Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Marcellis mja, de Zeeuw nee, ferdedigt foor gien meter met

AL

#691
Mooi lijstje van Grijskijker.
Aanvulling hierop:

Kuipers
Bovenberg
Fischer
Steenvoorden
Ojo
Bruins
Peters
Gladon
Bruns
Van der Velden
Vloet(huur)
Leemans (Psv huur)
Menig(huur)
Duarte(huur)
Tete(huur)
Tannane


En er zullen nog veel meer rondlopen.
Bytiqi en nog iemand van City?
Kijk ook eens bij de beloften van Vitesse.


sunderland

Zijn ook veel namen waar je niks aan hebt wil je vooruit.Als je eerste div spelers haalt dan moet je er ook van uit gaan dat ze een half seiz moeten wennen .Er zijn natuurlijk uitzonderingen .Hangt ook vd positie af

Grijskijkert

Citaat van: el haj op mei 11, 2015, 18:33:19
Deze viel me even op omdat 't inderdaad een interessante speler is, maar hij heeft na dit seizoen nog een tweejarig contract.  Huren van De Graafschap lijkt me ook niet zo snel te gebeuren. :P
Hij wil daar weg, maar je hebt gelijk, hij heeft nog een contract :proost
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: sunderland op mei 11, 2015, 19:36:44
Zijn ook veel namen waar je niks aan hebt wil je vooruit.Als je eerste div spelers haalt dan moet je er ook van uit gaan dat ze een half seiz moeten wennen .Er zijn natuurlijk uitzonderingen .Hangt ook vd positie af
Je kan ook nooit 25 gelijkwaardige spelers in je selectie hebben..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Gasgeve op mei 11, 2015, 18:49:42
Ojo staat in de belangstelling van Willem II. Dit is voor mij echt vervanger nummer 1 voor Makrini.
Inderdaad met Noor,Vossebelt of Sporkslede kort achter hem..
IN HENK WE TRUST!!!

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 20:25:03
Inderdaad met Noor,Vossebelt of Sporkslede kort achter hem..

Pfff, slaat nergens op maar ik moet bij Vossebelt altijd aan Vosselman denken ;( :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

poelie-lwd

Heerings
Holla
Rayhi
Kuiper
Stans
BIZOT(huur)
Coutinho
Tannane
Bruns
Turuc
De Kamps
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 11, 2015, 20:52:31
Heerings
Holla
Rayhi
Kuiper
Stans
BIZOT(huur)
Coutinho
Tannane
Bruns
Turuc
De Kamps
Welke Kuiper, die van MVV of Excelsior? En ik zie keepers staan vertrekt er 1 bij Cambuur?
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op mei 11, 2015, 21:06:04
Ja, Wouda.
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Is die back van den Bosch ook nog steeds in beeld?
Als eagles degradeert komt daar ook wat los.Ben wel gecharmeerd van Overgoor. Goede voetballer.

justremco

Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:08:09
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..

Als je wilt doorgroeien/doorselecteren dan zal er een nieuwe eerste keeper moeten komen. De vraag is echter of de TS dit noodzakelijk gaat vinden.

AL

Citaat van: grijskijker op mei 11, 2015, 21:08:09
Daar komt toch een keeper voor het belofte elftal voor terug..

Denk ik ook. Zal wel iemand uit de amateurs worden.

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 11, 2015, 21:11:07
Als je wilt doorgroeien/doorselecteren dan zal er een nieuwe eerste keeper moeten komen. De vraag is echter of de TS dit noodzakelijk gaat vinden.
Dat denk ik niet , er zal eerder naar een talentvolle jonge keeper worden gezocht..
IN HENK WE TRUST!!!