Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

sunderland


Grijskijkert

Citaat van: sunderland op juni 20, 2015, 14:23:09
ligeon
Geschikt :thumbsup Maar gaat volgens de berichten naar Willem2..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 14:18:10
Gaat niet alleen om spelers volgens mij
in welk opzicht gaan ze dan wel last krijgen?

denistel

Citaat van: AL op juni 20, 2015, 12:47:34
Valt wel mee denk ik.
Ze hadden afgelopen seizoen toch geen spelers van feyenoord?
Excelsior houdt de ploeg bijelkaar(misschien dat Fischer vertrekt) en ook die gaan we niet zo maar even onder ons houden.

diekhuizen is oek weg he

Cor

Citaat van: zeewolde op juni 20, 2015, 14:56:23
in welk opzicht gaan ze dan wel last krijgen?

Technische staf zal er ook last van hebben. In mijn beleving is de wederopstanding van Excelsior ooit begonnen met de samenwerking. In mijn verre verleden was Excelsior vaak een zekere overwinning

AL

Tete (huur)
Houtkoop(huur/overname)
Sleegers(huur)
Reza( overname/huur Charlton)
v Overeem (huur)

Ik ben van mening dat we dit kaliber spelers nodig hebben, anders krijgen we het heel heel zwaar.

Deze spelers zullen vast niet komen,  maar we hebben zeker 3 toppers nodig voor de basis.



Sakin

Vorig jaar moesten we ook veel. Maar eindigden we ook hoog. Laat die topper van een spits maar komen. Ik heb hier ook nog wel papier... Als het alleen nog om het papierwerk gaat!

Dokkumer

Citaat van: Cor op juni 20, 2015, 15:50:40
Technische staf zal er ook last van hebben. In mijn beleving is de wederopstanding van Excelsior ooit begonnen met de samenwerking. In mijn verre verleden was Excelsior vaak een zekere overwinning
Wij worden oud Cor :D

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juni 20, 2015, 17:25:40
Wij worden oud Cor :D

en ik weet niet beter dat op een zekere 3 mei na, excelsior altijd puntverlies is

Geelblauwstiens

Citaat van: Marc S op juni 20, 2015, 20:54:27
en ik weet niet beter dat op een zekere 3 mei na, excelsior altijd puntverlies is
gingen zelfs ooit degraderen tegen die lui. (Ingooi Gert K?) dat gaat gelukkig dit jaar echt niet weer gebeuren.

Lore

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 20:58:32
gingen zelfs ooit degraderen tegen die lui. (Ingooi Gert K?) dat gaat gelukkig dit jaar echt niet weer gebeuren.

Was dat niet tegen RBC?

Dokkumer

Citaat van: Lore op juni 20, 2015, 21:01:04
Was dat niet tegen RBC?
Nee, was die 2-3 tegen Excelsior. Ach eigenlijk zat degradatie toen de hele nacompetitie er al aan te komen. Hadden we toen gewonnen, dan was de kans nog groot dat we er alsnog uit vlogen ;)

Geelblauwstiens

Citaat van: Dokkumer op juni 20, 2015, 22:09:17
Nee, was die 2-3 tegen Excelsior. Ach eigenlijk zat degradatie toen de hele nacompetitie er al aan te komen. Hadden we toen gewonnen, dan was de kans nog groot dat we er alsnog uit vlogen ;)
was wel een heerlijke actie van GK. Was volgens mij die akelige dkv scheids die hem rood gaf.

Cor

Citaat van: Geelblauwstiens op juni 20, 2015, 22:34:16
was wel een heerlijke actie van GK. Was volgens mij die akelige dkv scheids die hem rood gaf.

Van Dijk, die klootzak is/was? Later teammanager bij de boeren. Hoopte altijd dat hij van het tallud af zou gaan, wat een eikel. En ja Dok, we worden oud

PASSC

Was het ook niet in diezelfde nacompetitie dat we tegen Haarlem moesten? Enorme knokpartij toen nog. Goudmijn was de 'aanleiding', ging behoorlijk bloedend het veld af volgens mij...