Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Voorstopper

Ik denk toch echt dat er voor het weekend al minimaal een nieuwe speler bekend is....

speculeter

Komen nog minimaal 4 spelers bij aldus Henk de jong.
Een back dus....
Een middenvelder
Een Linkerspits.
En een spits....Waar we al een tijd op wachten?

Ga geen namen noemen....Heeft toch geen zin.

sunderland

Citaat van: speculeter op juni 22, 2015, 12:48:30
Komen nog minimaal 4 spelers bij aldus Henk de jong.
Een back dus....
Een middenvelder
Een Linkerspits.
En een spits....Waar we al een tijd op wachten?

Ga geen namen noemen....Heeft toch geen zin.
die spits is een toppert

John Hiatt

Citaat van: Galdiano op juni 22, 2015, 12:29:49
Hou nou eens op te zeuren!  l8l

Het duurt gewoon wat langer dan verwacht.  ;)

Waar blieft die spits?
l0l l8l :devil

richard

Voor Dtd zal er wel gebeuren met spelers....

dit is mien club

Naar verluid is Van der Vegt zijn pen verloren.
Ze zoeken dus een pen om het contract mee te ondertekenen, maar dat kan ook te lang duren.
Het geduld wordt op de proef gesteld.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

roepieh

Falkenburg mag gratis bij NAC weg....

Grijskijkert

Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....
Als je dat hebt gelezen, dan heb je vast ook gelezen dat het grootverdiener is of wil zijn...
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper

Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....

Dat is in mijn ogen niet een betere spits dan B. Bovendien moet hij veel te veel verdienen niet een optie.

justremco

Citaat van: roepieh op juni 22, 2015, 13:15:40
Falkenburg mag gratis bij NAC weg....

Verdiend daar 200-250.000 per jaar. Hebben wij 2 of 3 spelers voor

Grijskijkert

Citaat van: justremco op juni 22, 2015, 13:30:29
Verdiend daar 200-250.000 per jaar. Hebben wij 2 of 3 spelers voor
Er gaan geluiden dat het zelfs meer zou zijn.. Maar liever 3 spelers dan een Falkenburg...
IN HENK WE TRUST!!!

Hasses

Falkenburg is van origine ook geen spits, dus nee dank je!

sunderland

Citaat van: Hasses op juni 22, 2015, 15:27:35
Falkenburg is van origine ook geen spits, dus nee dank je!
ik zou hem er graag bij willen hebben maar dat speelt totaal niet .Er spelen namen waar we nog nooit van hebben gehoord

Sakin

Falkenburg heeft ook al overal gevoetbald. Het wordt tijd dat hij NL verlaat!

De Gast

Citaat van: sunderland op juni 22, 2015, 15:50:50
ik zou hem er graag bij willen hebben maar dat speelt totaal niet .Er spelen namen waar we nog nooit van hebben gehoord

Een topspits waar we nog nooit van gehoord hebben.. wordt wel spannend allemaal zo