Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

ruubmac

Citaat van: Josli op mei 28, 2015, 22:42:49
Ik maak me niet zozeer zorgen over de invulling van de selectie, maar meer over de manier waarop we voetballen.
De verrassing lijkt er een beetje af. Er moet een plan B komen. Als we er voetballend niet door komen, dan maar eens wat minder balbezit en wat meer in de omschakeling toeslaan.

Amen

Grijskijkert

Citaat van: Bernardo op mei 28, 2015, 22:22:47
Niks nieuws toch ten opzichte van voorgaande jaren.
Inderdaad, maar sommige hier denken dat er wel veranderd is nu we weer een seizoen hebben overleeft en dat eredivisie spelers aangetrokken kunnen worden, wat dus niet het geval is(misschien 2 of hooguit 3 uit de eredivisie en de rest moet uit lagere divisies komen )..
IN HENK WE TRUST!!!

ruubmac

Er komt wat mij betreft wat meer kracht/lengte bij op het middenveld.

Grijskijkert

Citaat van: Josli op mei 28, 2015, 22:42:49
Ik maak me niet zozeer zorgen over de invulling van de selectie, maar meer over de manier waarop we voetballen.
De verrassing lijkt er een beetje af. Er moet een plan B komen. Als we er voetballend niet door komen, dan maar eens wat minder balbezit en wat meer in de omschakeling toeslaan.
Ik heb al eens gezegd om van systeem te veranderen(4-2-3-1), wat Zwolle ook in hun 3e hebben gedaan dus en plan B kan je met een ouderwetse stormram gaan werken..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: ruubmac op mei 28, 2015, 22:51:33
Er komt wat mij betreft wat meer kracht/lengte bij op het middenveld.

Ik zou juist meer creativiteit op het middenveld willen zien!
Spelers als Koolhof, Sleegers en v Overeem hebben we nodig.
Probleem is dat deze waarschijnlijk niet haalbaar zijn.



ruubmac

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 22:46:52
Inderdaad, maar sommige hier denken dat er wel veranderd is nu we weer een seizoen hebben overleeft en dat eredivisie spelers aangetrokken kunnen worden, wat dus niet het geval is(misschien 2 of hooguit 3 uit de eredivisie en de rest moet uit lagere divisies komen )..

De verwachtingen worden  steeds hoger, en dat is ook niet zo gek. Alleen blijf je totdat er een nieuw stadion is gewoon zwaar beperkt helaas. Ik heb er alle vertrouwen in dat er wederom een degelijke ploeg staat in de voorbereiding.

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 28, 2015, 22:55:11
Ik zou juist meer creativiteit op het middenveld willen zien!
Spelers als Koolhof, Sleegers en v Overeem hebben we nodig.
Probleem is dat deze waarschijnlijk niet haalbaar zijn.
Dat zijn allemaal spelers die gekocht moeten worden...
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: Grijskijkert op mei 28, 2015, 23:17:39
Dat zijn allemaal spelers die gekocht moeten worden...

Of wachten tot Sleegers en v Overeem wellicht verhuurd mogen worden.......
Wat ik niet snap is dat cambuur wel een vrij hoge transfersom heeft betaald voor Rosheuvel en volgens mij ook nog iets voor Steblecki en vytas.

Grijskijkert

Citaat van: ruubmac op mei 28, 2015, 22:56:27
De verwachtingen worden  steeds hoger, en dat is ook niet zo gek. Alleen blijf je totdat er een nieuw stadion is gewoon zwaar beperkt helaas. Ik heb er alle vertrouwen in dat er wederom een degelijke ploeg staat in de voorbereiding.
Als je de realiteit uit het oog verliest wel... En ook met het nieuwe stadion reiken de bomen niet tot de hemel ook dan moeten we (proberen) realistisch te zijn... En wat is er mis mee om met talenten en knappe spelers uit JL(dus voor menig supporter onbekende spelers) elke seizoen te verrassen?
IN HENK WE TRUST!!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

1ste seizoen eredivisie een verrassing met Ritzmaier
2de seizoen eredivisie een verrassing met Rusnak (tweede helft na zijn vertrek waren we degradatiekandidaat)
3de seizoen eredivisie......

Voor mij is de prioriteit duidelijk
Henk, held, bedankt

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 28, 2015, 23:23:21
Of wachten tot Sleegers en v Overeem wellicht verhuurd mogen worden.......
Wat ik niet snap is dat cambuur wel een vrij hoge transfersom heeft betaald voor Rosheuvel en volgens mij ook nog iets voor Steblecki en vytas.
Daarmee kan je dus ook andere spelers mislopen, dus sta je als Cambuur voor lastige keuzes..
Van transfer bedragen weet ik niks er is ook nooit iets officieel naar buiten gebracht..
IN HENK WE TRUST!!!

Grijskijkert

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 28, 2015, 23:25:54
1ste seizoen eredivisie een verrassing met Ritzmaier
2de seizoen eredivisie een verrassing met Rusnak (tweede helft na zijn vertrek waren we degradatiekandidaat)
3de seizoen eredivisie......

Voor mij is de prioriteit duidelijk
Dus je niet meer afhankelijk maken van 1 speler(of systeem)... dat brengt meer verrassing in het spel..
IN HENK WE TRUST!!!

PePe

Na afloop van de play-offs verwacht ik pas transfernieuws.

justremco

Citaat van: PePe op mei 28, 2015, 23:46:59
Na afloop van de play-offs verwacht ik pas transfernieuws.

Zit inderdaad wel wat in, zeker omdat bijv een NAC ook in dezelfde vijver als ons gaat vissen

Grijskijkert

Citaat van: justremco op mei 28, 2015, 23:50:20
Zit inderdaad wel wat in, zeker omdat bijv een NAC ook in dezelfde vijver als ons gaat vissen
Maar dat had Roda anders ook gedaan..
IN HENK WE TRUST!!!