Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Eewal


PePe


Eewal

Citaat van: PePe op augustus 20, 2015, 16:56:18
Transfer of nieuwe stadion?
Sorry ik lul maar wat, ging er vanuit dat mijn voorganger dat ook deed...

Lau Loene

Klopt, maar ik ben wel benieuwd wie ze presenteren vandaag
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Eewal

Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:00:05
Klopt, maar ik ben wel benieuwd wie ze presenteren vandaag
Gaat dat gebeuren dan of hoop je daar op?

legeips

Citaat van: Eewal op augustus 20, 2015, 16:53:59
Gaat zo beginnen..

Ik hoop snel..

Want die ouwe wieven op het forum blieve maar deur emmeren over elkaar.. :_schater

Lau Loene

Hoop ik op en eerder in het forum werd er gezegd dat het er een mooie dag voor is. Ben ik het helemaal mee eens.

Vandaag presentatie, morgen even warmlopen en zaterdagavond gas geven in een kolkend Cambuurstadion. :thumbsup

Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

Eewal

Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:07:09
Hoop ik op en eerder in het forum werd er gezegd dat het er een mooie dag voor is. Ben ik het helemaal mee eens.

Vandaag presentatie, morgen even warmlopen en zaterdagavond gas geven in een kolkend Cambuurstadion. :thumbsup
Als alles wat op dit forum wordt neergekalkt waar zou zijn, zouden we nu een selectie van 60 man hebben ..

PePe

Citaat van: Eewal op augustus 20, 2015, 17:09:10
Als alles wat op dit forum wordt neergekalkt waar zou zijn, zouden we nu een selectie van 60 man hebben ..

Met o.a Sander Fischer.

Lau Loene

Verdediging van links naar rechts:

Peersman, v/d Laan, Mac, Anderson

Als er zaterdag weer iemand naar zijn hamsters moet zoeken krijgen we Rosheuvel of Streek weer in de achterhoede terwijl die het al moeilijk genoeg hebben op hun eigen positie.

  ER MUT NOG IEMAND BIJ VANAF VANDAAG
Ut leven is net een keutel. De kest ut alleen maar uutskiete.

666

Citaat van: Lau Loene op augustus 20, 2015, 17:18:18
Verdediging van links naar rechts:

Peersman, v/d Laan, Mac, Anderson

Als er zaterdag weer iemand naar zijn hamsters moet zoeken krijgen we Rosheuvel of Streek weer in de achterhoede terwijl die het al moeilijk genoeg hebben op hun eigen positie.

  ER MUT NOG IEMAND BIJ VANAF VANDAAG

Jong Cambuur heeft Omar el Baad, die deed het toch wel aardig in de voorbereiding op de rechtsback. Ik zou hem er bij nemen, iig weer een verdediger.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

weststar

Citaat van: 666 op augustus 20, 2015, 17:32:45
Jong Cambuur heeft Omar el Baad, die deed het toch wel aardig in de voorbereiding op de rechtsback. Ik zou hem er bij nemen, iig weer een verdediger.

En Schootstra dan? Die vond ik ook niet onverdienstelijk spelen in de voorbereiding....

Benniepos

Als ik alles zo lees en hoor op de media, zal Fischer niet voor zaterdag tekenen ivm de wedstrijd tegen Groningen morgen.
Of er komt een hele andere naam uit de hoge hoed

Bankzitter

Als Henk spelers te kort komt op bepaalde posities door schorsingen/blessures, moet 'ie bij Slot vragen welke JC speler in aanmerking komt als wisselspeler.
Dat had al tegen PEC en Feyenoord moeten gebeuren. Naar mijn mening is een jonge jongen de kans geven op zijn eigen positie wenselijker dan geschuif en rare positiewisselingen.
Zo'n jongen kan een domme fout maken, maar dat kan klasbakken als Rusnak en El Makrini net zo goed gebeuren.

DayDreamer

Fischer zal wel na het weekend, of iig na de wedstrijd van Excelsior komen.