Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: dit is mien club op juli 27, 2015, 11:34:36
Nou die optie heeft Reijnen niet in zijn contract geloof mij maar. Cambuur laat hem niet 1 2 3 lopen

Feyenoord gaat na het aantrekken van, van der Heijden ook voor Botteghin... Ik moet het dan nog echt maar zien of cambuur bijv. 750.000 kan weigeren...

Collingwood

Inderdaad slecht nieuws dat Feyenoord Botteghin wil halen. Hopelijk komen ze er niet uit met Groningen, dat hem graag wil behouden na het vertrek van Chery en Kieftenbeld.
Kalmte alleen kan u redden.

Sakin

Citaat van: De Gast op juli 28, 2015, 11:50:35
Met dit middenveld heb je niks in te brengen. Countervoetbal imo de enige mogelijkheid om wat punten te scoren zaterdag.

Masek kan ook op de linksbuiten!
Ik denk dat hij naar linksvoor gaat en een middenvelder over hebben we wel.

moodygrunn

Citaat van: pvanbuijtene op juli 29, 2015, 12:36:37
Feyenoord gaat na het aantrekken van, van der Heijden ook voor Botteghin... Ik moet het dan nog echt maar zien of cambuur bijv. 750.000 kan weigeren...

Bij een bod van meer 1.000.000 euro vind ik dat de club dit moet accepteren, hoe belangrijk hij ook voor ons geweest is. Zn opvolger hebben we al in huis met de Mac.
In Henk en Sandor we trust

HilversumOnTour

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 14:45:23
Bij een bod van meer 1.000.000 euro vind ik dat de club dit moet accepteren, hoe belangrijk hij ook voor ons geweest is. Zn opvolger hebben we al in huis met de Mac.

Reken maar op MAX 500.000.

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 14:46:03
Reken maar op MAX 500.000.

Lijkt me niet. Leewin ging (volgens de geruchten) voor een dergelijk bedrag weg, en bij die transfer 'werkte Cambuur mee'. Ik denk niet dat ze dat nu gaan doen, zo kort voor de competitie begint. Transferbedrag zal aanzienlijk hoger moeten liggen.
Kalmte alleen kan u redden.

KristCambuur

Inderdaad reken dan ook op een miljoen. Anders moet hij hoe dan ook blijven. NEC vraagt ook 2,5 miljoen voor Alireza, een man die alleen maar heeft gepresteerd in de  :jupiler.
Toegegeven wel een international (.........) van Iran.
Cambuur till I die!

HilversumOnTour


moodygrunn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:00:49
Heeft nog maar 1 jaar contract toch?

En spelers met nog maar 1 jaar contract kosten maximaal 500.000? Volgens mij kan Cambuur de hoofdprijs vragen. Het is vervolgens aan FCG om daarmee akkoord te gaan. We laten ons toch niet weer gebruiken als opleidingscentrum voor Naailand?
In Henk en Sandor we trust

HilversumOnTour

Citaat van: moodygrunn op juli 29, 2015, 15:05:44
En spelers met nog maar 1 jaar contract kosten maximaal 500.000? Volgens mij kan Cambuur de hoofdprijs vragen. Het is vervolgens aan FCG om daarmee akkoord te gaan. We laten ons toch niet weer gebruiken als opleidingscentrum voor Naailand?

Ik zie het liefst ook zoveel mogelijk geld maar in de werkelijkheid valt dit regelmatig vies tegen. Martyn is uiteindelijk ook voor een veel te lage prijs die kant opgegaan. Je moet de bedragen er maar eens bijpakken van de verkochte Cambuurspelers, het is vaak niet om naar huis te schrijven. (of worden niet officieel bekend gemaakt)

Maar goed, om niet nog meer in de problemen te komen: REIJNEN MOET BLIJVEN!

moodygrunn

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 29, 2015, 15:12:47
Ik zie het liefst ook zoveel mogelijk geld maar in de werkelijkheid valt dit regelmatig vies tegen. Martyn is uiteindelijk ook voor een veel te lage prijs die kant opgegaan. Je moet de bedragen er maar eens bijpakken van de verkochte Cambuurspelers, het is vaak niet om naar huis te schrijven. (of worden niet officieel bekend gemaakt)

Maar goed, om niet nog meer in de problemen te komen: REIJNEN MOET BLIJVEN!

Klopt, als Cambuur hem zou willen/moeten verkopen zal er een veel lager transferbedrag uit rollen. Martijn hadden we ook voor de hoofdprijs kunnen verkopen (FCG kocht hem volgens mij om aan de inschrijvingsregels voor de Europa League te kunnen voldoen). In de meeste gevallen heeft de club aangegeven mee te willen werken (Leeuwin, V/d Laan). Daarmee geef je toch een deel van de onderhandelingspositie uit handen.
Wat mij betreft tijd om een andere koers te varen wat betreft verkopen. FCG heeft immers belang bij een transfer, Cambuur niet. Dat kan veranderen als het bod dusdanig hoog wordt (an offer they can't refuse  ;) )
In alle andere gevallen:  :0= Reijnen moet blijven
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.
Kalmte alleen kan u redden.

Hasses

Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.
Heeft net een nieuw contract getekend bij Excelsior, zal ook niet makkelijk op te pikken zijn dan..

HilversumOnTour

Citaat van: Collingwood op juli 29, 2015, 15:25:03
STEL dat Reijnen wel gaat (puur hypothetisch dus), wie zou dan een goede vervanger zijn? Mijn favoriet: Sander Fischer.

Mike van der Hoorn / Kai Heerings lijkt me een mooi duo. Is alleen onhaalbaar.

Calvin McIntosh is trouwens in mijn ogen ook een basisspeler. Maak me meer zorgen over de backpositie. Vind Pereira en Vytas toffe gasten en spelen bij vlagen goed, maar daar mag zeker meer concurrentie bij. Droste en Bijker zijn vertrokken en alleen Peersman is er voor teruggekomen.