Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

SCC

Omdat hij bij PSV speelde hoeft het toch geen garantie voor succes te zijn? NAC is gedegradeerd, uiteraard hoef je dat niet op zijn conto te schrijven, begrijp me niet verkeerd, maar ik heb echt veel liever een felle opkomende rechtsback erbij. Vind hem een prima afstoper (centraal) maar met Mac-Intosh hebben we al een back up achter Reijnen. Wat mij betreft houd je zijn salaris in de knip, voor andere / creatievere alternatieven. Of nog belangrijker, de vervanger voor Mo.

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op mei 31, 2015, 18:19:11
Ik verwacht dat Grunningen nog komt voor Reijnen. Dus Marcellis....
Daar traint Sankoh al 4 maanden mee en wacht op het vertrek van Bottegin..Dus Reijnen naar Grunn? Denk het niet..
IN HENK WE TRUST!!!

Sakin

Citaat van: Grijskijkert op mei 31, 2015, 18:24:58
Daar traint Sankoh al 4 maanden mee en wacht op het vertrek van Bottegin..Dus Reijnen naar Grunn? Denk het niet..

Maar een contract heeft ie nog niet...

Grijskijkert

Citaat van: Sakin op mei 31, 2015, 18:27:49
Maar een contract heeft ie nog niet...
Wat ik zeg wacht op het vertrek van Bottegin... En Sankoh is transfervrij en Reijnen niet...
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Hebben we de Zeeuw ook zien sjokken? Wat een malloot is dat zeg! Die is nog erger dan Paul Mulders!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Tukker

Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:08:16
Hebben we de Zeeuw ook zien sjokken? Wat een malloot is dat zeg! Die is nog erger dan Paul Mulders!
Het ergst vond ik nog toen hij zijn teamgenoot die geblesseerd was ging uitkafferen. Over het paard getild ventje die denkt dat de wereld om hem draait
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!
En Naah dan? De huurling van City...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!

Ligeon (ajax)
Naah (city, rap huren!!!)
Fernandez

De Kamps aub niet. Kan voor geen meter voetballen!!

el haj

Joey Suk vond ik in z'n Eagles-tijd altijd een middenvelder met heel veel power.
Hoe die 't de laatste jaren bij NAC doet? Geen idee om eerlijk te zijn. Speelt niet veel iig.

EdsjeSCC

Seuntjens is ook een drama. De Kamps is een drama. Marcelis niet heel slecht. Falkenburg is ook niks

AL

De meest interessant speler van Nac vind ik Naah.
Wordt gehuurd van City.
We hebben nog steeds contacten toch met City?
Geweldige middenvelder!

Marcellis is goed en echte winnaar, maar dan zal Reijnen toch moeten vertrekken? Denk niet dat we met 2 rechtspoten gaan spelen in centrum. Marcellis haal je niet voor de bank.
Op rechtsback is hij niet geweldig.


Marc S

Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!

De Kamps wel en Naah niet? De kamps kan er helemaal niets van en is kaarten pakker zit ik niet op te wachten.

hobbes

Citaat van: AL op mei 31, 2015, 19:19:16
Ligeon (ajax)
Naah (city, rap huren!!!)
Fernandez

De Kamps aub niet. Kan voor geen meter voetballen!!

Alsjeblieft, geen Fernandez. Wilde hier al niet spelen en heeft bij NAC helemaal niks laten zien. Is echt niet beter al Mr B en Barto. Ik vond Naah wel positief opvallen vandaag.

666

Citaat van: hobbes op mei 31, 2015, 20:06:55
Alsjeblieft, geen Fernandez. Wilde hier al niet spelen en heeft bij NAC helemaal niks laten zien. Is echt niet beter al Mr B en Barto. Ik vond Naah wel positief opvallen vandaag.

Fernández  :R
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander