Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Vriend en mac kunnen op een back spelen, pereira dus eerste keus Vriends wordt gezien als speler voor de toekomst
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

sccambuurlwdd

Citaat van: Timmie op augustus 17, 2015, 16:26:03
Voor het centrum heb je dan vijf man; Calvin, Heerings, vd Laan, Fischer, Vriends. Evt Vytas nog.. Lijkt mij teveel van het goede..

Lijkt mij ook. Vriends én Fischer lijkt me uitgesloten. Vriends/Fischer en Kum is wel een mogelijkheid.

Delamere

Citaat van: El Ma-kri-niii op augustus 17, 2015, 16:23:49
Dan is dat een rechtsback neem ik aan?
Schijnt rechts centraal , rechtsback en evt. verd. middenvelder te kunnen spelen.

Delamere

Citaat van: dit is mien club op augustus 17, 2015, 16:26:49
Vriend en mac kunnen op een back spelen, pereira dus eerste keus Vriends wordt gezien als speler voor de toekomst
Vriends is helemaal niet in beeld, vriend?.
Vriends zou zelf wel erg graag willen, maar daarover gaat het hier toch niet?

dit is mien club

Volgens mijn bron is Vriends wel in beeld.
Staat los van Fischer of vd Laan.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

drg

Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!

Timmie

Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!

Mag ook wel.. Haha!

Oosttribune

Nog even en we hebben 10 verdedigers,

Fischer, Kum, Otigba, N'Toko, Vriends.......

Laat onze TD maar schuiven, het is in ieder geval niet saai

IsmailvanEssen

Citaat van: drg op augustus 17, 2015, 16:36:16
Trouwens de complimenten voor de TS, handelen lekker vlot zo!

vlot? Dit had de dag nadat Reijnen vertrokken was al naar buiten gebracht mogen worden... Kijk naar groningen.. Bekent dat de speler weggaat en volgende dag meteen een nieuwe presenteren.. Waarom konden wij dit niet? Dit zagen we al weken aankomen..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

oscarsielstra

Dus ...

Peersman - vd laan - fischer - ?  _O_
Gaat mooi zo ...  |:)

Delamere

Citaat van: Oosttribune op augustus 17, 2015, 16:40:11
Nog even en we hebben 10 verdedigers,

Fischer, Kum, Otigba, N'Toko, Vriends.......

Laat onze TD maar schuiven, het is in ieder geval niet saai

Een hele Oosttribune vol?

siepelsjeu

Vriends, Kum of Fischer nou wie wordt het?

Delamere

Van der Laan, Fisher wil zelf dolgraag en er schijnt al eentje vastgelegd te zijn die morgen of woensdag wordt gepresenteerd, en nogmaals dat is Vriends niet!

drg

Citaat van: IsmailvanEssen op augustus 17, 2015, 16:41:29
vlot? Dit had de dag nadat Reijnen vertrokken was al naar buiten gebracht mogen worden... Kijk naar groningen.. Bekent dat de speler weggaat en volgende dag meteen een nieuwe presenteren.. Waarom konden wij dit niet? Dit zagen we al weken aankomen..

Ze hadden ook niets kunnen doen en dan met contractlozen of amateurs aan komen zetten ;)

Collingwood

Daan Rieken ‏@DaanRieken    
Nu Van der Laan binnen is, lijkt #Cambuur op zoek naar nog 'n verdediger. Met #Excelsior wordt momenteel níet gesproken over Sander Fischer

Beetje een apart bericht. Ferry de Haan van Excelsior zegt toch zelf dat Cambuur zich heeft gemeld? Of zou het dan stiekem toch om Mattheij gaan?

Kalmte alleen kan u redden.