Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2015, 12:21:54
Ik ben even een weekje weggeweest en er is nog steeds niets veranderd. Je blijft in die slachtofferrol kruipen en maar wijzen. Wanneer je daar mee ophoudt wordt het hier op het forum ook wat aangenamer toeven, want nu is het echt een Calimero forum aan het worden dankzij dit soort bijdragen van jou.

Meneer ziet 1 reactie van mij...

moodygrunn

Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Meneer ziet 1 reactie van mij...

Ik denk dat Dokkie het oordeel velt obv die 1100 loze berichten.
In Henk en Sandor we trust

michello

Wel toevallig dat Moody en Timmie bijna op dezelfde aantal posts zitten  :devil
Maar weer on-topic?  |:)

speculeter

Flikker die vent toch van het forum man....

moodygrunn

Citaat van: michello op oktober 09, 2015, 14:21:12
Wel toevallig dat Moody en Timmie bijna op dezelfde aantal posts zitten  :devil
Maar weer on-topic?  |:)

Wel even het aantal berichten per dag bekijken he?

*edit: dat is bijna hetzelfde....

Noem jij mij nou een timmy?
In Henk en Sandor we trust

dizzhead

Je hebt je naam in elk geval niet mee  :zweep

Dokkumer

Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Meneer ziet 1 reactie van mij...
Je hebt in ieder geval 1 ding goed... Het gaat mij erom dat jij bij elke discussie weer met hetzelfde aankomt met opmerkingen in de trant van : "doe je dat ook bij anderen".
Ik ga normaliter graag een discussie met je aan en dat is op basis van inhoud en niet op basis van persoon. Alleen dat toontje van je in bepaalde reacties, waarin je in mijn optiek in een slachtofferrol kruipt terwijl de discussie minder heftig is dan voorheen, is voor velen bijzonder irritant.

Utekleitrokken

Citaat van: Timmie op oktober 09, 2015, 14:05:35
Meneer ziet 1 reactie van mij...

Het is toch ook su? Al je reacties gaan heel vaak ook over jezelf en wat anderen zeggen óver jou. Probeer je gewoon niet in die situatie te nestelen en het verwaterd wel weer. Denk ik.

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 09, 2015, 21:19:53
Het is toch ook su? Al je reacties gaan heel vaak ook over jezelf en wat anderen zeggen óver jou. Probeer je gewoon niet in die situatie te nestelen en het verwaterd wel weer. Denk ik.

Zeg je dat ook tegen anderen? :devil  8P

Utekleitrokken

Citaat van: Dokkumer op oktober 09, 2015, 22:35:30
Zeg je dat ook tegen anderen? :devil  8P

Vaak wat minder bescheiden, laten we het gezellig houden en gewoon de spelers hier afbranden  |:)

Dokkumer

Citaat van: Utekleitrokken op oktober 09, 2015, 22:44:30
Vaak wat minder bescheiden, laten we het gezellig houden en gewoon de spelers hier afbranden  |:)
Gezellig? Man als ik de tijd van nu vergelijk met een aantal jaar geleden dan is het nu een heel gezapig theekransje geworden. Er was een tijd dat we elkaar praktisch de tent uitsloegen! De een kon niks zeggen zonder dat de ander daarover viel en tekeer gingen als viswijven die in een heftige pms zaten :_schater

Cor

Citaat van: Dokkumer op oktober 10, 2015, 00:02:54
Gezellig? Man als ik de tijd van nu vergelijk met een aantal jaar geleden dan is het nu een heel gezapig theekransje geworden. Er was een tijd dat we elkaar praktisch de tent uitsloegen! De een kon niks zeggen zonder dat de ander daarover viel en tekeer gingen als viswijven die in een heftige pms zaten :_schater

Dat was in de tijd van M die eigenlijk Cor is, of andersom

de Schoot

Tja, zolang jullie op 'm blijven reageren.....  :_spank

Cor

Citaat van: de Schoot op oktober 10, 2015, 19:11:42
Tja, zolang jullie op 'm blijven reageren.....  :_spank

Doe je lekker mee  _O_

de Schoot

Citaat van: Cor op oktober 10, 2015, 19:42:41
Doe je lekker mee  _O_

:thumbsup Eenmalig, bij gebrek Cambuur dit weekend.