Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

En vraag 2 is kan Hoefdraad het niveau aan.

Timmie

Citaat van: Gasgeve op augustus 01, 2015, 18:45:38
En vraag 2 is kan Hoefdraad het niveau aan.

Dacht ik gelijk al toen hij werd gecontracteerd. Naja, we zullen zien. Calvin kon het ook!

mugel

Zomaar wat ideetjes om deze goeie selectie nog te versterken..

Ninos Gouriye (vleugel, eigenlijk rechts maar er kan worden geschoven voor die plek..)
Bart Schenkeveld (centrale verdediger die ook rechtsback kan spelen, als stand-in of vervanger..)

Roept u maar weer

Timmie

Citaat van: mugel op augustus 01, 2015, 21:26:47
Zomaar wat ideetjes om deze goeie selectie nog te versterken..

Ninos Gouriye (vleugel, eigenlijk rechts maar er kan worden geschoven voor die plek..)
Bart Schenkeveld (centrale verdediger die ook rechtsback kan spelen, als stand-in of vervanger..)

Roept u maar weer

Gouriye geen contract kunnen krijgen bij die Turkse ploeg? Turkije was het toch?
Kan het een kans geven..

Schenkeveld, apart dat hij geen verlenging kreeg bij Heracles. Traint daar nu wel mee dacht ik.
Laat maar komen zeg ik..

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Een buitenspeler is een must. Daar is iedereen het wel over eens.
Liefst linksbenig, maar zijn die er?
Opties Nederlanders/Nederlandse competitie (ook rechtsbenigen). Meesten huur.

Cabral
Houtkoop
Sleegers
Bergwijn
Jozefzoon
Gourye
Luis Pedro (Bulgarije voorheen Eagles)
Boerrigther
Wildschut
Colak


Ik ben benieuwd welke aanvaller komt. Zou mij niets verbazen als dit een buitenlandse speler wordt.




Timmie

Citaat van: AL op augustus 01, 2015, 21:37:06
Een buitenspeler is een must. Daar is iedereen het wel over eens.
Liefst linksbenig, maar zijn die er?
Opties Nederlanders/Nederlandse competitie (ook rechtsbenigen). Meesten huur.

Cabral
Houtkoop
Sleegers
Bergwijn
Jozefzoon
Gourye
Luis Pedro (Bulgarije voorheen Eagles)
Boerrigther
Wildschut
Colak


Ik ben benieuwd welke aanvaller komt. Zou mij niets verbazen als dit een buitenlandse speler wordt.

Cabral zou ik hier heel graag willen hebben. Is helaas niet te betalen.
Al zal hij nu wel eens in zich zelf moeten investeren..

Hoe doet Wildschut het dan in Engeland?

Sakin

Ik zou een poging voor Boerrigter doen. Stuk ervaring en linksbenig OLD school... Ook al weet ik dat hij duur is. Nooit geschoten altijd mis!

En benieuwd of de selectie in stand blijft.

denistel

die zit toch heel ver boven wat wij uit kunnen geven.

poelie-lwd

Citaat van: Sakin op augustus 01, 2015, 21:56:23
Ik zou een poging voor Boerrigter doen. Stuk ervaring en linksbenig OLD school... Ook al weet ik dat hij duur is. Nooit geschoten altijd mis!

En benieuwd of de selectie in stand blijft.

Altijd geblesseerd en veel te duur!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

CamLeeuw

Citaat van: poelie-lwd op augustus 01, 2015, 22:04:05
Altijd geblesseerd en veel te duur!
Is geen stuiver meer waard, maar ook niet meer op het veld.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

okkele

hoe zit het met geert arend roorda eigenlijk?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

michello

Contract getekend in Dordrecht !

okkele

mooi voor hem,ik gun het hem van harte.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

mugel

Daniƫl Breedijk (talentvolle centrale verdediger/rechtsback) misschien als vervanger voor Reijnen? Misschien niet nu, maar alvast voor volgend jaar?