Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

mario

#5010
Citaat van: gewoon een fan op augustus 24, 2015, 10:05:28
Ik ben ook totaal geen voorstander van het inzetten van jeugdspelers met veel potentie omdat ik van mening ben dat ervaring heel belangrijk is.
Maar als ik dan zie dat Ajakkes zonder problemen jeugdspelers inzet die het gewoon heel goed doen en spelers met veel ervaring uit de basis houden.
Nou zou dit natuurlijk kunnen komen omdat de spelers die er naast staan hem uit de wind houden of iets dergelijks.
Een toptalent van Feyenoord hoeft toch niet minder te zijn als een toptalent van Ajakkes.

Hopelijk staat het mannetje er gelijk en is het een echte aanwinst mocht hij komen.

Nee Ajax staat er lekker op. Goed 9 uit 3 is natuurlijk uitstekend, maar dat tegen een zwalkend AZ en tegen NEC en Willem II. Als Cambuur dat voetbal hier liet zien was het stadion leeg....

speculeter

Denk dat deze jongen ons nog wel eens positief kan gaan verrassen!

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 24, 2015, 10:38:03
Denk dat deze jongen ons nog wel eens positief kan gaan verrassen!

Je kunt hem altijd nog in de spits gooien!  :devil
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: Jubilee67 op augustus 24, 2015, 08:44:13
Ik denk dat Poelie gelijk heeft! Tot de winterstop alle hens aan dek en dan in de winterstop Fischer halen! Dit is wel een risico maar zodra Vytas en Pereira weer hersteld zijn is er weer meer ervaring in de verdediging. Ik heb (nog) wel vertrouwen dat het goed komt. Waar ik meer vraagtekens bij heb is onze voorhoede. Narsingh is snel maar komt zijn man 9 van de 10 keer niet voorbij, Rosheuvel idem en B. (met heel veel respect) lijkt het ook een beetje kwijt te zijn. Is sterk en belangrijk maar hij moet wel scoren.

Ogbeche heeft het in z'n eerste jaar leuk gedaan. Vorig jaar 12 doelputen.. Ok! Maar 1 na de winterstop! Berisha de kans nu geven!
Ogbeche drie matches niks laten zien!

Collingwood

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 11:00:26
Ogbeche heeft het in z'n eerste jaar leuk gedaan. Vorig jaar 12 doelputen.. Ok! Maar 1 na de winterstop! Berisha de kans nu geven!
Ogbeche drie matches niks laten zien!

Ogbeche was de enige die tegen Heracles een min of meer acceptabel niveau haalde. Berisha viel daarentegen dramatisch in. Dat valt hem natuurlijk niet te verwijten, maar ik zie geen reden om hem nu (op dit moment) erin te zetten voor Ogbeche.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Collingwood op augustus 24, 2015, 11:02:25
Ogbeche was de enige die tegen Heracles een min of meer acceptabel niveau haalde. Berisha viel daarentegen dramatisch in. Dat valt hem natuurlijk niet te verwijten, maar ik zie geen reden om hem nu (op dit moment) erin te zetten voor Ogbeche.

Berisha vond ik nog wel aardig beginnen, maar ja.. 4-0 achter en dan invallen. Ga er maar aanstaan.
Laat ik het zo zeggen. Ogbeche niet in de punt laten starten!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 24, 2015, 11:04:09
Berisha vond ik nog wel aardig beginnen, maar ja.. 4-0 achter en dan invallen. Ga er maar aanstaan.
Laat ik het zo zeggen. Ogbeche niet in de punt laten starten!
Berisha's sterkste actie was het opjutten van het publiek tijdens zijn warming up :P
Voor de rest zag ik heel veel frustratie en irritatie bij hem, hoofdschudden, armzwaaien etc. Hij is in ieder geval wel een winnaar.

Drumfather SCC

In het volgende stuk zegt Smit dat clubs als Heracles met grotere slagkracht handelen
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15382/smid-de-kloof-tussen-ons-en-heracles-neemt-toe-.html

Ik zou zeggen; Als jij dat zo goed weet Ype, handel dan als een echte preses en laat de club niet aankomen met jeugdspelers in plaats van ervaren krachten.

