Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: sunderland op april 14, 2015, 21:25:18
sommigen hebben het steeds over bank spelers.Komop we moeten hoger inzetten ,spelers met kwaliteit die een wedstr kunnen lezen en die er gelijk staan .Zo,n Peters is prima maar hij heeft nog nooit in de erediv gespeeld en zal al snel een halfjaar moeten wennen .Ik denk meer aan een Holla maar weet al dat hij niet te betalen is
Met het oog op het komende beloftenelftal zou ik de komst van Peters wel toejuichen. Hij krijgt wedstrijdritme en kan in ieder geval wel meetrainen met de eerste selectie en zo naar een hoger niveau toewerken.

Gasgeve

Ojo halen als vervanger van Makrini. Transfervrij, alleen wel lang geblesseerd op dit moment.

denistel

Citaat van: sunderland op april 14, 2015, 21:25:18
sommigen hebben het steeds over bank spelers.Komop we moeten hoger inzetten ,spelers met kwaliteit die een wedstr kunnen lezen en die er gelijk staan .Zo,n Peters is prima maar hij heeft nog nooit in de erediv gespeeld en zal al snel een halfjaar moeten wennen .Ik denk meer aan een Holla maar weet al dat hij niet te betalen is

idd we moeten weer heel creatief zijn salarissen van een paar ton kunnen we niet betalen.

maar van vd streek had vorig jaar ook bijna niemand gehoord he mac intosh doet het maar behoren
de ridder en narsing zijn prima maar blessure gevoelig. vytas zal altijd 110% geven.

onze ts ziet veel wedstrijden en er zijn meer ogen die kijken.ik heb er alle vertrouwen in dat
er goeie spelers bij komen en wat nog belangrijker is dat spelers hier beter worden gemaakt
door de ts en dat ze passen in het voetbal wat we spelen.

Oldskool

Wanneer horen we wat over de testspelers die er waren ? Die belg en die psv'er ?

speculeter

Citaat van: Oldskool op april 16, 2015, 10:21:33
Wanneer horen we wat over de testspelers die er waren ? Die belg en die psv'er ?
als er nieuws over is!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Thieske

Of Yordi Schols aankomend seizoen in het shirt van asv Dronten speelt, is ook nog maar de vraag. De A-junior maakte dit seizoen zijn debuut in het eerste elftal en dat is ook SC Cambuur opgevallen. De Biddinghuizenaar trekt binnenkort voor een aantal proeftrainingen naar Leeuwarden, om daarmee mogelijk een plaats in het nieuwe beloftenelftal af te dwingen.

Galdiano

Wellicht ook één speler ui Bergum en één uit Drachten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HJ.Wijma


AL

Zal een drukke zomer worden.
Op Reijnen na moet er een compleet nieuwe achterhoede komen.
Middenveld moet zeker creativiteit bij en een controleur.
Voorin een echte linksbuiten en een nummer 9.
Dat is alleen nog maar voor de basis.


speculeter

Perreira. ..Reijnen. .mc intosh. ..Vytas.
Dan heb je je achterhoede toch al?

denistel

Citaat van: Galdiano op april 17, 2015, 07:19:18
Wellicht ook één speler ui Bergum en één uit Drachten.

marco biegel van onb heeft in de jeugd ook al bij scc gespeeld trainde laatst ook al eens mee.


Bernardo

Zou kunnnen ja, maar dan moet je nog voor elke positie achterin een goede concurrent hebben.

denistel

Citaat van: speculeter op april 18, 2015, 07:46:22
Perreira. ..Reijnen. .mc intosh. ..Vytas.
Dan heb je je achterhoede toch al?

dan heb je geen links benige cv dus daar mut nog zeker 1 bij.

Bernardo

Citaat van: denistel op april 18, 2015, 07:50:20
dan heb je geen links benige cv dus daar mut nog zeker 1 bij.

En sowieso moet er dan nog een rechtsback,  cv en linksback bij.