Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Mocht SCC al een akkoord hebben met een speler dan zal die echt niet vandaag worden gepresenteerd schat ik in. Of het moet een transfervrije speler zijn.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

YellowBlue

Het kan zo maar zijn dat de clubs er al uit zijn, maar dat Excelsior het over de wedstrijd tegen Groningen heen wil tillen. Zaterdag moeten we het met de huidige selectie doen. Trouwens Peersman en Macintosh speelden prima dus niets aan de hand. 3 punten!

Gasgeve

Neem aan dat Henk nu wel slim genoeg is om een Blackson, de Wit of Schootstra mee te nemen. Ook al zijn die misschien nog niet aan het niveau toe, alles beter dan Rosheuvel op de back.

justremco

Citaat van: Gasgeve op augustus 21, 2015, 08:43:24
Neem aan dat Henk nu wel slim genoeg is om een Blackson, de Wit of Schootstra mee te nemen. Ook al zijn die misschien nog niet aan het niveau toe, alles beter dan Rosheuvel op de back.

Pereira en Heerings kunnen toch gewoon op de bank plaatsnemen?

Timmie

Citaat van: justremco op augustus 21, 2015, 08:59:19
Pereira en Heerings kunnen toch gewoon op de bank plaatsnemen?

Waarom zou Pereira niet spelen?!

Timmie

Ik gok dat het al rond is met Fischer en dat het sowieso na de match van vanavond bekend wordt. Of na de wedstrijd van Cambuur zelf..

R-member

Als ik het zo allemaal even lees zit tegenwoordig het hele forum aan de onderhandelingstafel.  :_schater
Ik vermoed dit, ik heb gehoord dat  :zucht

Wat een paniek allemaal, dat is nergens voor nodig.

We hebben Peersman, vd Laan, MacIntosh, Anderson.

Daarnaast heb je nog Heerings, wat aangevuld gaat worden met Schootstra, Blackson of De Wit.

Je zal maar spelers als Droste of Zomer hebben  :X :_schater
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

justremco

Citaat van: Timmie op augustus 21, 2015, 09:08:51
Waarom zou Pereira niet spelen?!

Omdat hij waarschijnlijk net fit genoeg is om op de bank plaats te nemen. Zie topic Anderson voor bericht Huis aan Huis

Timmie

Citaat van: R-member op augustus 21, 2015, 09:26:46
Als ik het zo allemaal even lees zit tegenwoordig het hele forum aan de onderhandelingstafel.  :_schater
Ik vermoed dit, ik heb gehoord dat  :zucht

Wat een paniek allemaal, dat is nergens voor nodig.

We hebben Peersman, vd Laan, MacIntosh, Anderson.

Daarnaast heb je nog Heerings, wat aangevuld gaat worden met Schootstra, Blackson of De Wit.

Je zal maar spelers als Droste of Zomer hebben  :X :_schater

Geen paniek hoor, we hebben nog een dikke week:)

Over Droste gesproken, doet het erg goed bij Heracles!

Timmie

Citaat van: justremco op augustus 21, 2015, 09:31:57
Omdat hij waarschijnlijk net fit genoeg is om op de bank plaats te nemen. Zie topic Anderson voor bericht Huis aan Huis

Aah, ok! Thanks!

058-4life

Citaat van: Timmie op augustus 21, 2015, 09:32:11
Geen paniek hoor, we hebben nog een dikke week:)

Over Droste gesproken, doet het erg goed bij Heracles!

Die conclusie is wel wat vroeg.

Timmie


Tukker

Citaat van: 058-4life op augustus 21, 2015, 09:45:08
Die conclusie is wel wat vroeg.
Ik vind ook conclusies niet voor 10:00 uur  :P
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

058-4life

Citaat van: Tukker op augustus 21, 2015, 10:35:16
Ik vind ook conclusies niet voor 10:00 uur  :P
Dan zal ik daar ook om denken  l0l