Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

legeips

#5280
Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 17:46:53
Je was er duidelijk niet bij aanwezig. Gewoon iedereen wat napraten. Dat geeft diepgang

:O
Spuit elf geeft oek gas..

Nog 12 onzin berichtjes en dan krijst een boske bloemen..



Cor

Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 18:35:13
:O
Spuit elf geeft oek gas..

Nog 12 onzin berichtjes en dan krijst een boske bloemen..

Maar spuit 11 was in Arnhem, jij ook?

Geelblauwstiens

Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 18:35:13
:O
Spuit elf geeft oek gas..

Nog 12 onzin berichtjes en dan krijst een boske bloemen..

De bonusvraag voor 12 punten: was je er zelf bij of zit je mensen wat na te praten...

Bossie

Citaat van: legeips op augustus 31, 2015, 17:41:50
Kijk naar willem2, die haalt armeteros weer terug als prima aanspeelpunt. Die heeft er om heen leuke jonge voetballers die hierdoor beter tot voetballen komen..

Dit hebben wij momenteel niet.. Daarnaast begin ik ook steeds meer het gevoel te hebben dat onze grootste probleem misschien wel op het middenveld ligt.. Want aanvallend komt er weinig tot niks uit en de druk op de verdediging is ontzettend hoog...

Vitesse veegt gewoon even 3 doelpunten in 5 min binnen.. Dit mag/ moet niet kunnen op dit niveau



Je bent er duidelijk niet bij geweest. Zoals gewoonlijk de beste stuurlui zitten hier op het forum

Lore

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 18:49:21
De bonusvraag voor 12 punten: was je er zelf bij of zit je mensen wat na te praten...


Uhhh? Op televisie zie je er niets van? Verklaard wel een boel, want een groot deel van de scouting van Cambuur gebeurd op basis van tv wedstrijden

Geelblauwstiens

Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 18:51:53

Uhhh? Op televisie zie je er niets van? Verklaard wel een boel, want een groot deel van de scouting van Cambuur gebeurd op basis van tv wedstrijden
Je gaat toch geen kroegbaas vergelijken met scouting?
Sorry hoor.

siepelsjeu

Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 18:51:53

Uhhh? Op televisie zie je er niets van? Verklaard wel een boel, want een groot deel van de scouting van Cambuur gebeurd op basis van tv wedstrijden
Wanneer heeft cambuur spelers gekocht die op tv komen??

Marc S

Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:01:49
Wanneer heeft cambuur spelers gekocht die op tv komen??

De meesten komen wekelijks op tv ;)

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 31, 2015, 18:55:53
Je gaat toch geen kroegbaas vergelijken met scouting?
Sorry hoor.

Dat is wel een leuke baan voor mij! Scouten in de kroeg :ams :bav :hein

siepelsjeu

Citaat van: Marc S op augustus 31, 2015, 19:20:50
De meesten komen wekelijks op tv ;)
Dit seizoen 2 van de 12 die voordat dat ze bij cambuur kwamen op tv kwamen  dus bullshit ;)

Marc S

Citaat van: siepelsjeu op augustus 31, 2015, 19:29:14
Dit seizoen 2 van de 12 die voordat dat ze bij cambuur kwamen op tv kwamen  dus bullshit ;)

Overgoor, Peersman, Heerings, VD laan (ook al speelde hij niet wekelijks, maar daarvoor wel) en Houtkoop. Allemaal vaak genoeg op TV geweest

Destroyer

Ik moet toegeven, het wordt hier met de dag gezelliger. Ik denk dat we het met deze selectie moeten doen. Het maximale is de NC ontlopen, maar zelfs dat wordt nu lastig. Hopen dat iedereen snel fit of in vorm raakt, want anders wordt het een lange zit of sta elke wedstrijd.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Destroyer op augustus 31, 2015, 19:37:41
Ik moet toegeven, het wordt hier met de dag gezelliger

Begint op te vallen idd.. Betrap mezelf er ook allang op dat ik veel minder post dan "vroeger".
Succes heeft zn keerzijde ;)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

michello

                      Zeinstra
Pereira   Dammers Peersman Vytas
                  Byrne Overgoor
                        Masek
Narsingh         Berisha      Houtkoop

   

Cor

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 31, 2015, 19:41:27
Begint op te vallen idd.. Betrap mezelf er ook allang op dat ik veel minder post dan "vroeger".
Succes heeft zn keerzijde ;)

Valt wel mee. Let maar op, straks weer wat succes en we zijn weer allemaal gelukkig, op een enkeling hier na.