Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Harry L.

Alleen Naah en Ligeon komen wat mij betreft in aanmerking. Ben wel benieuwd welke spelers we mogen begroeten de komende weken. Ik had liever Nac en de Eagles er in gehouden, Zowel Roda als Nec zullen een hoger spelersbudget hebben dan wij. Dit kon wel eens ons lastigste seizoen worden na de promotie. Ik houd mijn hart vast

sunderland

Ben het vaak met poelie eens maar de kamps kun helemaal niks mee. Wat een prutser is dat, degradeert niet voor niks

sunderland

Ik vind seuntjens en falkenburg zeker goede spelers maar zoeken wij die type spelers ,nee denk het niet .Vd Streek staat al als diepgaande middenvelder

Galdiano

Leg Suk maar vast.

Typisch zo'n speler die het overal net niet red, maar bij Cambuur zijn draai kan vinden.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: poelie-lwd op mei 31, 2015, 19:12:02
Welke NAC spelers zijn wellicht bruikbaar voor ons,

Seuntjens
De Kamps
Marcellis
Falkenburg

De rest is bagger!

de rest is bagger?? doe mij adnane maar als je het over bruikbaar hebt haalbaar is wat anders??

Sakin

Citaat van: Harry L. op mei 31, 2015, 20:36:52
Alleen Naah en Ligeon komen wat mij betreft in aanmerking. Ben wel benieuwd welke spelers we mogen begroeten de komende weken. Ik had liever Nac en de Eagles er in gehouden, Zowel Roda als Nec zullen een hoger spelersbudget hebben dan wij. Dit kon wel eens ons lastigste seizoen worden na de promotie. Ik houd mijn hart vast

Met het verval van na de winterstop (dat mede komt door het vertrek van Rusnak) denk ik ook dat het een lastig seizoen wordt. De nieuwere clubs hebben het vaak toch wel makkelijk het eerste jaar in de eredivisie. Ben het met je eens. Maar ook de laatste 2 jaar heeft de directie mij toch verrast met de namen die men huurde of aangekocht heeft. Dus ja.... Afwachten.

SCC

Wellicht Amieux? Wel een vervelende tegenstander met drang naar voren (type Jordi Alba.....op lager niveau).

Voorstopper

Citaat van: SCC op juni 01, 2015, 09:38:13
Wellicht Amieux? Wel een vervelende tegenstander met drang naar voren (type Jordi Alba.....op lager niveau).

Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij niet verstandig om spelers te halen bij een ploeg die gedegradeerd is. Ze zijn niet voor niets gedegradeerd. Als het allemaal van die goede spelers waren geweest, op welk vlak dan ook, dan waren ze niet gedegradeerd toch. Dus of ze kunnen helemaal niet zo goed voetballen, of het zijn geen prettige personen die de sfeer in de groep verzieken.

justremco

Citaat van: Voorstopper op juni 01, 2015, 09:41:23
Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij niet verstandig om spelers te halen bij een ploeg die gedegradeerd is. Ze zijn niet voor niets gedegradeerd. Als het allemaal van die goede spelers waren geweest, op welk vlak dan ook, dan waren ze niet gedegradeerd toch. Dus of ze kunnen helemaal niet zo goed voetballen, of het zijn geen prettige personen die de sfeer in de groep verzieken.

Vind dat wel erg kort door de bocht, voetbal speel je natuurlijk met 11 man. Volgens jou redenering zou niemand Adje dus moeten halen omdat hij gedegradeerd is, maar in werkelijkheid is het 1 van de betere linksbuitens

Grijskijkert

Citaat van: SCC op juni 01, 2015, 09:38:13
Wellicht Amieux? Wel een vervelende tegenstander met drang naar voren (type Jordi Alba.....op lager niveau).
Waarom? Als je een rechtsback haalt dan heb je Pereira als directe back-up voor beide back posities..  En dan een paar talentvolle jongens achter de hand hebben in J-C en klaar ben je(wat betreft de back posities).
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Voorstopper op juni 01, 2015, 09:41:23
Ik weet het niet hoor, maar lijkt mij niet verstandig om spelers te halen bij een ploeg die gedegradeerd is. Ze zijn niet voor niets gedegradeerd. Als het allemaal van die goede spelers waren geweest, op welk vlak dan ook, dan waren ze niet gedegradeerd toch. Dus of ze kunnen helemaal niet zo goed voetballen, of het zijn geen prettige personen die de sfeer in de groep verzieken.
Wat denk je van beleid van de club(4 of 5 trainers in 2 jaar) en de steeds wisselende speel wijze... Ze doen daar maar wat en dat zie je ook terug in de spelers.. 
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: denistel op mei 31, 2015, 23:08:55
de rest is bagger?? doe mij adnane maar als je het over bruikbaar hebt haalbaar is wat anders??

Je stelt de vraag om vervolgens het antwoord zelf te geven..... _O_

Bruikbaar en betaalbaar ja. Ik heb het over spelers die eigendom zijn, Naah is van City als ik mij niet vergis. Vwb de Kamps, die kan beter voetballen dan menigeen denkt echter verbloemde hij de tekortkomingen van de Zeeuw op het verdedigende vlak. Dan val je op ja. Makrini had vorig jaar precies hetzelfde, die hoefde de scheids maar aan te kijken en hij had al geel aan zijn broek.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Grijskijkert op juni 01, 2015, 09:48:09
Wat denk je van beleid van de club(4 of 5 trainers in 2 jaar) en de steeds wisselende speel wijze... Ze doen daar maar wat en dat zie je ook terug in de spelers..

Touche. Beleid en visie it is, anders ga je geheid vroeg of laat op je snater.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

SCC

Eensch: de Kamps wordt onderschat (vwb voetballende kwaliteiten). Eerder had van Bommel, Joey vd Berg en een Sander Duits daar ook last van (en wat je aangeeft, Mo had dat ook). De nadruk ligt op kaarten en smerige overtredingen. Maar aan de bal kan deze jongen echt wel wat.

Grijskijkert

Citaat van: SCC op juni 01, 2015, 11:28:54
Eensch: de Kamps wordt onderschat (vwb voetballende kwaliteiten). Eerder had van Bommel, Joey vd Berg en een Sander Duits daar ook last van (en wat je aangeeft, Mo had dat ook). De nadruk ligt op kaarten en smerige overtredingen. Maar aan de bal kan deze jongen echt wel wat.
Ja oke, maar waarom lukt het Naah wel te voetballen zonder kaarten op te lopen?
IN HENK WE TRUST!!!