Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Selectie seizoen 2015/2016

Gestart door jeff, februari 23, 2015, 19:09:29

Vorige topic - Volgende topic

Bernardo

Kuwas durfde de concurrentie niet aan met Narsingh, deRidder en Rosheuvel.

denistel

zulke spelers kenne er beter blijven.lekker voor 3000 man bij exelsior spelen net als bij Volendam.

Marc S

Ik snap het wel hoor, zn jongen wil natuurlijk graag spelen. Als hij die zekerheid wel heeft bij Excelsior dan is het logisch dat hij daar voor kiest.

speculeter

Bij ons had hij ook wel zijn kans gekregen.
Narsingh vaak geblesseerd.
De ridder nog afwachten of hij blijft.
Hoef draad voorlopig nog geblesseerd.

PePe


Len Cantello

Citaat van: denistel op mei 05, 2015, 10:29:03
zulke spelers kenne er beter blijven.lekker voor 3000 man bij exelsior spelen net als bij Volendam.
Helemaal eens. En volgens de Noord-Hollandse collega's mogen we blij zijn dat ie niet komt. Mooi weer voetballer.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

siepelsjeu

Citaat van: Bernardo op mei 05, 2015, 09:44:55
Kuwas durfde de concurrentie niet aan met Narsingh, deRidder en Rosheuvel.

Maar de Ridder gaat toch weg? of zeg ik nou iets doms.

denistel

bij exelsior zal ie de concurrentie oek aan moeten niemand is zeker van zijn plaats toch.

Lore

Citaat van: siepelsjeu op mei 05, 2015, 19:01:43
Maar de Ridder gaat toch weg? of zeg ik nou iets doms.

Voor zover bekend heeft De Ridder nog geen keuze gemaakt. Maar hij vertelde wel dat hij niet in zichzelf wil blijven investeren. Met andere woorden, er moet een goed salaris tegenover staan. Wat mij betreft is hij daarvoor wat teveel geblesseerd. Mooi een contract op basis van gespeelde wedstrijden aanbieden en anders hem maar laten gaan!

PePe

Citaat van: Lore op mei 06, 2015, 10:56:26
Voor zover bekend heeft De Ridder nog geen keuze gemaakt. Maar hij vertelde wel dat hij niet in zichzelf wil blijven investeren. Met andere woorden, er moet een goed salaris tegenover staan. Wat mij betreft is hij daarvoor wat teveel geblesseerd. Mooi een contract op basis van gespeelde wedstrijden aanbieden en anders hem maar laten gaan!

Veel zal afhangen, of er nog vraag naar hem is?

Lore

Citaat van: PePe op mei 06, 2015, 12:08:31
Veel zal afhangen, of er nog vraag naar hem is?

Dat denk ik ook. Uitstekende speler voor ons, maar er kleeft wel erg veel risico aan!

IsmailvanEssen

Citaat van: Lore op mei 06, 2015, 14:39:43
Dat denk ik ook. Uitstekende speler voor ons, maar er kleeft wel erg veel risico aan!

klopt helemaal.. Hij speelt gewoon te weinig wedstrijden.. het is een goede speler voor ons.. helaas is hij teveel afwezig.
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Marc S

Gudelj naar Ajax, shit kunnen we die niet meer halen ;)

hobbes

Citaat van: Marc S op mei 06, 2015, 17:04:25
Gudelj naar Ajax, shit kunnen we die niet meer halen ;)

En zijn broertje ook niet ;)

denistel

Citaat van: IsmailvanEssen op mei 06, 2015, 16:26:28
klopt helemaal.. Hij speelt gewoon te weinig wedstrijden.. het is een goede speler voor ons.. helaas is hij teveel afwezig.

er voor zorgen dat ie fit is aan begin van de competitie en geldt voor narsing ook anders loop jet hele seizoen
er mee te klooien.narsing is nu al 2 maanden fit.komt omdat ie steeds meer speelt en daardoor fitter is.

de ridder vind ik gewoon een klasse speler voor ons.