Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Sccambuurdebeste

Heerings zal een mooie aanwinst zijn, denk ik beter dan Bijker.
:camigo

el haj

Citaat van: Sccambuurdebeste op mei 18, 2015, 21:57:44
Heerings zal een mooie aanwinst zijn, denk ik beter dan Bijker.
:camigo

Links-centraal? Ongetwijfeld. :)

dit is mien club

Benieuwd wat er gaat gebeuren. Er zullen vast weer verrassende namen voorbij komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Grijskijkert

Zag ergens dat Excelsior Peters van Emmen wil, hebben ze daar nou zoveel meer te bieden, dan Cambuur kan bieden?
IN HENK WE TRUST!!!

zeewolde

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 08:51:36
Zag ergens dat Excelsior Peters van Emmen wil, hebben ze daar nou zoveel meer te bieden, dan Cambuur kan bieden?
een basisplaats misschien?, minder concurrentie

ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 08:51:36
Zag ergens dat Excelsior Peters van Emmen wil, hebben ze daar nou zoveel meer te bieden, dan Cambuur kan bieden?

Ze mogen wel willen, maar denk toch echt dat Cambuur meer te bieden heeft. Maar er zijn vast meer kapers op de kust voor deze speler.

ruubmac

Citaat van: zeewolde op mei 19, 2015, 09:00:38
een basisplaats misschien?, minder concurrentie

Wij hebben, met alle respect, Narsingh. Dus kans op speeltijd is reëel.

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op mei 19, 2015, 09:03:03
Wij hebben, met alle respect, Narsingh. Dus kans op speeltijd is reëel.
Peters speelt vanaf links, en Narsingh vanaf rechts..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

#983
Citaat van: zeewolde op mei 19, 2015, 09:00:38
een basisplaats misschien?, minder concurrentie
Op links is er geen concurrentie,tenminste nog niet... En er lopen ondertussen wel een aantal buitens(Botaka,van Mieghem en Kuwas) bij Excelsior waarvan 1(Ninos Gouriye) nu weg gaat/mag..
IN HENK WE TRUST!!!

Sccambuurdebeste

Citaat van: Grijskijkert op mei 19, 2015, 09:05:38
Op links is er geen concurrentie,tenminste nog niet... En er lopen ondertussen wel een aantal buitens(Botaka,van Mieghem en Kuwas) bij Excelsior waarvan 1(Ninos Gouriye) nu weg gaat/mag..
Peters heeft dan wel veel concurrentie bij Exelsior dus daar zal hij niet snel heen gaan :camigo

Montana

Berend Schootstra gaat voor één jaar tekenen.

Gasgeve

Wordt volgend jaar 2e man op de 6 positie?

Sccambuurdebeste

Citaat van: Gasgeve op mei 19, 2015, 11:45:50
Wordt volgend jaar 2e man op de 6 positie?
Schootstra kan ook als rechtsback spelen.

Sccambuurdebeste

Het is nu zeker, Kai Heerings gaat een jaar spelen in het geel blauw :camigo

Collingwood

#989
Tim Receveur, hier vaak genoemd als mogelijke versterking, heeft zijn contract bij Almere City met één jaar verlengd.

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2015, 20:58:06
Gosens mag toch weg bij Vitesse. Hier ook al eerder genoemd dacht ik. Al is linksback zeker geen prioriteit. Misschien als back-up voor fietstas

Volgens mij wilden wij hem vorig jaar ook al hebben. Zou me dan ook niet verbazen als we weer in de markt zijn. Zou een goede aanwinst zijn.
Kalmte alleen kan u redden.