Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Denk dat Mac met zijn 26 jaar behoorlijk ervaren is. Alleen krijgt hij niet de tijd zoals Reijnen en Leeuwin wel hadden om in zijn nieuwe rol te groeien. Reijnen heeft vorig jaar een hele voorbereiding gehad en toen stond hij er ook nog niet gelijk.

Timmie

In mijn ogen is het niet alleen de verdediging, maar net zo zeer de aanval. We kunnen al drie wedstrijden geen vuist maken voorin. Je hebt Narsingh en Rosheuvel, prima vleugels.. maar het lukt niet!

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 08:30:31
In mijn ogen is het niet alleen de verdediging, maar net zo zeer de aanval. We kunnen al drie wedstrijden geen vuist maken voorin. Je hebt Narsingh en Rosheuvel, prima vleugels.. maar het lukt niet!

Narsingh-Berisha-Ogbeche heeft nu mijn voorkeur.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Jubilee67

Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 08:14:07
Het is vrij simpel volgens mij. Fischer halen ze nu in de winter, dan is de clausule van kracht. Tot die tijd gaan we iets anders spelen en is Dammers back up voor Macintosh.

Ik denk dat Poelie gelijk heeft! Tot de winterstop alle hens aan dek en dan in de winterstop Fischer halen! Dit is wel een risico maar zodra Vytas en Pereira weer hersteld zijn is er weer meer ervaring in de verdediging. Ik heb (nog) wel vertrouwen dat het goed komt. Waar ik meer vraagtekens bij heb is onze voorhoede. Narsingh is snel maar komt zijn man 9 van de 10 keer niet voorbij, Rosheuvel idem en B. (met heel veel respect) lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Is sterk en belangrijk maar hij moet wel scoren.
Dat we beter zijn is logisch, of we winnen is een tweede

Geelblauwstiens

Citaat van: dit is mien club op augustus 24, 2015, 07:52:28
We moeten opstaan, de noodklok moet worden geluid!
Met Dammers halen we een talent maar geen ervaring, dat is wat we nodig hebben achterin.
paniek?

ruubmac

Citaat van: Jubilee67 op augustus 24, 2015, 08:44:13
Ik denk dat Poelie gelijk heeft! Tot de winterstop alle hens aan dek en dan in de winterstop Fischer halen! Dit is wel een risico maar zodra Vytas en Pereira weer hersteld zijn is er weer meer ervaring in de verdediging. Ik heb (nog) wel vertrouwen dat het goed komt. Waar ik meer vraagtekens bij heb is onze voorhoede. Narsingh is snel maar komt zijn man 9 van de 10 keer niet voorbij, Rosheuvel idem en B. (met heel veel respect) lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Is sterk en belangrijk maar hij moet wel scoren.

Hij scoorde ook....

AL

Citaat van: poelie-lwd op augustus 24, 2015, 08:42:49
Narsingh-Berisha-Ogbeche heeft nu mijn voorkeur.

Geen Houtkoop????
Ik ga voor Narsingh, Berisha en Houtkoop. Prima aanval!

Lore

Citaat van: AL op augustus 24, 2015, 08:52:57
Geen Houtkoop????
Ik ga voor Narsingh, Berisha en Houtkoop. Prima aanval!

De laatste twee keer dat Ogbeche naar de buiten ging, vond ik hem daar een uitstekende indruk maken. Veel beter dan centraal. Laat Houtkoop eerst maar met invalbeurten bewijzen dat hij beter is!

DayDreamer

Ze kunnen Fisher wel willen halen in winterstop, maar wie zegt dat hij dan nog wil. Wij staan dan laatste of 1 plek daarboven, hij gaat echt niet tekenen bij een degradatiekandidaat. Die gaat zijn contract daar uit zitten en transfervrij naar de subtop.

Oosttribune

Cambuur is hopelijk niet zo onnozel om te denken dat we Fischer in de winterstop gaan halen, die jongen heeft dan echt andere mogelijkheden met een veel beter salaris, kansloze missie.

Als Dammers de laatste versterking is dan hebben we echt een gigantisch probleem, allemaal jongens met potentieel maar geen ervaring en in een zwaar seizoen heb je dat nodig.

Reijnen, Leeuwin en de Ridder, jongens die leiding nemen en de jonge jongens verder helpen... 

Dokkumer

:0= PANIEK PEEUW!!!
Centraal duo Mac/Peersman is imo prima. We hebben de pech dat beide backs vorige week geblesseerd raakten en dan moet je schuiven omdat je niet voldoende back up hebt op die reservebank. Met Anderson is dat op de rechterkant in ieder geval al ingevuld en voor de linkerkant kun je in geval van hoge nood Peersman nog neerzetten.

Laat vd Laan eerst nog even weer in het ritme komen (keihard trainen en minuten maken) en dan sta je er verdedigend alweer een stuk beter op.

gewoon een fan

Ik ben ook totaal geen voorstander van het inzetten van jeugdspelers met veel potentie omdat ik van mening ben dat ervaring heel belangrijk is.
Maar als ik dan zie dat Ajakkes zonder problemen jeugdspelers inzet die het gewoon heel goed doen en spelers met veel ervaring uit de basis houden.
Nou zou dit natuurlijk kunnen komen omdat de spelers die er naast staan hem uit de wind houden of iets dergelijks.
Een toptalent van Feyenoord hoeft toch niet minder te zijn als een toptalent van Ajakkes.

Hopelijk staat het mannetje er gelijk en is het een echte aanwinst mocht hij komen.

DayDreamer

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 10:04:34
:0= PANIEK PEEUW!!!
Centraal duo Mac/Peersman is imo prima. We hebben de pech dat beide backs vorige week geblesseerd raakten en dan moet je schuiven omdat je niet voldoende back up hebt op die reservebank. Met Anderson is dat op de rechterkant in ieder geval al ingevuld en voor de linkerkant kun je in geval van hoge nood Peersman nog neerzetten.

Laat vd Laan eerst nog even weer in het ritme komen (keihard trainen en minuten maken) en dan sta je er verdedigend alweer een stuk beter op.

En toch als iedereen fit is, mag v/d Laan wat mij betreft op het bankje.               Pereira - Mac - Peersman - Vytas.

Lore

Citaat van: gewoon een fan op augustus 24, 2015, 10:05:28
Ik ben ook totaal geen voorstander van het inzetten van jeugdspelers met veel potentie omdat ik van mening ben dat ervaring heel belangrijk is.
Maar als ik dan zie dat Ajakkes zonder problemen jeugdspelers inzet die het gewoon heel goed doen en spelers met veel ervaring uit de basis houden.
Nou zou dit natuurlijk kunnen komen omdat de spelers die er naast staan hem uit de wind houden of iets dergelijks.
Een toptalent van Feyenoord hoeft toch niet minder te zijn als een toptalent van Ajakkes.

Hopelijk staat het mannetje er gelijk en is het een echte aanwinst mocht hij komen.

Maar nog een extra speler aantrekken zou helemaal duiden op extra paniek. Voor het vertrek van reijnen waren wij nog op zoek naar een rechtsback. Daarna kwamen van der laan, Anderson en deze nieuwe!

oscarsielstra

Citaat van: Lore op augustus 24, 2015, 10:09:32
Maar nog een extra speler aantrekken zou helemaal duiden op extra paniek. Voor het vertrek van reijnen waren wij nog op zoek naar een rechtsback. Daarna kwamen van der laan, Anderson en deze nieuwe!

Valt wel mee met paniek ... selectie was zo wie zo smal ... daarom .