Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Cor op mei 26, 2015, 06:53:31
Gelukkig komt 95% van wat hier geroepen wordt niet  :devil
[ bij mij word 100% wat ik roep niet gehaald :_schater

Collingwood

Prima beslissing om met beiden niet verder te gaan. De Ridder is te vaak geblesseerd en heeft te weinig rendement om hem een topsalaris aan te bieden. Roorda is al helemaal altijd geblesseerd en heeft al jaren niets (kunnen) laten zien.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Heb het vorig seizoen ook al geopperd maar Overgoor zou echt een prima vervanger voor mo zijn!

Collingwood

Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:13:18
[ bij mij word 100% wat ik roep niet gehaald :_schater

Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:15:03
Heb het vorig seizoen ook al geopperd maar Overgoor zou echt een prima vervanger voor mo zijn!

;(
Kalmte alleen kan u redden.


Collingwood

Citaat van: speculeter op mei 26, 2015, 10:41:35
niet mee eens Collingwood?

Juist wel (zie mijn eerdere berichten)! Maar je zei even daarvoor dat 100% van de spelers die door jou worden genoemd niet wordt gehaald door Cambuur... :P
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 10:46:42
Juist wel (zie mijn eerdere berichten)! Maar je zei even daarvoor dat 100% van de spelers die door jou worden genoemd niet wordt gehaald door Cambuur... :P
:_schater....maak ik er 99% van okee!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

We gooien hem er maar weer in. John Goossens, heeft geen club volgens mij en heeft dezelfde makelaar als Nienhuus  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2015, 11:38:07
We gooien hem er maar weer in. John Goossens, heeft geen club volgens mij en heeft dezelfde makelaar als Nienhuus  :devil
is hij net zo groot?  :_schater

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 26, 2015, 11:38:07
We gooien hem er maar weer in. John Goossens, heeft geen club volgens mij en heeft dezelfde makelaar als Nienhuus  :devil
Heeft al een tijd niet meer gespeeld, was hij niet naar India gegaan?
IN HENK WE TRUST!!!

wiekie1969

Haal die nummer 3 van De Graafschap maar. Wat een voetballer. Propper. Klasse beter dan Reijnen. Viel mij al op in de oefenwedstrijd tegen ze in januari. Legt de bal op de stropdas.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op mei 26, 2015, 07:59:44
Nu de Eagles zijn gedegradeerd zou ik eens naar Deventer bellen voor Sjoerd Overgoor. Prima speler en een type waar Cambuur naar op zoek is.

Jupiler League speler man. Hebben we helemaal niet nodig. Alleen Turuc kan het niveau aan.

Tukker

PEC krijgt 2 ton mee omdat Van der Linden al een overeenkomst had met PEC. Dat is wel heel snel verdienen; had Cambuur ook maar zo'n melkkoetje
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

speculeter

Citaat van: wiekie1969 op mei 26, 2015, 12:31:27
Jupiler League speler man. Hebben we helemaal niet nodig. Alleen Turuc kan het niveau aan.
hou toch op man.....Overgoor zou hier een absolute aanwinst zijn.