Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Dus... Wie nu?  Neem aan dat er nog een cv bij komt?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

De Gast

Henk zegt net van niet.. maar dat lijkt me toch echt wel nodig. Deze achterhoede is behoorlijk kwetsbaar.

Als je het hiermee wilt doen zul je misschien countervoetbal moeten gaan spelen. Wat op zich wel zou moeten kunnen. De snelle jongens zijn er wel. 4-3-3 loopt toch al voor geen meter.

gewoon een fan

Helemaal niemand halen zou inderdaad wel eens de slechtste beslissing in jaren kunnen zijn  :?
Er moet echt nog iemand met veel ervaring en die een echte leider is bij.

Lore

Niemand halen is gewoon geen optie!

speculeter

Een tijd terug zeiden ze dat ze meerdere opties hadden.
maar ze gingen voor de eerste keus.
die was Fischer.
Die komt blijkbaar niet.Dan moet je voor je tweede keus gaan.
Denk dat ze nu bij Vriends uitkomen.

Shar

Citaat van: speculeter op augustus 23, 2015, 10:53:33
Een tijd terug zeiden ze dat ze meerdere opties hadden.
maar ze gingen voor de eerste keus.
die was Fischer.
Die komt blijkbaar niet.Dan moet je voor je tweede keus gaan.
Denk dat ze nu bij Vriends uitkomen.
Zou zo maar kunnen. Ben alleen bang dat daar wel eens hetzelfde verhaal als bij Fischer kan gaan spelen, ook een hoge afkoopprijs.

michello

Als je een ervaren man wilt halen kom je uit bij een Mathijssen en Boulahrouz. Maar die zijn qua salaris niet te betalen...

Grijskijkert

Citaat van: michello op augustus 23, 2015, 11:04:46
Als je een ervaren man wilt halen kom je uit bij een Mathijssen en Boulahrouz. Maar die zijn qua salaris niet te betalen...
Is dit niet wat? http://www.transfermarkt.nl/kew-jaliens/profil/spieler/4560
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer


Montana

Het wordt niet iemand met ervaring...

speculeter

Citaat van: Montana op augustus 23, 2015, 11:33:04
Het wordt niet iemand met ervaring...
En dat weet jij?
Dan ms toch een de wijs van Psv?

Sonnema

Met dat jonkje van feyenoord komen we er ook niet :zucht

yellow@ndblue

Gisteren was het al bekend dat fischer niet zou komen moest 5 ton kosten, als het goed is zijn ze inmiddels bezig met een jonge gast van 19? van feyenoord!

Maar goed blijven geruchten! Dus dan geen ervaren (Leider) achterin

Cambuur wilde Fischer wel, maar moest dit dan weer laten voor financieren  vanuit het spelersfonds, waar ze juist bezig zijn dit af te bouwen zodat de club zelf eens wat overhoud 
aan de transfers.

Maar goed wat ik zeg dit zijn de geruchten die rondgaan maar het zou me niet verbazen dat dit de waarheid kan zijn.

Collingwood

19-jarige Feyenoorder? Lijkt me duidelijk dat Mac-Intosch dan eerste keus wordt.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter