Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

justremco

Schootstra tekent voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 16:09:24
Schootstra tekent voor 1 jaar met een optie voor nog een jaar
Apart, v/d Vegt zei als hij zou tekenen dat het niet voor 1 seizoen zou zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Collingwood

Goede zaak, de positie van verdedigende middenvelder is nu dubbel bezet met Overgoor en Schootstra (terwijl ook Bakker daar nog zou kunnen spelen). Voor die positie zijn we nu klaar, lijkt me.
Kalmte alleen kan u redden.

jeff

#1668
Update na het verlengen van Berend-jan Schootstra.

Selectie Cambuur 2015/2016:

Keepers   
Leonard Nienhuis 2016/2017
Harm Zeinstra 2016/2017
Verdediging   
Vytautas Andriuškevičius 2015/2016optie voor nog een jaar
Etiënne Reijnen 2015/2016
Marlon Pereira2015/2016
Calvin Mac-Intosch2015/2016
Kai Heerings2015/2016 optie voor nog een jaar
Middenveld  
Erik Bakker2016/2017
Sjoerd Overgoor2018/2019
Sebastian Steblecki 2015/2016optie voor nog een jaar
Sander van de Streek2017/2018
Berend-Jan Schootstra2015/2016 optie voor nog een jaar 
Aanvallers  
Martijn Barto 2015/2016
Mikhail Rosheuvel 2015/2016optie voor nog een jaar
Jergé Hoefdraad2015/2016optie voor nog een jaar
Furdjel Narsingh2015/2016
Bartholomew Ogbeche 2015/2016
Trainerstaf  
Henk de Jong 2015/2016hoofdtrainer
Jan Bruin2015/2016assistent-trainer
Sandor van der Heide 2015/2016assistent-trainer
René Grotenhuis 2015/2016keeperstrainer
Jeroen van Os 2015/2016conditietrainer

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Sccambuurdebeste

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 17:38:21
Nu nog 5 veldspelers?

Nee, drie spelers. Een goede spits, een creatieve middenvelder en een back. Als het aan mij ligt mag er ook een keeper bij :camigo

Cambuur058

Nog een buitenspeler is ook belangrijk

Sccambuurdebeste

Citaat van: Cambuur058 op juni 04, 2015, 18:08:40
Nog een buitenspeler is ook belangrijk

Ik vind de spits belangrijker, Okkie deed het de tweede seizoenshelft een stuk slechter :camigo

Grijskijkert

Citaat van: Sccambuurdebeste op juni 04, 2015, 18:06:59
Nee, drie spelers. Een goede spits, een creatieve middenvelder en een back. Als het aan mij ligt mag er ook een keeper bij :camigo
De 1e selectie zou uit 23 spelers bestaan....
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Cambuur058 op juni 04, 2015, 18:08:40
Nog een buitenspeler is ook belangrijk
Vooral  een linksbuiten met een knappe voorzet...
IN HENK WE TRUST!!!

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 17:38:21
Nu nog 5 veldspelers?

Ja minimaal:
2 backs
Creatieve middenvelder
2 linksbuitens

Maar een extra spits als vervanger van Hemmen is ook geen overbodige luxe

Grijskijkert

#1676
Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 18:44:42
Ja minimaal:
2 backs
Creatieve middenvelder
2 linksbuitens

Maar een extra spits als vervanger van Hemmen is ook geen overbodige luxe
centraal achterin hebben we ook maar 3 man.. en er zijn nu 17 man dus nog 6 erbij.. dus misschien wel ruimte voor een spits..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: jeff op juni 04, 2015, 17:32:34
Update na het verlengen van Berend-jan Schootstra.

Selectie Cambuur 2015/2016:


Berend-Jan Schootstra2015/2916 optie voor nog een jaar 
Wel een heel lang contract vind je niet? En die optie is voor nog een eeuw? :devil

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juni 04, 2015, 18:46:56
centraal achterin hebben we ook maar 3 man.. en er zijn nu 17 man dus nog 6 erbij.. dus misschien wel ruimte voor een spits..

Als je een goede linksback haalt voor de basis dan kan Vytas eventueel als back up voor de linksback en de linker centrale verdediger positie dienen

Dokkumer

Citaat van: justremco op juni 04, 2015, 19:03:35
Als je een goede linksback haalt voor de basis dan kan Vytas eventueel als back up voor de linksback en de linker centrale verdediger positie dienen
Ben van mening dat Vytas juist de basisback wordt. Dan hoef je dus alleen maar te zoeken naar een back up en dat is net iets gemakkelijker lijkt me.