Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

SCCdrachten

Dat is zeker weten het beleid waar de club heen wil... vooral met de jonge spelers die worden gehaald.. blijven dat soort jongens hun ontwikkelen kun je er over een jaar of twee in ieder geval nog een paar centjes aan over houden ipv dat ze gratis de deur uit lopen...

Citaat van: Gasgeve op juni 18, 2015, 17:36:49
Vorig jaar waren het allemaal contracten van 1 jaar + optie voor nog een jaar. Is het nieuw beleid om iedereen direct 2 jaar of meer te geven?

sunderland


Collingwood

#2312
Cambuur is geïnteresseerd in Abel Tamata van PSV (bron: VI). Er is wel serieuze concurrentie van NEC, FC Twente en het Italiaanse Empoli.

Neem aan dat dit dan de nieuwe rechtsback moet worden, als het doorgaat? Heeft in Eindhoven meestal linksback gespeeld, maar kan ook rechtsback spelen en is bovendien rechtsbenig. En natuurlijk hebben we net Peersman aangetrokken.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 23:02:14
Cambuur is geïnteresseerd in Abel Tamata van PSV (bron: VI). Er is wel serieuze concurrentie van NEC, FC Twente en het Italiaanse Empoli.

Neem aan dat dit dan de nieuwe rechtsback moet worden, als het doorgaat? Heeft in Eindhoven meestal linksback gespeeld, maar kan ook rechtsback spelen en is bovendien rechtsbenig. En natuurlijk hebben we net Peersman aangetrokken.
datvzou dus wel echt een versterking zijn

Collingwood

NEC moeten we kunnen aftroeven, en Twente heeft geen geld (ook volgens VI). Dan is het in principe kiezen tussen ons en Empoli. Een buitenlands avontuur is ook leuk (en wellicht lucratief) natuurlijk...
Kalmte alleen kan u redden.

WesselSCC

#2315
Scenario I: Er vanuit gaande dat VI een betrouwbaar en goed geïnformeerd medium is maken we nog steeds kans op de diensten van meneer Tamata. Dat zou dus betekenen dat de linksback positie voor de TS op dit moment nog niet dubbel bezet is. Gaan we met Peersman wederom een back omtoveren tot een voetballende centrale verdediger? Het verleden maakt dit in ieder geval niet ondenkbaar!

Scenario II: Gister hebben we een linksback gehaald met Peersmannetje. Met Vytas en Peersman is de linkback positie dus dubbel bezet. Daarmee lijkt mij de interesse in Tamata dus ook tot het verleden te behoren. In de titel staat ook; 'terwijl in de Eredivisie FC Twente, SC Cambuur en NEC interesse hebben getoond.' niet dat we op dit moment nog interesse tonen.

Naja ik heb in ieder geval vertrouwen in de TS en we zien wel welke kant het opgaat!

EDIT:
* Tamata raakt bijzonder veel ballen met z'n rechterbeen. Rechtsback positie?

Yellow Army

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 23:16:26
NEC moeten we kunnen aftroeven, en Twente heeft geen geld (ook volgens VI). Dan is het in principe kiezen tussen ons en Empoli. Een buitenlands avontuur is ook leuk (en wellicht lucratief) natuurlijk...

Nec heeft volgend seizoen 10 a 11 mln te besteden. Aanzienlijk meer dan ons dus.
Area 58

Collingwood

Citaat van: Yellow Army op juni 18, 2015, 23:47:10
Nec heeft volgend seizoen 10 a 11 mln te besteden. Aanzienlijk meer dan ons dus.

NEC zit in categorie 1, dus die zullen voor een back echt niet de hoofdprijs gaan betalen. Bovendien zijn wij op dit moment sportief gezien gewoon een stap verder.
Kalmte alleen kan u redden.

Grijskijkert

Citaat van: Collingwood op juni 18, 2015, 23:02:14
Cambuur is geïnteresseerd in Abel Tamata van PSV (bron: VI). Er is wel serieuze concurrentie van NEC, FC Twente en het Italiaanse Empoli.

Neem aan dat dit dan de nieuwe rechtsback moet worden, als het doorgaat? Heeft in Eindhoven meestal linksback gespeeld, maar kan ook rechtsback spelen en is bovendien rechtsbenig. En natuurlijk hebben we net Peersman aangetrokken.
Tamata is de jonge uitvoering van Pereira alleen iets meer talent.. Dus hij kan op beide back posities uit de voeten..
Gezien de concurrentie zie ik hem hier niet heen komen..
IN HENK WE TRUST!!!

speculeter

Ik zie het niet zo grijs in....
Die komt wel :proost
Selectie word steeds sterker.

666

Misschien zit er bij jong Cambuur wel een talentvolle back en hoeven we niet verder te kijken.

Ik hoop eigenlijk dat een aantal talenten doorstromen naar de eerste selectie en dat we minder hoeven aan trekken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op juni 19, 2015, 07:50:21
Ik zie het niet zo grijs in....
Die komt wel :proost
Selectie word steeds sterker.
Ik zou het mooi vinden dat hij zou komen, maar realistisch gezien verwacht ik het niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: 666 op juni 19, 2015, 08:04:42
Misschien zit er bij jong Cambuur wel een talentvolle back en hoeven we niet verder te kijken.

Ik hoop eigenlijk dat een aantal talenten doorstromen naar de eerste selectie en dat we minder hoeven aan trekken.
Noor zou zo'n jongen kunnen zijn, maar weet niet hoe het daarmee staat,of ze hem een contract aanbieden of niet....
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

TS willen graag een rechtsback van eredivisie niveau die er het liefst meteen kan staan.

Sakin

Ik denk ook niet dat we NEC moeten onderschatten. Ze hebben wel even in de JL gezeten. Maar hebben een hondstrouw publiek en al goede resultaten neergezet in de eredivisie. Ik denk dat er menig voetballers eerder naar NEC gaat dan naar ons komt. Wij zijn denk ik nog opbouwend voor veel voetballers. De laatste jaren hebben wij echt goede stappen gezet met het halen van diverse goede voetballers.

Het was beter geweest dat we dit jaar al in het nieuw stadion kwammen te voetballen. Budget technisch en voor voetballers.