Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Montana

BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT! BIZOT!

AL

#5221
Hoop dat er vandaag toch nog iets gaat gebeuren.
Bizot zou mooi zijn, maar realistisch gezien gaat dit niet gebeuren.
Steblecki wellicht nog verhuren?
Een goede middenvelder of een buitenspeler erbij zou ik overigens geen overbodige luxe vinden.
Duarte van Ajax op de valreep huren?

Er is wederom weinig tot geen creativiteit!



Timmie

Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 08:06:40
Hoop dat er vandaag toch nog iets gaat gebeuren.
Bizot zou mooi zijn, maar realistisch gezien gaat dit niet gebeuren.
Steblecki wellicht nog verhuren?
Een goede middenvelder of een buitenspeler erbij zou ik overigens geen overbodige luxe vinden.
Duarte van Ajax op de valreep huren?

Er is wederom weinig tot geen creativiteit!

Tja, Bizot.. Dan hebben we vier keepers. Terwijl daar in mijn ogen niet het grootste euvel zit.
Geweldige keeper hoor, Bizot. Daar niet van..

Ajax wil Duarte alleen verkopen dacht ik. Maar als ze hem echt kwijt willen, dan zou verhuur altijd een optie zijn denk ik..

Wanneer is Hoefdraad weer fit?

okkele

Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 08:06:40
Hoop dat er vandaag toch nog iets gaat gebeuren.
Bizot zou mooi zijn, maar realistisch gezien gaat dit niet gebeuren.
Steblecki wellicht nog verhuren?
Een goede middenvelder of een buitenspeler erbij zou ik overigens geen overbodige luxe vinden.
Duarte van Ajax op de valreep huren?

Er is wederom weinig tot geen creativiteit!
waar zou iets moeten gebeuren dan?
we hebben op alle linies (blessure/schorsing vrij) een luxe-probleem.
berisha op de bank,macek op de bank,alles dubbelbezet.
enige wat ik zou kunnen bedenken is het niveau van de keepers maar dat word lastig,je moet niet 5 keepers willen hebben om daar de minst slechte uit te kiezen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Mag echt wel iets gebeuren.
Om nou te zeggen dat op het middenveld en aanval nog aan elkaar gewend moet worden is natuurlijk de reinste onzin.
Die spelen al een seizoen lang samen op Houtkoop en Overgoor na..

okkele

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 16:58:33
Morgen Henk de jong voor een mooi bedrag naar Twente.

ik geloof niet dat twente een bak geld mag uitgeven wanneer ze ook werkloze trainers kunnen kiezen.
henk lijkt me ook niet iemand die een (tijdelijk) zinkend schip verlaat.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 08:20:32
Tja, Bizot.. Dan hebben we vier keepers. Terwijl daar in mijn ogen niet het grootste euvel zit.
Geweldige keeper hoor, Bizot. Daar niet van..

Ajax wil Duarte alleen verkopen dacht ik. Maar als ze hem echt kwijt willen, dan zou verhuur altijd een optie zijn denk ik..

Wanneer is Hoefdraad weer fit?

Niet het grootste euvel???

Stel je een keeper voor die de afgelopen wedstrijden de houdbare ballen die Nienhuis liet gaan tegen had gehouden.
Bovendien hebben we 5 keepers met Bizot erbij, maar dan zal er vast nog eentje verhuurd worden op deze slotdag van transfers.

AL

#5227
Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 08:25:07
waar zou iets moeten gebeuren dan?
we hebben op alle linies (blessure/schorsing vrij) een luxe-probleem.
berisha op de bank,macek op de bank,alles dubbelbezet.
enige wat ik zou kunnen bedenken is het niveau van de keepers maar dat word lastig,je moet niet 5 keepers willen hebben om daar de minst slechte uit te kiezen.

Op het middenveld mis ik een creatieve en dynamische speler.
Alle hoop is gevestigd op Byrne, maar is hij zo goed?
Als dit niet het geval is, heb je hetzelfde probleem als vorig seizoen na de winterstop,  dus geen creativiteit op het middenveld.
Masek is veels te licht!

Voorin zijn we op de vleugels echt niet dubbel bezet. Pas na de winterstop als Hoefdraad er weer bij is is dat het geval.
Echter zijn alleen Houtkoop en Narsingh goed genoeg.

Ik weet ook wel dat we het met deze selectie moeten doen.
Doelstelling mag wat mij betreft naar beneden worden bijgesteld naar niet rechtstreeks degraderen.

Oetseuuh

Ik kan me niet voorstellen dat er vandaag nog een keeper bij gehaald wordt door de TS.
I.m.o. is Zeinstra een prima doelman, misschien dat hij wat ritme mist. Nienhuis komt hier hopelijk sterker uit.  |:)

Scc01

Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 08:45:07
Op het middenveld mis ik een creatieve en dynamische speler.
Alle hoop is gevestigd op Byrne, maar is hij zo goed?
Als dit niet het geval is, heb je hetzelfde probleem als vorig seizoen na de winterstop,  dus geen creativiteit op het middenveld.
Masek is veels te licht!

Voorin zijn we op de vleugels echt niet dubbel bezet. Pas na de winterstop als Hoefdraad er weer bij is is dat het geval.
Echter zijn alleen Houtkoop en Narsingh goed genoeg.

Ik weet ook wel dat we het met deze selectie moeten doen.
Doelstelling mag wat mij betreft naar beneden worden bijgesteld naar biet rechtstreeks degraderen.

We hebben toch Masek en Byrne gehaald? Nee lekker meteen al allemaal spelers gaan halen uit blinde paniek, dat is lekker goed voor het zelfvertrouwen.

Net als die keeper gaan halen, lekker voor het zelfvertrouwen.

John Hiatt

Als de ts nu Bizot wil, geven ze zichzelf wel een brevet van onvermogen. Willens en wetens zijn de contracten van Nienhuis en Zeinstra verlengd tot 2017. Of de keeperstrainer is niet goed genoeg....

okkele

8:16 uur: Cambuur stunt en haalt opvolger voor blunderende Nienhuis
SC Cambuur staat op het punt zich te versterken met Marco Bizot. De keeper mag vertrekken bij KRC Genk, dat hem een jaar geleden nog overnam van FC Groningen. Bij de subtopper uit de Eredivisie gold de oud-Ajacied als één van de betere keepers van Nederland, waarna hij flopte in Genk. Bij Cambuur wordt hij de vervanger van de blunderende Leonard Nienhuis.

bericht van 8:16 op 1 van de roddelsites.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mario

Wellicht...

@arjendeboer12: Doelman Marco Bizot van het Belgische Genk is in beeld bij Cambuur.

okkele

die knakker is van omrop abe en twittert dit zonder verdere onderbouwing,had ik ook gekund.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 08:52:46
die knakker is van omrop abe en twittert dit zonder verdere onderbouwing,had ik ook gekund.

Die heeft het bericht van die Genk watcher.
Ik verwacht dat Bizot niet gaat komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets