Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Word nog een hele tour om hem te halen.

PePe

De keuze is steeds aan de speler: wil je spelen? of ergens de bank warm houden?

speculeter

Ik denk dat de keuze meer is...wat kun je verdienen.
Als peters bij ons 50.000 kan verdienen in een jaar en bij Utrecht 100.000.Dan houd het snel op toch?

Dokkumer

Citaat van: speculeter op april 14, 2015, 09:35:01
Ik denk dat de keuze meer is...wat kun je verdienen.
Als peters bij ons 50.000 kan verdienen in een jaar en bij Utrecht 100.000.Dan houd het snel op toch?
Veel spelers zullen gemakkelijk voor het geld kiezen, daarmee het risico lopend dat ze een bijrol gaan spelen in de beloften en op de bank. Hier zal hij hoogstwaarschijnlijk meer kansen op speeltijd krijgen.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 10:20:27
Veel spelers zullen gemakkelijk voor het geld kiezen, daarmee het risico lopend dat ze een bijrol gaan spelen in de beloften en op de bank. Hier zal hij hoogstwaarschijnlijk meer kansen op speeltijd krijgen.

Kijk naar Reijnen dit jaar, van bankzitter bij Az naar een heel seizoen spelen bij Cambuur en wekelijks laten zien dat je het nivo aan kan. Sommige spelers durven een jaar of twee te investeren in zichzelf wel aan en in zijn geval betaald het uit. Stel je zit voor een ton per jaar op de bank bij Utrecht en zakt daarna af naar de jupiler league omdat niemand in je gelooft, daar wordt je uiteindelijk sportief en financieel slechter van.

speculeter

Wederom.....Cambuur concreet in de markt voor vd linden.
Zal wel ons of Zwolle worden.

michello

DKV niet bezig met Kuwas. Volgens zaakwaarnemer zo goed als rond met eredivisieclub. Dan zouden wij of Heracles dat moeten zijn. Dan geef ik ons de meeste kans.

Wat Vd Linden betreft nog altijd twijfel, maar ik denk dat het samen met Reijnen wel eens goed zou kunnen klikken.. (Net als met Leeuwin-Vd Laan) 

FC Emmen-topscorer Cas Peters hoorde van belangstelling FC Utrecht, maar is volgens aanvaller niet concreet. "Ik heb met niemand gesproken"

poelie-lwd

Totaal geen twijfel. Met Jop naast Reijnen hebben we een topcentrum. Pereira rechts, Vytas links en klaar ist. Overigens is het prio nr 1 om een andere keeper aan te trekken. Ik zou toch een poging wagen bij Mulder of Bizot. Daarnaast vind ik Daemen van Excelsior wel een talent.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

vd Linden normaliter een heel behoorlijke speler. Alleen zou ik wel een speler willen zien die meedogenlozer is, want ik vind onszelf achterin nog veel te lief (net als op het middenveld). Dan maar iets minder voetbal, maar meer hardheid en slimheid om wedstrijden over de streep te trekken.

michello

Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:11:47
Overigens is het prio nr 1 om een andere keeper aan te trekken. Ik zou toch een poging wagen bij Mulder of Bizot. Daarnaast vind ik Daemen van Excelsior wel een talent.

Maaenpaa en Timmermans zijn ook beide vrij. Maar vraag me af of die beide goed genoeg zijn als eerste doelman. Er moet sowieso een nieuwe keeper komen aangezien Wouda vertrekt.

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op april 14, 2015, 11:12:39
vd Linden normaliter een heel behoorlijke speler. Alleen zou ik wel een speler willen zien die meedogenlozer is, want ik vind onszelf achterin nog veel te lief (net als op het middenveld). Dan maar iets minder voetbal, maar meer hardheid en slimheid om wedstrijden over de streep te trekken.

Een etter in de goal zou al schelen. Daarnaast een type Holla op het middenveld.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:24:24
Een etter in de goal zou al schelen. Daarnaast een type Holla op het middenveld.
Een leider alias ballenvanger zou ook al een hele winst zijn ;) En inderdaad zo'n lul op het middenveld.

Vedetski

Marsman is ook geen verkeerde keeper. Heeft een slechte start van het seizoen gehad bij Twente, en zit nu op de bank. Wellicht een optie om te huren?
:koffie

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op april 14, 2015, 11:24:24
Een etter in de goal zou al schelen. Daarnaast een type Holla op het middenveld.

Amen  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

wiekie1969

We hewwe winnaars nodig en geen doetjes. Lachwekkende vertoning zondag tegen grunn. Volkomen uitgeblust zooitje ist.