Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Citaat van: gewoon een fan op augustus 16, 2015, 09:17:44
Opbouwen/inschuiven was toch minder belangrijk geworden met de komst van Overgoor?

Van mij zou de beste man mogen komen  :thumbsup

1. Dat klopt.
2. TS is een andere mening toegedaan en willen een opbouwer.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Als een verdediger nu eerst zijn man uitschakelt, dan komt die opbouw wel.

AL

Bijna alle genoemde opties vind ik niet beter dan Mac.
Denk dat hij ook het vertrouwen gaat krijgen rechts centraal.

poelie-lwd

Citaat van: John Hiatt op augustus 16, 2015, 09:31:13
Als een verdediger nu eerst zijn man uitschakelt, dan komt die opbouw wel.

Precies. Man uitschakelen en inleveren bij Sjoerd.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 09:36:18
Precies. Man uitschakelen en inleveren bij Sjoerd.

Precies wat ik ook bedoelde  :thumbsup

wiekie1969

We krijgen heus wel kansen vanmiddag. Deze mag je verliezen. Pot tegen Heracles volgende week is veel belangrijker.

Gas geven met die bende!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:)

Cor

Citaat van: Destroyer op augustus 16, 2015, 09:03:36
Ik vind ook niet dat wij mogen oordelen over 1 wedstrijd. Dat is toch niet realistisch?

Hey, dit is Cambuur online  :_schater

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 16, 2015, 10:40:35
Hey, dit is Cambuur online  :_schater
Juist Cor,wij zien na 1 verkeerde balaanname of instap al dat de speler in kwestie er helemaal geen hout van kan!

Marc S

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 10:53:03
Juist Cor,wij zien na 1 verkeerde balaanname of instap al dat de speler in kwestie er helemaal geen hout van kan!

Scouting talentjes hier he

Dokkumer

Citaat van: Marc S op augustus 16, 2015, 10:56:46
Scouting talentjes hier he
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)

speculeter


poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)

Je vergeet nog het part time orakelen  l8l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2015, 11:05:53
Dat niet alleen, we zijn ook
1. Allemaal zeer ervaren en gediplomeerd trainer
2. Ontzettend goede technisch directeuren
3. Uitstekende directieleden
4. Fantastisch commercieel directeuren
5. Grootse hoofd veiligheidszaken
6. Buitenaardse hoofd financiën
7. En natuurlijk de geweldigste supporters van het universum |:)
En sommigen zouden ook een ongeëvenaard goede burgervader zijn.

Eewal

Citaat van: wiekie1969 op augustus 16, 2015, 09:55:26
We krijgen heus wel kansen vanmiddag. Deze mag je verliezen. Pot tegen Heracles volgende week is veel belangrijker.

Gas geven met die bende!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:)
In beide wedstrijden drie punten te winnen. Ook vorig jaar wonnen bijna alle ploegen wel een keer van een traditionele top drie ploeg. Wij niet. Dat moet eens doorbroken worden. Vanmiddag meteen maar ff ..

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2015, 11:17:45
Je vergeet nog het part time orakelen  l8l
Nee, dat is alleen aan jou besteed waarde poelie. Daar kan het gewone forumklootjesvolk niet aan tippen.