Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 20, 2015, 17:54:25
Vermoedelijk weer een amateur contract voor een jaar.
Als speler nummer 24 ?
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 17:41:22
Ben het niet helemaal met je eens wbt de middenvelders Rusnak en El Makrini(en de andere middenvelders die we hebben) hadden zich niet bewezen op het hoogste niveau en waren ook geen top talenten.. Maar zoals bewezen is kan het ook wel een niveautje minder... Het is maar net hoe het wordt opgepikt door spelers..

Vond rusnak anders een behoorlijk toptalent hoor. Wel onbekend, maar de klasse droop/druipt er vanaf

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 16:56:25
Ben blij dat jij deze spelers zo goed kent en hun ontwikkeling in de gaten hebt gehouden... Wat is er mis met deze spelers, graag 1 voor 1 even benoemen...Want Labylle wel ,die dit seizoen niet bij Zwolle heeft gespeeld(uitgeleend aan MVV) en geen Gosens die een prima seizoen heeft gespeeld in de eredivisie, dus ik snap je beredenatie niet echt.. En de kwalitatief betere vijver kost geld.. Is dat er?

Dit zijn allemaal spelers waar nog rek in zit en waarschijnlijk binnen het Cambuur budget passen...

Mijn beredenatie is vrij simpel. Is Goosens als back beter dan Vytas? Ik vind van niet. Is Labylle beter dan Pereira? Een dikke ja. Dat ze bij Zwolle van Polen hoger inschatten is hun tekortkoming. Daarnaast wil je dat ik alle spelers apart benoem. Welnu, daar kan ik kort over zijn, allemaal voorlopig nog te licht en maken ons niet direct beter. Nogmaals, talent is prima maar we zijn geen kleuterklas. Kerels hebben we nodig en daarnaast is er enige ruimte om talent waar het kan in te passen maar wel met beleid want het is nog altijd prio nr 1 om in de eredivisie te blijven.

Tot slot, ik weet ook wel dat we Messi niet kunnen halen maar we zijn ook niet louter en alleen maar afhankelijk van spelers uit de juup. Misschien moeten we eens kappen met die Calimero gedachte en in ieder geval groot durven denken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 20, 2015, 18:05:54
Vond rusnak anders een behoorlijk toptalent hoor. Wel onbekend, maar de klasse droop/druipt er vanaf
Was geen toptalent, dat hij zich goed heeft ontwikkeld is een ander verhaal...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 18:07:39
Mijn beredenatie is vrij simpel. Is Goosens als back beter dan Vytas? Ik vind van niet. Is Labylle beter dan Pereira? Een dikke ja. Dat ze bij Zwolle van Polen hoger inschatten is hun tekortkoming. Daarnaast wil je dat ik alle spelers apart benoem. Welnu, daar kan ik kort over zijn, allemaal voorlopig nog te licht en maken ons niet direct beter. Nogmaals, talent is prima maar we zijn geen kleuterklas. Kerels hebben we nodig en daarnaast is er enige ruimte om talent waar het kan in te passen maar wel met beleid want het is nog altijd prio nr 1 om in de eredivisie te blijven.

Tot slot, ik weet ook wel dat we Messi niet kunnen halen maar we zijn ook niet louter en alleen maar afhankelijk van spelers uit de juup. Misschien moeten we eens kappen met die Calimero gedachte en in ieder geval groot durven denken.
Gosens is niet minder dan Vytas en daarbij als linkermiddenvelder inzetbaar en nog maar 20 jaar.. MAARRRR Labylle rechtsback??? Schaam je , daar gaat je geloofwaardigheid en hoef ik op de rest van je lange verhaal niet meer te reageren...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:17:15
Gosens is niet minder dan Vytas en daarbij als linkermiddenvelder inzetbaar en nog maar 20 jaar.. MAARRRR Labylle rechtsback??? Schaam je , daar gaat je geloofwaardigheid en hoef ik op de rest van je lange verhaal niet meer te reageren...

