Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac


mescc

Rose was nog ouder dacht ik(35?). Beetje ervaring is nooit verkeerd!

dizzhead

Alleen heeft vd velde geloof ik wel meer dan eens aangegeven dat hij zijn carrière bij Groningen wil beëindigen. lijkt me een optelsom.

mescc

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2015, 11:05:50
Alleen heeft vd velde geloof ik wel meer dan eens aangegeven dat hij zijn carrière bij Groningen wil beëindigen. lijkt me een optelsom.

Voetballers lullen wel meer onzin..

Vedetski

Ook Troost-Ekong mag weg bij Groningen. Middenvelders daar voor het uitkiezen  8P
Ken hem niet heel goed, maar schijnt in de jeugd bij Tottenham gespeeld te hebben??

Verder hoop ik op een terugkeer van Ritzmaier, die heeft toch dat beetje extra waarmee je middenveld dreigend wordt.
En VD Velden is ook geen verkeerde, al denk ik dat hij snel zal gaan aftakelen
:koffie

Collingwood

Als ik me niet vergis is Troost-Ekong een centrale verdediger (heeft inderdaad in de jeugd van de Spurs gespeeld).
Kalmte alleen kan u redden.

Vedetski

Citaat van: Collingwood op maart 12, 2015, 15:53:27
Als ik me niet vergis is Troost-Ekong een centrale verdediger (heeft inderdaad in de jeugd van de Spurs gespeeld).

Dat klopt inderdaad, hij is verdediger.
:koffie

Tukker

Citaat van: Vedetski op maart 12, 2015, 15:50:25
Verder hoop ik op een terugkeer van Ritzmaier, die heeft toch dat beetje extra waarmee je middenveld dreigend wordt.
PEC schijnt ook geïnteresseerd te zijn in Ritzmaier. En ook nog steeds in Van der Linden en nog een andere Eagles speler. Van der Linden zie ik echt niet zitten. Het verdedigende spel gaat veel te vaak langs hem heen.  Hij heeft natuurlijk wel een ooit trap.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

dizzhead

Citaat van: Vedetski op maart 12, 2015, 16:02:37
Dat klopt inderdaad, hij is verdediger.
Volledig irrelevant aan het topic, maar jou fonetisch naamgenoot speelt bij dnjepr.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2015, 19:53:01
Volledig irrelevant aan het topic, maar jou fonetisch naamgenoot speelt bij dnjepr.

Hoorde het ook op de radio  :_schater, is toch erg hoeveel invloed dit absurde medium heeft op ons. Bij de naam van een buitenlandse voetballer moeten we denken aan een forumganger  8P
Henk, held, bedankt

dizzhead


sunderland

Ritzmaier is niet te betalen voor ons !!!omdat hij simpelweg bij utrecht ,groningen ,dkv 2x zoveel kan verdienen .Vd velden zal wel naar nec of nac gaan waar hij ook een ton meer kan verdienen dan bij ons .Jammer maar waar

De Gast

Hij komt net bij NEC weg.. voegt op zijn leeftijd niks meer toe hier.

Vedetski

Citaat van: dizzhead op maart 12, 2015, 19:53:01
Volledig irrelevant aan het topic, maar jou fonetisch naamgenoot speelt bij dnjepr.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 12, 2015, 20:03:42
Hoorde het ook op de radio  :_schater, is toch erg hoeveel invloed dit absurde medium heeft op ons. Bij de naam van een buitenlandse voetballer moeten we denken aan een forumganger  8P

Wat dat betreft laat dit forum wel een onuitwisbare indruk achter  w:) :koffie
:koffie

gewoon een fan

Van de Velden zou ik volgend jaar graag bij de selectie hebben  :thumbsup