Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Gasgeve

Rechtsback en linksbuiten maar weer op de Hollandse toer. Als die Berisha en Byrne komen, hebben we genoeg vreemdelingen.

Marc S

Eens. Mogen wel een paar Nederlanders bij. Of spelers die al lang in Nederland hebben gespeeld.

dit is mien club

Ik voel hier wat racisme op het Forum  :clint
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

justremco

Citaat van: Marc S op juni 26, 2015, 11:49:52
Eens. Mogen wel een paar Nederlanders bij. Of spelers die al lang in Nederland hebben gespeeld.

Moeten ze wel goed genoeg en haalbaar/betaalbaar zijn!!

SCCdrachten

Citaat van: Galdiano op juni 26, 2015, 10:54:27
Er zijn genoeg primeurs te halen.
Echter moet je als journalist altijd afwegingen maken.
Een Johnny de Vries een Donovan Slijngaard, geen probleem dat dit 1 of 2 dagen van te voren uitlekt.
Dit zijn kaliber spelers die heel gewild zijn, en de wel gerenomeerde journalisten ala Bos, hebben dit bewust niet de media ingegooid om hun eigen glazen niet in te gooien.
Zo horen ze nooit meer wat, als ze dit zouden doen.

Berisha loopt gewoon stroef, en dan kan dit de welbekende bom zijn.
Daarin tegen speelt Byrne, korter en gaat dat goed komen aangezien dit slechts huur is.

Ik keur deze actie dan ook absoluut niet goed.
Veel supporters praten hun mond wel eens voorbij (waaronder ik zelf)
Echter nu was iedereen het eens dat dit niet naar buiten had moeten komen.
Twitter, CO, facebook 0,0 voorbij zien komen, en dan nu dit doot een pseudo-journalist :(

_O_ _O_

Gasgeve

Citaat van: dit is mien club op juni 26, 2015, 11:52:07
Ik voel hier wat racisme op het Forum  :clint
Geen racisme, maar we moeten waken voor 'NEC-taferelen'.

Marc S

Citaat van: Gasgeve op juni 26, 2015, 11:59:23
Geen racisme, maar we moeten waken voor 'NEC-taferelen'.

Dit is het in feite. Die zijn hieraan ten onder gegaan.

666

Hoe vaak hebben wij het gelijk gehad op dit forum... In die  trend komen onze buitenlandse vrienden gewoon en zit verder niemand achter ze aan.  :devil
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

michello

Storm gaat vast wel weer liggen... Kunnen alle partijen rustig tot een akkoord komen...


Hoe zit het met Tamata? :devil

Voorstopper


Grijskijkert

IN HENK WE TRUST!!!

DLSVC

Oneens iedereen deed zijn best om het stil te houden.
Henk Albers stelt persoonlijk belang voor Club belang. Er schijnt een mondeling akkoord te zijn.
In de loop van volgende kon het pas officieel worden.
Je hebt mazzel dat het AD, VI en Voetbal Primeur het (nog) niet overnemen.


Niet om H. in bescherming te nemen, maar het feit dat jij zegt dat het in de loop van volgende week pas rond kon komen betekend in mijn optiek dat ook jij dus hiervan al op de hoogte was, en dat er dus iemand naar jou heeft gelekt. Anders kan ik het niet verklaren.
Wie het kutje niet scheert, is het beffen niet weert!!

sccambuurlwdd

Er zal vast wel een reden zijn dat Henk het nu naar buiten brengt. En het is zijn goed recht om als journalist dit soort dingen naar buiten te brengen.

Delamere

Nog een gerucht, Henk Albers schijnt een contract getekend te hebben bij de Privé. Wordt volgende week meer over bekend. In zijn eerste interview zal hij toegeven dat hij een broer heeft die Koos heet, en dat die niet zo goed ter been is. Afwachten tot volgende week dus.

Drumfather SCC

Citaat van: Delamere op juni 26, 2015, 13:11:11
Nog een gerucht, Henk Albers schijnt een contract getekend te hebben bij de Privé. Wordt volgende week meer over bekend. In zijn eerste interview zal hij toegeven dat hij een broer heeft die Koos heet, en dat die niet zo goed ter been is. Afwachten tot volgende week dus.
:_schater Beste opmerking van de dag!
OT: Cambuurfront meldt het nu ook al, Nog meer onrust?