Mijn geloofwaardigheid? Misschien moet je eens leren verder te kijken dan pagina 1 op google.  Dan had je kunnen weten dat het een allrounder is die prima uit de voeten kan op de back. Denk je dat ik niet weet dat het een linkspoot is?  Hoe dan ook, jij weet het schijnbaar allemaal beter en bent wars van kritiek of mensen die een andere mening zijn toegedaan. Dat geeft niks, tekortkomingen hebben we allemaal, nietwaar. Als je iets beter zou kunnen had je kunnen weten dat ook ik niet alle wijsheid in pacht heb naar ook niet achteraan heb gestaan toen ze de hersens uitdeelden vwb het voetbalspelletje
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 18:39:31
Mijn geloofwaardigheid? Misschien moet je eens leren verder te kijken dan pagina 1 op google.  Dan had je kunnen weten dat het een allrounder is die prima uit de voeten kan op de back. Denk je dat ik niet weet dat het een linkspoot is?  Hoe dan ook, jij weet het schijnbaar allemaal beter en bent wars van kritiek of mensen die een andere mening zijn toegedaan. Dat geeft niks, tekortkomingen hebben we allemaal, nietwaar. Als je iets beter zou kunnen had je kunnen weten dat ook ik niet alle wijsheid in pacht heb naar ook niet achteraan heb gestaan toen ze de hersens uitdeelden vwb het voetbalspelletje
:_schater je probeert je eruit te lullen en het op mij te projecteren....hahahaha op de back ja LINKSback(en links op het middenveld) en is nooit rechtsback geweest..

Laten we het er verder maar bij.. iedereen zit wel eens mis.. en daar hoeven we verder geen woorden aan vuil te maken en het gezellig houden..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Maar die Gosens en Labylle zijn de zelfde types en in vergelijk met Vytas andere backs..(we gaan het maar weer over voetbal hebben)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 20, 2015, 18:46:51
:_schater je probeert je eruit te lullen en het op mij te projecteren....hahahaha op de back ja LINKSback(en links op het middenveld) en is nooit rechtsback geweest..

Laten we het er verder maar bij.. iedereen zit wel eens mis.. en daar hoeven we verder geen woorden aan vuil te maken en het gezellig houden..

Je vergeet nog even dat hij naast rechtsback ook controlerend en linksbuiten kan spelen  ;) Laat maar waaien verder, we komen er toch niet uit  :zweep

Maar weer over keepers hebben dan? Wist je dat Schootstra ooit keeper is geweest?  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

#1044
Citaat van: poelie-lwd op mei 20, 2015, 19:21:18
Je vergeet nog even dat hij naast rechtsback ook controlerend en linksbuiten kan spelen  ;) Laat maar waaien verder, we komen er toch niet uit  :zweep

Maar weer over keepers hebben dan? Wist je dat Schootstra ooit keeper is geweest?  :proost
Ja en Barto kan ook op de back spelen :_schater.. Heb de deuren tegen elkaar opgezet het waait hier aardig..

Schootstra maar op goal? :_schater

Nou maar weer normaal doen gehehe..

Die Farshad Noor(Jong PSV) is een leuke voetballer(transfervrij), speelde grotendeels de 2e helft van de competitie als rechtsback deed dat heel aardig, maar kan ook als verdedigende middenvelder spelen(deed dat de 1e helft van de competitie).. Lijkt mij een leuke speler voor Cambuur...
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Hewwe jum et gezellig hier .He Grijskijkert waarom kom jij altijd aan het einde vh het seiz op de proppen?.Wil je laten zien dat je zoveel weet van spelers ? Wb spelers van nivo ben ik het met Poelie eens .We moeten niet steeds zo laag inzetten .Natuurlijk zijn er in de eerste div wel wat wat leuke spelers .En idd je weet wel wat vd spelers hier en daar

speculeter

Vanavond was er een speler van jong Dordrecht op proef.

sunderland

Gosens is idd een leuke voetballer .Voor cambuur een prima speler .We moeten ook zeker inzetten op fysiek .

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 21:18:14
Vanavond was er een speler van jong Dordrecht op proef.
voor het nieuwe 2e

Delamere

Citaat van: speculeter op mei 20, 2015, 21:18:14
Vanavond was er een speler van jong Dordrecht op proef.
Volgens de LC waren er 4 proefspelers waaronder die van FC Dordrecht, maar voor de rest vonden ze het kennelijk niet nodig om die namen even te vermelden. Waarom zou je ook, als nieuwsmedium,....pffffff