Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 29, 2015, 10:42:01
Inderdaad....die keeper valt mee te leven.
Prioriteit een.....creatieve middenvelder met een goede vrije trap en corner.
Prioriteit twee...vervanger voor mo......Overgoor?
Prioriteit drie....linksbuiten. ...Daar zijn al genoeg namen voor genoemd
Prioriteit vier....rechtsback.....Rutten van den Bosch.

We wachten maar af.
Een vrije trap mag ook van een andere speler komen dan van een creatieve middenvelder ;)
Rutten zitten meer clubs achteraan,kleine kans dat hij hier heen gaat komen.. Noor speelde mee met Jong Cambuur, dat zal ook niet voor niet zijn...
En Overgoor is een leuke speler,maar misschien is er toch behoefte aan een nog meer voetballende 6 en misschien een 10 omturnen tot 6... Of een jongere speler(Sporkslede).
IN HENK WE TRUST!!!

DayDreamer

Citaat van: John Hiatt op mei 29, 2015, 09:43:21
Als je kijkt naar wat we nu hebben, dan staat het er echt niet slecht voor. Dan is er toch een redelijke basis.

Nienhuis of Zeinstra in de goal.

Achter: Pereira, Heerings, Reijnen, Vytas

Midden: Steblecki, Bakker, van de Streek

Voor: Rosheuvel, Ogbeche, Narsingh

Echt  niet slecht voor dit moment. Prioriteit wat mij betreft: een goede keeper, een rechtsback, een vervanger voor Makrini en een creatieve middenvelder.

Met deze selectie hebben we na de winterstop gepresteerd als een degradatiekandidaat.

speculeter

Tuurlijk moet er wat bij.
Denk dat Hiatt wil zeggen dat we wel eens met een mindere selectie de zomer in zijn gegaan.

poelie-lwd

Steblecki heeft mij nog niet kunnen overtuigen. Voetballen kan hij wel maar zijn handelingsnelheid ligt veel te laag. Maar wst niet is kan natuurlijk nog komen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: speculeter op mei 29, 2015, 12:43:58
Tuurlijk moet er wat bij.
Denk dat Hiatt wil zeggen dat we wel eens met een mindere selectie de zomer in zijn gegaan.
Ja maar dat gezeik over een keeper terwijl er 2 onder contract staan.. Je zou bijna gaan denken dat Hiatt een ambtenaar of politicus is, want die geven ook altijd onnodig te veel geld uit....
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 12:50:43
Steblecki heeft mij nog niet kunnen overtuigen. Voetballen kan hij wel maar zijn handelingsnelheid ligt veel te laag. Maar wst niet is kan natuurlijk nog komen.
Heeft tijd nodig denk ik, hij gaat in ieder geval met stappen vooruit, want in het begin dacht ik wat moeten we hier mee..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 12:54:11
Ja maar dat gezeik over een keeper terwijl er 2 onder contract staan.. Je zou bijna gaan denken dat Hiatt een ambtenaar of politicus is, want die geven ook altijd onnodig te veel geld uit....
Beide :devil

Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

Galdiano

Citaat van: AL op mei 28, 2015, 23:23:21
Wat ik niet snap is dat cambuur wel een vrij hoge transfersom heeft betaald voor Rosheuvel en volgens mij ook nog iets voor Steblecki en vytas.

Rosheuvel veel voor betaald? 500.000 was onjuist.
50.000 hebben ze voor hem betaald.
Prima prijs voor een prima aanvaller.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op mei 29, 2015, 13:23:55
Rosheuvel veel voor betaald? 500.000 was onjuist.
50.000 hebben ze voor hem betaald.
Prima prijs voor een prima aanvaller.
Inderdaad... eigenlijk onderbetaald..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Eindconclusie, het kan dus wel. Misschien moeten we dat ook maar eens toepassen bij een goede keeper  :zweep
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 14:40:18
Eindconclusie, het kan dus wel. Misschien moeten we dat ook maar eens toepassen bij een goede keeper  :zweep
Nee want geen keeper komt hier gratis.. Zit jij ook in de politiek? :devil Trouwens die keeper die op proef was deed het niet onaardig is ook geen keeper waarmee je vrijwillig het luchtduel mee aangaat.. Alleen heeft hij zijn naam(Jan Schimmel) niet echt mee..
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op mei 29, 2015, 14:53:36
Nee want geen keeper komt hier gratis.. Zit jij ook in de politiek? :devil Trouwens die keeper die op proef was deed het niet onaardig is ook geen keeper waarmee je vrijwillig het luchtduel mee aangaat.. Alleen heeft hij zijn naam(Jan Schimmel) niet echt mee..

Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

ruubmac

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)

:_schater Doe mij die laatste dan maar, leuk voor dinges de speaker...

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 29, 2015, 15:26:10
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat je met minimale middelen prima spelers kunt halen. Schimmel, wrattenbek of mboukounoekoe, het maakt me geen flikker uit hoe ze heten, als ze maar goed kunnen keepen  ;)
Dit is een keeper voor Jong Cambuur...
IN HENK WE TRUST!!!