Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Stadiondiscussie maar even verplaatsen naar het juiste topic? ;)

legeips

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 12:30:35
Stadiondiscussie maar even verplaatsen naar het juiste topic? ;)

We binne su van slag dat we niet meer goed weten wat bij de juiste topic past.. :_schater

siepelsjeu

Selectie is aardig achter uit gegaan  ;(

PePe

Ogbeche heeft volgens mij op de buiten de meeste goals gemaakt. Sinds de rode kaarten vorig seizoen en het gesprek met Cambuur hierover is hij minder gaan scoren. Ogbeche moet op de buiten!!

poelie-lwd

Als SCC slim is leggen ze nu al Lumu van Dordt vast. Prachtige authentieke rechter vleugelspits MET overzicht. Halen die vent!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scc4-ever

Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 20:06:55
Als SCC slim is leggen ze nu al Lumu van Dordt vast. Prachtige authentieke rechter vleugelspits MET overzicht. Halen die vent!
zou inderdaad geen verkeerde zijn.

Scc0511

Eerst maar eens een leider centraal achterin!! Met deze verdediging ben je gedoemd om te degraderen... Heerings zit al op de bank. Anderson heeft geen ervaring op dit niveau nog en ben bang dat Vd Laan zn niveau niet meer gaat halen wat we gewend zijn.. Verder heb ik het idee dat de technische staf niet echt weet wat ze allemaal aan het doen zijn.. Misschien Slot weer op de bank? En nee , ben niet pessimistisch maar realistisch...  :0=

YellowBlue

Citaat van: Scc0511 op augustus 24, 2015, 20:44:15
Eerst maar eens een leider centraal achterin!! Met deze verdediging ben je gedoemd om te degraderen... Heerings zit al op de bank. Anderson heeft geen ervaring op dit niveau nog en ben bang dat Vd Laan zn niveau niet meer gaat halen wat we gewend zijn.. Verder heb ik het idee dat de technische staf niet echt weet wat ze allemaal aan het doen zijn.. Misschien Slot weer op de bank? En nee , ben niet pessimistisch maar realistisch...  :0=

Ik vind het wel pessimistisch, score journalistiek.
Heerings heeft bijna niets gespeeld in de voorbereiding en staat er (nog) niet, Van der Laan heeft een jaar niet in het centrum gespeeld moet er ineens staan en kan er gelijk niks meer van? Het seizoen is nog lang en de gifbeker nog niet leeg, maar uiteindelijk komt het wel weer goed. |:)

oost

pessimistisch? :? Veel mensen zo ongelooflijk :0= NAÏEF   

mugel

We hebben geen selectie meer voor het ideale spel wat we willen spelen!
Voorheen werden spelers daarop geselecteerd, maar nu moeten we speelstijl aanpassen aan spelers i.p.v. andersom!

We kunnen de komende wedstrijden beter de 'WK2014-vanGaal-5/3/2-speelwijze' gaan spelen.
Zoiets dus: (namen en plekken kunnen gewisseld worden)



R-member

Vd Streek op 10 kan niet. Is technisch te zwak. Zou liever Masek op 10 zien.
Liever 4-4-2 of 4-5-1
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

brambo3004

Alles leuk en aardig, maar er zitten niet 4 vleugelaanvallers (Narsingh, Houtkoop, Rosheuvel, Hoefdraad) bij de selectie om ze vervolgens helemaal niet meer te gebruiken.

mugel

Citaat van: R-member op augustus 24, 2015, 21:28:35
Vd Streek op 10 kan niet. Is technisch te zwak. Zou liever Masek op 10 zien.
Liever 4-4-2 of 4-5-1

Dan zetten we daar Masek neer of Byrne..

R-member

--------------------------Masek-----------------------
Houtkoop-------------------------------------Narsingh
---------------Byrne----------Overgoor---------------

Dat zou mijn voorkeur zijn.
Houtkoop en Narsingh kunnen op snelheid doorschuiven en snel inzakken.

Overgoor en Byrne knappen het vuile werk wel op.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

mugel

Citaat van: brambo3004 op augustus 24, 2015, 21:29:51
Alles leuk en aardig, maar er zitten niet 4 vleugelaanvallers (Narsingh, Houtkoop, Rosheuvel, Hoefdraad) bij de selectie om ze vervolgens helemaal niet meer te gebruiken.

1 lang geblesseerd en twijfelachtig of hij iets kan toevoegen.
1 meer dan de helft van de tijd geblesseerd, en onzeker als ie wel speelt.
1 wisselvallig, goeie voorzetten laatste tijd maar levert niks op, en als ie zelfzuchtig is, om te huilen.
1 nieuwe redelijk spelend, maar ook direct geblesseerd..

En we hebben geen spitsen (meer) die scoren vanuit voorzetten.
Dus buitenspelers zijn onnodig