Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

duurt een ruime week voor ie terug is !

Cor

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 09:23:43
Niet in het vijandelijk strafschopgebied nee...  :_schater

Toch zag die Hansen er bij de 1-2 ook niet best uit. Nienhuis was hier afgemaakt bij zo'n goal

poelie-lwd

Citaat van: Cor op augustus 12, 2015, 16:41:44
Toch zag die Hansen er bij de 1-2 ook niet best uit. Nienhuis was hier afgemaakt bij zo'n goal

Niet door mij hoor. Een bal die tegendraads wordt ingekopt langs de paal ben je als keeper bijna altijd kansloos.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 12, 2015, 16:53:31
Niet door mij hoor. Een bal die tegendraads wordt ingekopt langs de paal ben je als keeper bijna altijd kansloos.

Ingehakt ook? :P

Ik denk dat Barto afgemaakt zou worden, die had de meekomende keeper moeten afstoppen :devil

dizzhead

Citaat van: Dokkumer op augustus 12, 2015, 17:15:10
Ingehakt ook? :P

Ik denk dat Barto afgemaakt zou worden, die had de meekomende keeper moeten afstoppen :devil

Ik zou 2-2 bij Den Haag een prima resultaat vinden en helemaal niemand afmaken.  :proost

Bankzitter

De bank maakte vandaag wel duidelijk dat de selectie nog niet in balans is. Wel een groot risico om met 1 verdediger op de bank te beginnen en ook nog de 2e helft in te brengen. Verder allemaal aanvallende spelers, terwijl duidelijk is dat je altijd Berisha en Narsingh brengt. Er mag ook nog wel een middenvelder bij die een (lucht)duel kan winnen voor als je een vechtploeg tegenover je krijgt.

legeips

Citaat van: Bankzitter op augustus 12, 2015, 23:05:22
De bank maakte vandaag wel duidelijk dat de selectie nog niet in balans is. Wel een groot risico om met 1 verdediger op de bank te beginnen en ook nog de 2e helft in te brengen. Verder allemaal aanvallende spelers, terwijl duidelijk is dat je altijd Berisha en Narsingh brengt. Er mag ook nog wel een middenvelder bij die een (lucht)duel kan winnen voor als je een vechtploeg tegenover je krijgt.

Eerste deel volg ik je nog.. Maar volgens mij hebben we middenvelders zat..
Ik zie er graag nog een goede verdediger bij komen en hoop dat Reijnen blijft. Met Peersman kwam er wel meer voetbal van achteruit, maar we waren erg kwetsbaar achterin. Vytas is geen basis klant.. Maar dat vond ik vorig seizoen ook al.

Verder blij met de veerkracht die de ploeg heeft getoond..

Bankzitter

We hebben middenvelders die alles voetballend/positioneel willen oplossen maar allemaal vrij licht zijn. Ik verwacht niet dat de onderste ploegen dit jaar open huis gaan houden  zoals Dordrecht maar het op fysiek gooien. Als de vorm er even niet is om daar doorheen te voetballen, moet je wel de optie hebben om iemand te brengen die ook kan tackelen en koppen. Nu kon je alleen meer strijd op het middenveld brengen met Barto, maar dat is als aanvallende middenvelder, geen 6.

Ik geniet ook van de speelwijze maar het moet niet te naïef worden. Je moet ook alternatieven hebben om het over andere boeg te kunnen gooien als de wedstrijd daarom vraagt.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op augustus 13, 2015, 07:49:54
We hebben middenvelders die alles voetballend/positioneel willen oplossen maar allemaal vrij licht zijn. Ik verwacht niet dat de onderste ploegen dit jaar open huis gaan houden  zoals Dordrecht maar het op fysiek gooien. Als de vorm er even niet is om daar doorheen te voetballen, moet je wel de optie hebben om iemand te brengen die ook kan tackelen en koppen. Nu kon je alleen meer strijd op het middenveld brengen met Barto, maar dat is als aanvallende middenvelder, geen 6.

Ik geniet ook van de speelwijze maar het moet niet te naïef worden. Je moet ook alternatieven hebben om het over andere boeg te kunnen gooien als de wedstrijd daarom vraagt.

Ik volg je maar je vergeet dat Macintosh ook op 6 kan spelen. Die schuwt het fysiek niet. Schootstra kan ik niet beoordelen maar die lijkt me wat te licht. Overigens moet je wel altijd uitgaan van je eigen spel maar mocht dat niet lukken zou het met Calvin ingevuld kunnen worden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Sorry dat ik het zeg maar soms volg ik sommigen niet.

De eerste helft werden we, afgezien van de openingsfase, op alle fronten afgetroefd.
Ook Reijnen speelde als een draak, veel te laag tempo in de opbouw, onnauwkeurig en in de omschakeling bb naar bbt te traag.
Kai moet wennen aan zijn nieuwe rol, hij moet gewoon durven voetballen. (kwestie van tijd of gewoon onkunde).
Vytas deed het verdedigend prima, maar aanvallend kan hij nog veel leren. Pereira zou nu zijn kans moeten pakken.
Vond ik verdedigend zwak en oogt lusteloos.
Bakker werkt hard, maar is vaak het spoor bijster, overigens had hij wel een prachtige steekpass. Doelpunt en een assist.  :thumbsup
Overgoor, tweede helft prima, maar ook hij viel niet op in de eerste helft. Van der Streek speelde ongelukkig, maar van zijn drive kan ik genieten.
Voorin vond ik Rosheuvel gretig, maar man man man wat een drama hoekschoppen.
Houtkoop schoot dinsdag de ene naar andere tegen de touwen. Maar gister aaide hij de ballen als of het zijn moeder was.
Ogbeche kreeg geen fatsoenlijke bal. Maar was ook erg ongelukkig.
Overigens viel op dat beide vleugels vaak in de bal kwamen in plaats van de diepte te kiezen.
De enige die zich echt onderscheidde was Nienhuis :0= ja ook ik ben kritisch naar hem toe, maar nu deed hij het goed.

Het in brengen van Berisha gaf de ploeg gif. Ogbeche naar links is wel erg dreigend hoor.

Onbegrijpelijk dat Henk de Jong Barto liet warm lopen :( Dat eindeloze gedoe met Henk en Barto.
Op het middenveld met Bryne hebben we wel een vechter. Achterin moet er heel snel wat bij. Het liefst een rechtsback die ook centraal kan spelen en net zo snel als lukoki is.

Wie of wat weet ik ook niet. Maar dat zou een boel schelen.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

SCC

Steblecki bij JC op 6 zetten. Is fysiek prima en daar kunnen we bij hoge nood iemand gebruiken. Als linkervleugels speler komt hij er toch niet in en creatieve middenvelders hebben we zat.

isari71

Forum FCG meldt dat Groningen zich heeft gemeld bij Cambuur.
Byebye Reijnen.... Hello Van der Laan??
Aut viam inveniam, aut faciam.

Sakin

Hou op met die van der Laan. Mooi zitten laten

ruubmac


Timmie

Citaat van: isari71 op augustus 13, 2015, 15:57:37
Forum FCG meldt dat Groningen zich heeft gemeld bij Cambuur.
Byebye Reijnen.... Hello Van der Laan??

Blijf dan gewoon op dat forum joh!

Haha! ;)