Als jij weet dat bij ons de slagkracht niet hoog ligt (wat klopt)
Doe er dan wat aan! Constateren is daar naar handelen! Nu laat het zich maar wat op zijn beloop
Zorg dan dat wij dat ook krijgen! Calimero Smit...

Of zit ik er nu naast?
Ik hoef niet terug naar de Juup omdat er een hogere staf is wat niet handelt, ook al zien ze dat het moet

DK

Citaat van: Dokkumer op augustus 24, 2015, 11:09:05
Berisha's sterkste actie was het opjutten van het publiek tijdens zijn warming up :P
Voor de rest zag ik heel veel frustratie en irritatie bij hem, hoofdschudden, armzwaaien etc. Hij is in ieder geval wel een winnaar.

ik zie Berisha dit seizoen nog wel een  :rodekaart pakken.. 

ruubmac

Citaat van: DK op augustus 24, 2015, 11:19:03
ik zie Berisha dit seizoen nog wel een  :rodekaart pakken..

Die was inderdaad aardig aan het zwaaien met zijn ellebogen... viel dramatisch in, maar goed, iedereen was dramatisch slecht.
Enige die een kleine voldoende verdiende in mijn ogen was B.
Maar goed.  :0= Geen paniek mensen!

Dreet

Ype Smid doet nu net alsof het bij Hoeracles allemaal zo vlot verliep met dat stadion. Maar daar heeft het ook jaren geduurd voordat het concreet werd. Zelfs op het allerlaatst moesten plannen nog worden aangepas, met weer opnieuw vertraging, etc. Het is niet te hopen dat wij ook die kant opgaan want dan wordt het pas echt een probleem.

DK

Citaat van: Dreet op augustus 24, 2015, 11:48:44
Het is niet te hopen dat wij ook die kant opgaan want dan wordt het pas echt een probleem.

:? :? die kant zijn wij al lang opgegaan. De eerste plannen voor het nieuwe stadion dateren volgens mij al van 2008 of eerder...  ruim 7 jaar verder en nog is er niks concreet.. 

Tukker

Citaat van: DK op augustus 24, 2015, 11:19:03
ik zie Berisha dit seizoen nog wel een  :rodekaart pakken..
Volgens mij is hij ingewerkt door B.  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Johnson

1. Cambuur heeft een "baas" nodig in de achterhoede. En die nam zaterdag afscheid;
2. Door het vertrek van spelers en blessures kan Cambuur opnieuw beginnen;
3. De tegenstanders weten de zwakte van Cambuur en ontregelen steeds beter het Cambuur spelletje;
4. De "zwakkere" ploegen spelen of proberen hetzelfde spelletje te spelen als Cambuur (bv. Heracles = veel offensiever dan vorig seizoen);
5. Het programma zit niet mee;
6. Ogbeche, Van der Streek, Narsingh, Berisha, Houtkoop, Rosheuvel zijn prima aanvallers. Het is nog wat wisselvallig. Het balletje moet er wel in. Ook daar hebben we weinig geluk tot nu toe.

Voetbal is emotie, maar we moeten positief blijven! Dat valt niet altijd mee...

legeips

Citaat van: Drumfather SCC op augustus 24, 2015, 11:18:17
In het volgende stuk zegt Smit dat clubs als Heracles met grotere slagkracht handelen
http://www.cambuurfront.nl/nieuws/15382/smid-de-kloof-tussen-ons-en-heracles-neemt-toe-.html

Ik zou zeggen; Als jij dat zo goed weet Ype, handel dan als een echte preses en laat de club niet aankomen met jeugdspelers in plaats van ervaren krachten.

Als jij weet dat bij ons de slagkracht niet hoog ligt (wat klopt)
Doe er dan wat aan! Constateren is daar naar handelen! Nu laat het zich maar wat op zijn beloop
Zorg dan dat wij dat ook krijgen! Calimero Smit...

Of zit ik er nu naast?
Ik hoef niet terug naar de Juup omdat er een hogere staf is wat niet handelt, ook al zien ze dat het moet

Ik vind het een waardeloze bestuurder en zal inderdaad geen slagkracht voor Cambuur betekenen.

Een domme man met nog dommere opmerkingen die hij in de media weet te slingeren..