Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: sccambuurlwdd op juli 10, 2015, 09:36:32
Onhaalbaar en onbetaalbaar.
Zou het net zeggen, hij wil naar het buitenland cashen...
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: dit is mien club op juli 10, 2015, 09:37:41
Dat zal vast, maar zolang hij niks heeft...
Hij zou ook naar Groningen kunnen bv
Dan kan hij net zo goed bijtekenen bij Vitesse...
IN HENK WE TRUST!!!

moodygrunn

Mijn verlanglijstje:

Korte/Houtkoop voor de linksbuiten
In Henk en Sandor we trust

michello

Vd Struijk misschien wel als rechtsback? Heeft een uitstekend jaar gedraaid bij Willem II op die positie vorig seizoen en zit nog zonder club.

Grijskijkert

Citaat van: michello op juli 10, 2015, 12:10:00
Vd Struijk misschien wel als rechtsback? Heeft een uitstekend jaar gedraaid bij Willem II op die positie vorig seizoen en zit nog zonder club.
Ik mag hopen dat ze een betere back gaan vinden dan v/d Struijk,daaar worden we imo echt niet beter van..
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

vd heyden dat is ver boven ons salaris niveau he.de laatste 2 a 3 aankopen zullen nog wel
even duren denk ik.als je laat merken dat je iemand graag wil halen ze het onderste uit de kan
over een paar weken kiezen ze wel eieren voor hun geld.

speculeter

Je hebt gelijk denistel.
MS komen de linksbuiten en de rechtsback pas in augustus.
Ik verwacht de aankomende weken niet zoveel meer.

michello

Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2015, 15:10:11
Ik mag hopen dat ze een betere back gaan vinden dan v/d Struijk,daaar worden we imo echt niet beter van..

Hij is beter dan Droste dus als je puur kijkt t.o.v vorig seizoen wel. Ben het wel met je eens dat als we geduld hebben er wellicht betere opties voorbij kunnen komen....

poelie-lwd

Ik vind vd Maarel wel een aardig backje en een vuurvreter. Heeft nog 1 jaar contract. Zat vorig jaar veel op de bank dacht ik.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op juli 10, 2015, 19:43:38
Ik vind vd Maarel wel een aardig backje en een vuurvreter. Heeft nog 1 jaar contract. Zat vorig jaar veel op de bank dacht ik.
Is basisspeler en aanvoerder,lijkt me niet dat hij haalbaar is..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: michello op juli 10, 2015, 18:46:27
Hij is beter dan Droste dus als je puur kijkt t.o.v vorig seizoen wel. Ben het wel met je eens dat als we geduld hebben er wellicht betere opties voorbij kunnen komen....
Ben het niet met je eens wat betreft v/d Struijk/Droste,maar dat kan en moet kunnen...
Stam,Mulder,Fortes,Noor,Lazic en Marcellis zou ik persoonlijk betere opties vinden dan een v/d Struijk,mede omdat ze voetballend beter zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

sk13

Vind marcellis nou niet echt een rb.

justremco

Citaat van: Grijskijkert op juli 10, 2015, 22:05:51
Ben het niet met je eens wat betreft v/d Struijk/Droste,maar dat kan en moet kunnen...
Stam,Mulder,Fortes,Noor,Lazic en Marcellis zou ik persoonlijk betere opties vinden dan een v/d Struijk,mede omdat ze voetballend beter zijn...

Lazic en Noor hebben nog nooit eredivisie gespeeld, marcellis is geen rechtsback en wat iedereen in die Fortes ziet? Stam wil vast leuk verdienen en Mulder heb ik al een tijdje niet gevolgd. Vd Struijk wel een redelijke back, maar ook geen klasbak. Wat overblijft is misschien ergens iets huren, maar anders zou ik het ook niet weten

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juli 10, 2015, 22:49:05
Lazic en Noor hebben nog nooit eredivisie gespeeld. Vind ik wat makkelijk(kom ik met een makkelijk antwoord),Berisha,Byrne en Masek hebben ook nog nooit in de eredivisie gespeeld en zo waren er veel spelers in ons eerste jaar die de stap naar de eredivisie makkelijk maakten. marcellis is geen rechtsback Heeft daar bij AZ en PSV veel en goed gespeeld anders en wat iedereen in die Fortes ziet? Speelde vorig seizoen meer dan goed vind ik Stam wil vast leuk verdienen Als NAC hem in de JL kan betalen, dan zou het hier ook moeten kunnen lijkt me en Mulder heb ik al een tijdje niet gevolgd. Heeft het heel leuk gedaan in Bulgarije(op het laatste half jaar na dan) Vd Struijk wel een redelijke back, maar ook geen klasbak. Wat overblijft is misschien ergens iets huren, maar anders zou ik het ook niet weten Of zelf opleiden(Schootstra)
Zo dus.. ;)
IN HENK WE TRUST!!!