Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

punkman

Ligt het aan mij of is het zo ?
Enige wat je je moet kunnen is hard rennen en een bal van links kunnen geven.
Gewoon doe bal op de zestien leggen, je kan goud verdienen als je links bent.
Hoe kan het dat linkspoten zou moeilijk te krijgen zijn ?
Er moeten en er genoeg zijn toch ?




Marc S

Citaat van: punkman op juni 12, 2015, 20:30:34
Ligt het aan mij of is het zo ?
Enige wat je je moet kunnen is hard rennen en een bal van links kunnen geven.
Gewoon doe bal op de zestien leggen, je kan goud verdienen als je links bent.
Hoe kan het dat linkspoten zou moeilijk te krijgen zijn ?
Er moeten en er genoeg zijn toch ?

Omdat er ongeveer 1 linkspoot is op 9 rechtspoten. En ze niet allemaal geweldig zijn

poelie-lwd

Citaat van: punkman op juni 12, 2015, 20:30:34
Ligt het aan mij of is het zo ?
Enige wat je je moet kunnen is hard rennen en een bal van links kunnen geven.
Gewoon doe bal op de zestien leggen, je kan goud verdienen als je links bent.
Hoe kan het dat linkspoten zou moeilijk te krijgen zijn ?
Er moeten en er genoeg zijn toch ?

Als je als talentvolle linkspoot sterk genoeg bent om in je jeugdjaren niet ontvankelijk te zijn voor bier en shag wel ja  ;(
Iedereen heeft recht op mijn mening.

punkman

Citaat van: Marc S op juni 12, 2015, 20:33:52
Omdat er ongeveer 1 linkspoot is op 9 rechtspoten. En ze niet allemaal geweldig zijn

Maar .. maar ..  :P

Is het echt zo moeilijk om een linkspoot te vinden die hard kan rennen een een bal op de zestien kan leggen ?


punkman

Citaat van: poelie-lwd op juni 12, 2015, 20:38:14
Als je als talentvolle linkspoot sterk genoeg bent om in je jeugdjaren niet ontvankelijk te zijn voor bier en shag wel ja  ;(

Tja, dat verhaal ken ik inderdaad.
Was best een goede linksback, een gescout, maar toen kwam Johan Abma.

Ook een held btw, maar wel een vreemde :proost

poelie-lwd

Ik blijf erbij, Rayhi halen. Prima speler voor ons.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

666

Citaat van: michello op juni 12, 2015, 20:25:50
Ik word nog niet warm of koud van die aankopen van Heracles... Hebben op papier nog steeds niet een betere selectie dan wij..

Zij hebben Wout  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op juni 13, 2015, 17:18:55
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=247929&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Een rechtsback die ook op de linksback uit de voeten kan....

In mijn ogen geen versterking.
We hebben een speler van het kaliber nodig als Ligeon voor rechts en Kuipers/Gunst  voor op links.

denistel

het belangrijkste is dat ze in ons budget en speltype passen.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op juni 13, 2015, 21:53:56
het belangrijkste is dat ze in ons budget en speltype passen.
Ja en ik denk dat Lazic zowel in het budget past en ook in het speltype past..
En je komt niet veel spelers tegen die op beide back posities uit de voeten kan... En heb met Pereira er 2 en scheelt een back halen lijkt me..
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op juni 14, 2015, 07:58:22
Ja en ik denk dat Lazic zowel in het budget past en ook in het speltype past..
En je komt niet veel spelers tegen die op beide back posities uit de voeten kan... En heb met Pereira er 2 en scheelt een back halen lijkt me..
ben geen fan van vz en de meeste reacties daar, maar er is geen graafschap fan positief over hem. Ze zij n blij dat hij weg is en dan moet het bij ons een vrrsterking zijn?

Grijskijkert

#1947
Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 08:50:22
ben geen fan van vz en de meeste reacties daar, maar er is geen graafschap fan positief over hem. Ze zij n blij dat hij weg is en dan moet het bij ons een vrrsterking zijn?
Gaat me ook niet om de reacties op vz, maar om de speler die daar weg gaat..
Die reacties..tsjaaaa, is dat hier niet het zelfde, hier of bij welke club ook als een speler weg gaat kan hij er achteraf vaak niks van, terwijl toen hij nog bij de club was bijna een held was...
Maar heb hem regelmatig zien spelen en is een prima back, techniek goed, passing(voorzet) goed ,redelijk snel en staat verdedigend en aanvallend zijn mannetje wel, er zullen wel een paar min punten zijn, maar waren die er niet dan kunnen wij zo'n speler niet halen..
Een weekje op proef nemen zou ik zeggen...
IN HENK WE TRUST!!!

dizzhead

Citaat van: zeewolde op juni 14, 2015, 08:50:22
ben geen fan van vz en de meeste reacties daar, maar er is geen graafschap fan positief over hem. Ze zij n blij dat hij weg is en dan moet het bij ons een vrrsterking zijn?

Er staat me bij dat er hier ook niet echt milde reacties waren toen Chery hier weer weg ging... Kijk waar die nu staat.

zeewolde

Citaat van: dizzhead op juni 14, 2015, 09:28:08
Er staat me bij dat er hier ook niet echt milde reacties waren toen Chery hier weer weg ging... Kijk waar die nu staat.
klopt, maar vond jij hem goed voetballen toen, of zag je dat hij hrt in zich had om echt hogerop te komen?