. Een speler op het middenveld met creativiteit.
MI-Sider for Life

DCKM

We lullen lekker over wie wel of niet moet komen. En we geven suggesties.
Maar feit is dat die van der Vegt het moet doen. In die klojo, moest ik even kwijt, heb ik nul komma nul vertrouwen.
Die pannenkoek moet spelers halen die bij ons passen en willen spelen. Nou heb hij uit het verleden geen goede naam en maar 1 goede contact met spelersmakelaars. Dus ben ik bang dat er spelers uit 1 pot komen en dat zijn dan ook niet de toppers die cambuur nodig heb. Vraag maar na bij RKC en Willem 2.


Eigenlijk hoop ik voor mezelf dat ik compleet mis zit maar goed.

Ik zou Wolters van VVV wel willen zien bij Cambuur.

Tot zover.
De dokter sei teugen mei, uw bloed is geel en blauw. Tsjaa ben een Cambuursupporter dokter.

hobbes

Citaat van: Nightmarelwd op april 18, 2015, 10:56:27
Prioriteit. Een speler op het middenveld met creativiteit.

Sebastian Steblecki?

justremco

Citaat van: DCKM op april 18, 2015, 11:25:07
We lullen lekker over wie wel of niet moet komen. En we geven suggesties.
Maar feit is dat die van der Vegt het moet doen. In die klojo, moest ik even kwijt, heb ik nul komma nul vertrouwen.
Die pannenkoek moet spelers halen die bij ons passen en willen spelen. Nou heb hij uit het verleden geen goede naam en maar 1 goede contact met spelersmakelaars. Dus ben ik bang dat er spelers uit 1 pot komen en dat zijn dan ook niet de toppers die cambuur nodig heb. Vraag maar na bij RKC en Willem 2.


Eigenlijk hoop ik voor mezelf dat ik compleet mis zit maar goed.

Ik zou Wolters van VVV wel willen zien bij Cambuur.

Tot zover.

Denk je nou echt dat ze hem alleen alles laten beslissen? De technische staf, Smid en de Graaf zullen daar ook een grote stem in hebben

SCC

Stans halen? Slimme speler en tevens kwam hij na afloop voor de camera symphatiek, nuchter en realistisch over. Dat is voor een SCC speler ook een voorwaarde.

denistel

Citaat van: justremco op april 18, 2015, 11:49:20
Denk je nou echt dat ze hem alleen alles laten beslissen? De technische staf, Smid en de Graaf zullen daar ook een grote stem in hebben

de ts geeft aan wie ze willen hebben en vd vegt moet het verder afhandelen neem ik aan.

justremco

Klopt Denistel, maar bij Willem 2 had ik het idee dat hij zelf maar kon beslissen wie die wou halen. Dat gaat hier never nooit gebeuren

denistel

nee dat weet ik wel zeker.

een goeie 10 moet er komen of steblecki moet dat worden.

moeten zeker 2 vuurvreters bij leiders in het veld want is nu echt te gezappig en
niet 1 die daar wat aan doet.

Dokkumer

Citaat van: justremco op april 18, 2015, 11:49:20
Denk je nou echt dat ze hem alleen alles laten beslissen? De technische staf, Smid en de Graaf zullen daar ook een grote stem in hebben
Smid? Heeft hij als RVC lid enige zeggenschap in het samenstellen van de selectie?
Even totaal buiten beschouwing latend wat ik in het verleden over hem gezegd heb, maar naar mijn mening moet een RvC zich buiten de samenstelling van een selectie houden. Dat is een taak voor de TS en TD.

justremco

Citaat van: Dokkumer op april 18, 2015, 15:20:11
Smid? Heeft hij als RVC lid enige zeggenschap in het samenstellen van de selectie?
Even totaal buiten beschouwing latend wat ik in het verleden over hem gezegd heb, maar naar mijn mening moet een RvC zich buiten de samenstelling van een selectie houden. Dat is een taak voor de TS en TD.

Geloof dat hij afgelopen seizoen wel betrokken was bij meerdere onderhandelingen etc, maar kan het fout hebben natuurlijk.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: justremco op april 18, 2015, 15:37:59
Geloof dat hij afgelopen seizoen wel betrokken was bij meerdere onderhandelingen etc, maar kan het fout hebben natuurlijk.

Dan gaat het toch om de financiƫle en zakelijke kant en niet om de keuze voor spelers
Henk, held, bedankt