Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: PePe op maart 19, 2015, 10:12:12
Volgend seizoen: Vitas centraal, Bijker weg, en Haagen op links?

Bijker en Ron Janzen weg. Macintosh geen succes links centraal dus moeten we er twee bij hebben denk ik zo.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Citaat van: poelie-lwd op maart 19, 2015, 10:55:26
Bijker en Ron Janzen weg. Macintosh geen succes links centraal dus moeten we er twee bij hebben denk ik zo.

macintosh wut hier eerst prezen en nou kin die er niks meer van?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op maart 19, 2015, 11:31:42
macintosh wut hier eerst prezen en nou kin die er niks meer van?

Dat zeg ik niet. Ik geef alleen aan dat je met Macintosh links centraal voetballend vermogen tekort komt. Dat het een goede verdediger is lijkt me kraakhelder.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Vd linden weer nadrukkelijk gelijkt aan Cambuur.

Utekleitrokken


speculeter

Voetbalzone:Steunpilaar Eagles wil graag stapje hogerop.

dit is mien club

Cambuur zou (weer) in gesprek zijn met Peters.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Gasgeve

Peters halen, Hemmen is einde verhaal.

Collingwood

Testspeler
Kristiaan Haagen (RSC Anderlecht) keert na twee dagen stage weer terug naar Belgiƫ. De verdediger staat bij onder andere NAC, G.A. Eagles en dus ook Cambuur in de belangstelling. Trainer De Jong merkte daarover op dat Haagen een goede indruk had achtergelaten en dat hij zeker bij Cambuur in het vizier zal blijven.

Bron: HaH.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Komende week krijgen de spelers met aflopend contract weer de wel bekende brief.
Bijker en Makrini zullen hem niet ontvangen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

mrkela

Hoezo bijker en mo niet dan? Hebben ze bijgetekend? Vooral mo zou top zijn

Galdiano

Citaat van: mrkela op maart 21, 2015, 09:16:57
Hoezo bijker en mo niet dan? Hebben ze bijgetekend? Vooral mo zou top zijn

Spelers moeten voor 1 april een opzegging van contract schriftelijk krijgen. Anders zal het contract automatisch met 1 jaar verlengd worden als de speler hier op staat.
Door geen brief naar Mo en Bijker te sturen bestaat de kans dat als ze geen club vindem automatisch weer een jaar bij Cambuur spelen als ze dit willen. Al acht ik de kans erg klein dat ze zonder club komen te zitten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22


Galdiano

Wat hebben we nodig?

Een linker centrale verdediger: ? (Vytas zou dat ook kunnen bekleden)
Links back: ?
Rechts back: ?
Een verdedigende middenvelder: ? (Opvolger Mo)
Een 10: ?
Een spits: ? (Opvolger Hemmen)
Links buiten: ?
Rechts buiten: ?

Persoonlijk ben ik van mening dat er eens een echte leider/vechter moet komen. Het liefst centraal op het middenveld (10 of verdedigende middenvelder)

Kom er maar in!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets