Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

AL

Ook hier weer genoeg goede spelers voor ons.
Receveur was me vorige keer ook goed bevallen.  Nu weer.
Meende dat ik zijn naam ook heb horen vallen bij cambuur net als Kip.
Bij De Graafschap zitten ook veel opties voor ons.

Tanjajeah

Citaat van: Oosttribune op mei 15, 2015, 22:48:45
Soufyan Ahannach, middenvelder van Almere City. Middenvelder bijna twintig jaar en speelt vanavond opvallend makkelijk in de Play offs. Iemand eerder van hem gehoord

Meest opvallend bij Almere inderdaad, heel leuke speler. Koolhof is trouwens ook nog steeds eentje met heel veel potentie. Zou perfect bij Cambuur passen met zijn snelheid en techniek. En ook nog maar 20 jaar!

hobbes

Keeper van Almere doet het ook leuk vanavond

mugel

Heb de wedstrijd ook gezien van Gra-ALM

Cavlan, Koolhof enz van de Graafschap zijn leuke opties maar ook al opgevallen door andere clubs.
Zelfde geldt voor Janssen van Almere, al zou ik die graag bij Cambuur zien.

Maar speler die mij was opgevallen is: Tim Receveur
wat een energie, en na 120 minuten nog goede passes.
Dit kan een vervanger zijn voor Makrini of Droste...

AL

Receveur zou een goede opvolger van Mo kunnen zijn.
Denk zelfs dat hij beter is/wordt, zeker voetballend.
Schijnt echter in belangstelling te staan van zowat  de hele eredivisie.

Grijskijkert

#875
Er lopen zat spelers rond in de JL die goed te gebruiken zijn...Receveur moet je gewoon ophalen, die jongen speelt met zijn verstand en daar zijn er niet veel van..de meeste verdedigende middenvelder zijn houthakkers die op alles schoppen wat beweegt(deed Mo in het begin ook). Zo loopt er bij Ajax een Melvin Vissers is ook zo'n speler en die is 19 jaar en gratis op te halen..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#876
Verdedigers
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse
Labylle
Middenvelders
de Nooijer
Noor(kan ook als rechtsback)
Sporkslede
Ojo
Receveur
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof
Sleegers
Vissers(JC)
Efmorfidis (JC)
Aanvallers
Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp(prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Deul
Peters
Opoku (prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Slabbekoorn (JC)

Sommige spelers moet je zien als 2e(of 3e) keus..

Deze spelers zijn of transfervrij of (moeten) willen bij hun club weg of zijn voor een prikje op te halen.. Haalbare spelers dus!
IN HENK WE TRUST!!!

hobbes

Haalbaar, maar we zijn helaas niet de enige die in die vijver vissen. Maar goed zolang ze geen ambitie hebben om in hun carrière naar DKV te gaan kunnen wij een hele mooie club voor ze zijn. Verschijnende spelers hebben zich hier mooi in de picture gespeeld.

Grijskijkert

Citaat van: hobbes op mei 16, 2015, 10:09:53
Haalbaar, maar we zijn helaas niet de enige die in die vijver vissen. Maar goed zolang ze geen ambitie hebben om in hun carrière naar DKV te gaan kunnen wij een hele mooie club voor ze zijn. Verschijnende spelers hebben zich hier mooi in de picture gespeeld.
Nee inderdaad er zijn meer kapers op de kust en daarom is het zaak om snel te handelen, je had al een paar van deze jongens binnen kunnen halen..
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

De club moet natuurlijk ook weer niet te snel het geld uitgeven, halverwege/aan het einde van de voorbereiding gaan er spelers afvallen bij oa de topclubs en daar zitten vaak hele interessante namen tussen.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 16, 2015, 11:17:10
De club moet natuurlijk ook weer niet te snel het geld uitgeven, halverwege/aan het einde van de voorbereiding gaan er spelers afvallen bij oa de topclubs en daar zitten vaak hele interessante namen tussen.
Nee natuurlijk, maar je kan zeker een paar spelers halen waar je toekomst in ziet.. En spelers huren kan vaak pas op het einde van de transferperiode. En wil je zolang wachten om je selectie compleet te hebben?
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 08:49:25
Verdedigers
Tamata
Marcelis
Fortes
Gosens
Luis Pedro
Gunst
Teijsse
Labylle
Middenvelders
de Nooijer
Noor(kan ook als rechtsback)
Sporkslede
Ojo
Receveur
Van Overheem
Van Haaren
Van Ooijen
Vossebelt
Bannink
Koolhof
Sleegers
Vissers(JC)
Efmorfidis (JC)
Aanvallers
Wolters
Van Overbeek
Rayhi
van Ewijk
Pisas
Bergkamp(prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Deul
Peters
Opoku (prima als 3e spits en je kan de lange bal spelen)
Slabbekoorn (JC)

Sommige spelers moet je zien als 2e(of 3e) keus..

Deze spelers zijn of transfervrij of (moeten) willen bij hun club weg of zijn voor een prikje op te halen.. Haalbare spelers dus!

Waar staat JC voor? Of ben ik nu heel achterlijk?;-)

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op mei 16, 2015, 12:27:23
Waar staat JC voor? Of ben ik nu heel achterlijk?;-)
JC=Jong Cambuur
IN HENK WE TRUST!!!

John Hiatt

Hopelijk vertrekt Nienhuis of Zeinstra. Dan ontstaat ruimte voor een echte keeper. Lijkt me een belangrijke prioriteit.

Grijskijkert

Citaat van: John Hiatt op mei 16, 2015, 12:30:09
Hopelijk vertrekt Nienhuis of Zeinstra. Dan ontstaat ruimte voor een echte keeper. Lijkt me een belangrijke prioriteit.
En wat vind jij een echte keeper(die in het Cambuur budget past)?
IN HENK WE TRUST!!!