Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235135

Daar zijn de reacties niet mals.

Ach Reijnen was ook de pispaal, we wachten het wel af.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2015, 16:45:09
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235135

Daar zijn de reacties niet mals.

Ach Reijnen was ook de pispaal, we wachten het wel af.

Echte kenners lees ik wel. Die lui zijn nog erger dan ons  :_schater Er is er zelfs eentje bij die Letschert goed vind! Dat verzin je niet  :_spank
Iedereen heeft recht op mijn mening.

michello

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2015, 16:45:09
www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=235135

Daar zijn de reacties niet mals.

Ach Reijnen was ook de pispaal, we wachten het wel af.

Niveau op VZ is ook niet bijster hoog.. ;)
Speelt gewoon de laatste weken nu Leeuwin geblesseerd is.
Komt uit de Ajax jeugd en is een voetballende verdediger..
Is verdedigend denk ik beter dan Vd Linden dus zo'n slechte keuze is het niet mocht hij het worden.

Yellow Army

Citaat van: hobbes op mei 07, 2015, 16:21:44
Reijnen stond ook niet in de basis bij AZ

En Leeuwin ook niet bij ado.
Area 58

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op mei 07, 2015, 17:56:50
En Leeuwin ook niet bij ado.
Die speelde tot zijn blessure daar gewoon top. Alleen durfde men het risico niet meer te nemen.

sunderland

Citaat van: Montana op mei 07, 2015, 13:23:03
Ze zijn bezig met een 'verrassing' uit het buitenland. Geen idee wie verder. lCV is een Nederlander.
d h

el haj

Twee wedstrijden geen enkele overtreding maken en we moeten spelers halen die mee kunnen in de Europa League.  :devil

Grijskijkert

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dion_Malone

Dit is ook een leuke speler, kan rechtsback en verdedigende middenvelder spelen en transfervrij(als ik het goed heb)
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

mugel


Grijskijkert

Citaat van: mugel op mei 08, 2015, 21:26:46
Kevin Conboy?
Zou die betaalbaar zijn? En is hij beter dan Vytas?
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: grijskijker op mei 08, 2015, 21:34:21
Zou die betaalbaar zijn? En is hij beter dan Vytas?

Betaalbaar? Nee.
Beter dan Vytas? Paar klassen beter!

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 08, 2015, 21:55:12

Beter dan Vytas? Paar klassen beter!
Heeft dat dit seizoen niet laten zien anders..
IN HENK WE TRUST!!!

AL

Citaat van: grijskijker op mei 08, 2015, 21:57:25
Heeft dat dit seizoen niet laten zien anders..

Beter dan Vytas ben je snel. Laatste wedstrijden Ok,  maar komt Voetballend echt tekort.

Grijskijkert

Citaat van: AL op mei 08, 2015, 22:01:26
Beter dan Vytas ben je snel. Laatste wedstrijden Ok,  maar komt Voetballend echt tekort.
Hij gaat je verrassen komend seizoen... is een lang seizoen geweest en veel veranderingen meegemaakt en dat doet niemand goed..
IN HENK WE TRUST!!!